beantwoord

Voicemail instellen werkt niet

  • 2 February 2021
  • 6 reacties
  • 286 x bekeken

Werkelijk ongelofelijk dat ik nu al maandenlang geen toegang heb tot mijn voicemailberichten, omdat ik elke keer wordt gevraagd m’n voicemail opnieuw in te stellen, WAT DUS NIET WERKT!

Volgens mij hebben alle Tele2 klanten hier last van, maar die *** van Tele2 weigeren hier ook maar gehoor aan te geven. Dit blijkt ook uit alle onbeantwoorde forum vragen hierover. 

Telefonische klantenservice is onbereikbaar, chattende klantenservice is onbekwaam…. het bloed komt inmiddels onder m’n nagels vandaan.

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 8 February 2021, 11:13

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7

Ik heb er geen last van, dus zeker niet alle klanten van Tele2. Wat werkt er exact niet aan het instellen? Loopt het vast, lukken bepaalde instellingen niet of lijkt alles goed te gaan en wordt het niet opgeslagen?

Eerst moet ik steeds een nieuw wachtwoord aanmaken, prima, doe ik dat. Vervolgens MOET ik een welkomstboodschap inspreken, een andere optie wordt niet geboden. Ik wil helemaal geen welkomstboodschap.. Maar goed, dan maar eentje inspreken en afsluiten met een #…. dat werkt dus niet. Ik moet telkens opnieuw iets inspreken en vervolgens wordt de lijn verbroken.

Reputatie 7

Als je geen specifieke boodschap wilt, dan is het mogelijk om je telefoonnummer in te spreken. De beller hoort dan ongeveer hetzelfde als wanneer ze een standaard boodschap zouden horen. Lukt het wel als je alleen je naam of nummer inspreekt, zodat je een heel korte inspreek tijd gebruikt?

Wat ik ook in spreek, kort of lang, er gebeurt niks. Maar ben jij een medewerker van Tele2 of laten zij gewoon niet van zich horen (@tele2)?

Reputatie 7
Badge +12

Medewerkers van Tele2 zijn te herkennen aan hun “NAAM+ van Tele2”.

Moderators kijken hier wel mee, maar dat gebeurt op volgorde van binnenkomst. Directe klantenservice is er alleen telefonisch. Door even geduld op te brengen in die wachtrij kan de klantenservice een ticket openen voor de technische dienst.

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @joho61989,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw voicemail.

Allereerst mijn excuses voor het ongemak en dat je hiet al lang mee bezig bent. Omdat jij alles al hebt geprobeerd en het niet lukt om de voicemail in te stellen heb ik meteen jouw gegevens erbij gepakt. Ik heb aan de achterkant jouw voicemail een reset gegeven maar dit heeft niet geholpen. Daarom heb ik een melding gemaakt voor ons special forces team, zij hebben alle tools tot hun beschikking om dit op te lossen. Nog even geduld!

Mocht je hier vragen over hebben dat hoor ik eht graag. De Community staat voor je klaar!