De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Ik heb al meer dan 10 jaar mijn nr en toestel via U.eind vorig jaar was ik aan een nieuw toestel toe, en dat heb ik dus gedaan. weer bij jullievervolgens duurde het een hele poos voordat mijn nr op mijn nieuwe SIM kon…want dat lag aan mijn vorige provider (tele2), aldus tele2.maar het werd direct geregeld, ik kon inderdaad bellen.alleen bleek ik een ander nr te hebben,weer contact gehad, neen het bleek een tijdelijk nr.tijdelijk, en bovendien zou ik alleen kostten maken als ik zou bellen…. sindsdien blijk ik dus 2 rekeningen te betalen, die voor het inmiddels omgezette abbonement,en ik betaal nog eens elke maand voor dat tijdelijke nummer.en hier ben ik niet zo blij mee !!!heb diverse pogingen gedaan contact te krijgen, maar ik kom er niet door…ben het nu zat
hallo allemaal, ik wil een nieuw abonnement met telefoon afsluiten alleen ik wil zeg maar eerst de helft van het toestel betalen en de maand erop de volgende helft als ik alles in een keer betaal dan zit ik 2 maanden zonder geld en ik ben een student die voor alles voorbereid moet zijn ik ben heel bewust van mijn geld en wil daarom altijd iets voor de zekerheid achterhouden mijn vraag is alleen kan dat in de eerste maand van je abonnement je toestel helemaal afbetalen alvast bedankt.groetjes, selma
Hi! ik weet niet of dit aan de sneeuw ligt maar ik koop (unlimited abonnement) telkens 1GB nieuwe data en voordat ik iets mee kan doen krijg ik al weer twee sms’jes dat het 80% en vervolgens 100% verbruikt is. Wat kan ik hieraan doen??? Het is echt vervelend! [update] het is al verholpen!
Ik heb per ongeluk 2 keer een abonnement aangevraagd hoe los ik dit op?
Werkelijk ongelofelijk dat ik nu al maandenlang geen toegang heb tot mijn voicemailberichten, omdat ik elke keer wordt gevraagd m’n voicemail opnieuw in te stellen, WAT DUS NIET WERKT!Volgens mij hebben alle Tele2 klanten hier last van, maar die *** van Tele2 weigeren hier ook maar gehoor aan te geven. Dit blijkt ook uit alle onbeantwoorde forum vragen hierover. Telefonische klantenservice is onbereikbaar, chattende klantenservice is onbekwaam…. het bloed komt inmiddels onder m’n nagels vandaan.
Mijn abonnement loopt deze maand af. Ik mag al een tijd verlengen maar ik ben tevreden met het abonnement wat ik nu heb. In een email die ik kreeg, staat dit:Of zit je nu prima?Als je niks doet, dan blijft je abonnement gewoon hetzelfde. Heb je nu een abonnement met telefoon? Zodra je telefoon is afbetaald, betaal je alleen de data en belminuten. Is mijn ‘abonnement’ dan ook nog maandelijks opzegbaar? Dat wil ik graag weten.
Bellen vanuit frankrijk naar nederland, is dit vanuit de belbundel?
Hoi, ik ben nu in Mexico maar ik krijg geen bevestings sms met tarieven en bundels. Heb al een aantal stappen geprobeerd. Roaming aangezet dan doet mijn internet het wel maar buiten mijn bundel en dat wil ik niet. Ook een nieuwe APN ingesteld (stond op T-mobile?) maar heb verder niks aan standaardinstellingen aangepast behalve de naam naar internet.tele2.nl.
Goedendag,Ik heb net wen nieuw abbonoment afgesloten bij tele2, ik heb ook aangegeven dat ik gebruik wilde make van nummerbehoud. Dit kan helaas nog niet omdat het abbonoment bij mijn vorige provider nog niet is afgesloten volledig. Gelukkig kan ik later nog nummerbehoud aanvragen wat top is! Alleen... Ik zit nu met het problem dat ik mijn simkaart van tele2 niet kan gebruiken, him lijkt nog niet geactiveerd. Nu heb ik bij die simkaart natuurlijk ook een nummer gekregen en daarmee heb ik hem gebrobeert te activeren maar dan krijg ik de melding dat huh nog niet in het systeem staat.Kan iemand mij vertellen wat ik nu moet doen om mij nieuwe abbonoment te kunnen gebruiken?Ik hoor het graag!Mvg, Timo
Onze WiFi thuis werkt niet, dus probeer ik 24uur unlimited te kopen via de app. Ik heb dit nu twee keer gedaan, maar ik krijg maar 100mb in mijn account. Ik heb niet zo’n zin om voor de komende paar dagen in mijn tentamenweek 30 euro uit te geven aan extra data. Iemand met hetzelfde probleem?
Beste,Ik maak vaak gebruik van jullie optie om extra data bij te kopen, 24 uur unlimited data voor 3 euro. Echter merkte ik sinds 28-12-2020 dat er iets mis is met deze functie. Wanneer ik deze wil activeren moet ik eerst 100 mb voor 3 euro kopen voordat ik de 24 uur unlimited data kan kopen. Dit is al minimaal 4 of 5 keer gebeurd en ben dus al minimaal 12 euro kwijt aan data die ik niet wou kopen. Als toevoeging heb ik een screenshot bijgevoegd van mijn beeld wanneer ik op de optie 24 uur unlimited data klik.
Hoi, ik wil graag een sim-only afsluiten bij Tele2, want mijn telefoon is nog prima. Echter verwacht ik wel deze telefoon over 6-12 maanden te willen vervangen. Nu las ik het volgende op de website:“Heb je een Sim Only abonnement? Of heb je een maandelijks opzegbaar abonnement met afbetaalde telefoon? Dan kun je je abonnement verlengen naar een abonnement met telefoon zodra je minimaal vier maanden klant bent en de eerste twee facturen zijn betaald.”Mijn vraag is nu: Kan je na 4 maanden ook verlengen via een externe partij (zoals Belsimpel)? Want het aanbod is daar veel groter, en wil niet enkel gebonden zitten aan het assortiment van Tele2. Alvast bedankt!
Goede dag mede leden , De titel zegt het al . ik heb de incasso bedrag van December 2020 terug geboekt, en vervolgens handmatig naar hun overgemaakt : NL50COBA0637053737In de omschrijving heb ik klant code achtergelaten wat er ook staat als er een geslaagde incasso is geweest (ARNL************)Het bedrag heb ik gewoon vanaf mijn bij tele2 bekende rekening nummer overgemaakt, is dit een probleem of hoef ik me totaal geen zorgen te maken en zal tele2 het overgemaakte bedrag verwerken? ik hoor het graag ! gr Emre
Via het online formulier heb ik mijn abonnement opgezegd. Deze zou per 8 februari worden stopgezet. Hier heb ik ook een bevestiging per mail over gehad. In de app staat echter dat mijn abonnement loopt tot 28 februari, ik vraag me dan ook af of de opzegging goed is verwerkt.Meerdere malen met Tele2 hierover proberen te bellen, maar na een uur wachten werd ik helaas opgehangen. Kan via deze weg iemand dit voor mij checken?
Goedendag allen! Ik heb een vraagje, ik kwam vanmiddag van school en opeens stond er dat mijn simkaart geblokkeerd was. Na mijn telefoon herstart te hebben en alles ingevoerd te hebben deed alles het weer voor ik gok een kleine 3 / 4 minuten. Nu zegt mijn mobiel (Iphone XR) dat mijn simkaart niet herkend word. Zou hier enige aanleiding voor kunnen zijn?
Hallo, Vanwege een betalingsachterstand is mijn telefoon geblokkeerd. De openstaande nota's zijn betaald en ook verwerkt volgens de app. Alleen de blokkade wordt niet opgeheven.. ik heb de telefoon al uit aan gedaan.. Kan iemand van Tele2 dat nakijken?
Hi, I was an expat in the Netherlands but have now moved home. I thought I canceled my subscription with in December but apparently I only canceled one of my SIM cards not the other one. I just received notification that my bill is due, but I have no way to pay it since I closed my bank account and no longer have ideal. Since I'm back in my home country, I also am not able to easily call tele2. The email link on the tele2 site does not work: I'm not sure who to contact on this. If Tele2 folks are reading this, please reach out via email with a way to pay this amount or let it slide. I did not use any of the services and have not been in the netherlands for months. Any help is appreciated!
Graag hulp bij het activeren van mijn simkaart. Ik heb meerdere vergelijkbare berichten hier al gezien. Het betreft het activeren van de simkaart via de klantenservice. En mijn oude simkaart is geblokkeerd. Kan iemand mij assisteren?
Zoon zit in Sofia en betaalt te laat dus geblokkeerd. Betaalt maar blokkade blijft, al ruim een week nu.Klantenservice probeert van alles tot “Lukt niet te activeren omdat hij in buitenland zit”Ze sturen nw simkaart naar mij, die moet ik gaan activeren en dan naar Sofia sturen.Is er echt geen andere, snellere, oplossing?
Middag! Ik heb van ‘t weekend mijn nichtje via mijn vriendenvoordeellink aangemeld maar nog geen bevestiging gekregen. En zij ook niet. Toen naar tele2 vriendenvoordeel gemaild maar zij zagen niets staan en vroegen me bij tele2 te informeren of de aanvraag daar wel goed doorgekomen was. Alvast bedankt!
Hallo,Ik krijg ineens geen sms meer als mijn unlimited-bundel op is, ik moet dus op de gok mijn bundel checken en dan eventueel 1 GB bij boeken, wat dan wel lukt maar ook daarvan krijg ik geen bevestiging per sms.Als ik naar 1280 een foute sms stuur dan krijg ik wel de melding dat het gelukt is, en bij boosten met 1 GB krijg ik b.v. pas de volgende dag ineens een bevestiging.Ik ben nu dus blind als het over mijn bundel gaat.Telefoon is al opnieuw opgestart, sim in een andere telefoon, even op vliegtuigstand en weer gewoon, maar ik krijg geen sms dat het opraakt of dat ik bij gevuld hebt.
Hallo, Afgelopen zaterdag ontving ik een nieuwe SIMkaart (de oude werkte niet meer omdat ik zou worden overgezet naar een beter 4G netwerk, maar dat niet gelukt was). Nu heb ik de stappen op de website doorlopen, maar m’n telefoon geeft aan ‘Geen service’ ik kan dus geen sms ontvangen voor de activatie. Kan dit online gedaan worden?Alvast bedankt! Vriendelijke groet,Dominique
Hoi, Ik heb vandaag AMP groep bij mij voor de deur gehad. Ze zeiden dat mijn bankrekeningnummer niet klopt. En dat ik 1 cent moest betalen. Maar ik heb al 1 cent betaald. En daarom krijg ik me simkaart niet! Kunnen jullie mij helpen? Mvg,Sjoerd Blokland
Ik heb een onbeperkt internet abonnement en ik snap dat je na 5gb een bundelbooster van 1gb kan activeren. Dit zou onbeperkt mogelijk moeten zijn. Nu al een week lang nadat ik 2 keer een bundelbooster heb gebruikt word ik van het netwerk afgegooid zonder een mogelijkheid om te kunnen verbinden. Na 12 uur snachts kan ik weer van alles gebruik maken. Dus ik word beperkt tot 7gb per dag. Hoe zit dit en hoe kan dit?
Beste m/v, Ik heb een nieuwe simkaart ontvangen. Mijn oude simkaart is klaarblijkelijk al online afgekoppeld. Ik kan dus niet meer bellen (alleen WIFI werkt uiteraard). Om mijn nieuwe simkaart te activeren, moet mijn oude nog in staat zijn SMS te ontvangen of telefoneren naar de klantenservice.Dat is helaas beide onmogelijk. Zouden jullie mij hier aub mee kunnen helpen? Groet
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.