beantwoord

Simkaart activeren lukt niet

  • 1 February 2021
  • 1 reactie
  • 84 x bekeken

Hallo,

 

Afgelopen zaterdag ontving ik een nieuwe SIMkaart (de oude werkte niet meer omdat ik zou worden overgezet naar een beter 4G netwerk, maar dat niet gelukt was). Nu heb ik de stappen op de website doorlopen, maar m’n telefoon geeft aan ‘Geen service’ ik kan dus geen sms ontvangen voor de activatie. 

 

Kan dit online gedaan worden?

Alvast bedankt! 

Vriendelijke groet,
Dominique 

 

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 1 February 2021, 11:22

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Hey @dojur89,

Welkom op de Community. Ik ga je meteen helpen met jouw simkaart.

We zetten iedereen over naar ons nieuwe netwerk. Het nieuwe netwerk heeft allerlei voordelen zoals 4G roaming in de EU en je maakt gebruik van het best geteste netwerk van Nederland. We hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat het overzetten soepel verloopt. Ik kan er in ieder geval voor zorgen dat jouw simkaart zo snel mogelijk wordt geactiveerd.

Is het inmiddels gelukt met activeren van jouw simkaart? Zo niet, stuur dan jouw 06-nummer en het simkaartnummer door in een privébericht  en dan zorg ik ervoor dat jouw simkaart meteen geactiveerd wordt! 

Ik sta voor je klaar!