beantwoord

dubbele rekening voor mobiel abonnement

  • 10 February 2021
  • 2 reacties
  • 132 x bekeken

Ik heb al meer dan 10 jaar mijn nr en toestel via U.

eind vorig jaar was ik aan een nieuw toestel toe, en dat heb ik dus gedaan. weer bij jullie

vervolgens duurde het een hele poos voordat mijn nr op mijn nieuwe SIM kon…want dat lag aan mijn vorige provider (tele2), aldus tele2.

maar het werd direct geregeld, ik kon inderdaad bellen.

alleen bleek ik een ander nr te hebben,

weer contact gehad, neen het bleek een tijdelijk nr.

tijdelijk, en bovendien zou ik alleen kostten maken als ik zou bellen….

 

sindsdien blijk ik dus 2 rekeningen te betalen, die voor het inmiddels omgezette abbonement,

en ik betaal nog eens elke maand voor dat tijdelijke nummer.

en hier ben ik niet zo blij mee !!!

heb diverse pogingen gedaan contact te krijgen, maar ik kom er niet door…

ben het nu zat

icon

Beste antwoord door leopoldfluvius24 10 February 2021, 12:20

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Heb je eind vorig jaar een nieuw abonnement afgesloten of een verlenging?

Ben zojuist in contact geweest met 2 afdelingen. Zij hadden dit nog nooit gezien

En zouden ermee aan de slag gaan.

Fout zat erin dat het tijdelijke nr er nu als abonnement bij zou zitten ofzoiets.

Hopelijk wordt het nu opgelost.