Werkelijk ongelofelijk dat ik nu al maandenlang geen toegang heb tot mijn voicemailberichten, omdat ik elke keer wordt gevraagd m’n voicemail opnieuw in te stellen, WAT DUS NIET WERKT!
Volgens mij hebben alle Tele2 klanten hier last van, maar die *** van Tele2 weigeren hier ook maar gehoor aan te geven. Dit blijkt ook uit alle onbeantwoorde forum vragen hierover.
Telefonische klantenservice is onbereikbaar, chattende klantenservice is onbekwaam…. het bloed komt inmiddels onder m’n nagels vandaan.
beantwoord
Voicemail instellen werkt niet
Beste antwoord door Cas van Tele2
Hallo
Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw voicemail.
Allereerst mijn excuses voor het ongemak en dat je hiet al lang mee bezig bent. Omdat jij alles al hebt geprobeerd en het niet lukt om de voicemail in te stellen heb ik meteen jouw gegevens erbij gepakt. Ik heb aan de achterkant jouw voicemail een reset gegeven maar dit heeft niet geholpen. Daarom heb ik een melding gemaakt voor ons special forces team, zij hebben alle tools tot hun beschikking om dit op te lossen. Nog even geduld!
Mocht je hier vragen over hebben dat hoor ik eht graag. De Community staat voor je klaar!
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.