Hoi, ik ben nu in Mexico maar ik krijg geen bevestings sms met tarieven en bundels.
Heb al een aantal stappen geprobeerd. Roaming aangezet dan doet mijn internet het wel maar buiten mijn bundel en dat wil ik niet. Ook een nieuwe APN ingesteld (stond op T-mobile?) maar heb verder niks aan standaardinstellingen aangepast behalve de naam naar internet.tele2.nl.
Bladzijde 1 / 1
Als je roaming uitzet, dan gaat het echt niet werken. Zie je in de Tele2 app niet de bundel die je besteld hebt? In de app kun je deze ook bestellen.
Ik heb helemaal geen bundel besteld nog. Weet niet hoe dat moet. Dit is de website:
"Internetten buiten de EU
Zodra je buiten de EU bent, krijg je van ons een sms met tariefinformatie voor dat land"
En dan een lang verhaal dat niet relevant is als je deze sms niet hebt gehad. De echte vraag is dus. Hoe krijg ik deze sms en wat staat daar in?
En voor de duidelijkheid: ik heb roaming aan, APN veranderd, telefoon opnieuw gestart.
Sms, zeker buiten de EU is niet altijd even betrouwbaar. Gelukkig kun je op de website alle info vinden. Bundels kun je in de Tele2 app bestellen of per sms. Je ziet dat Mexico in een oranje databundel valt.
Uiteraard valt data gebruik in Mexico buiten de reguliere bundel. Heb je een buitenland bundel voor daar besteld? Zo niet, dan betaal je variabel tarief buiten de reguliere bundel.
Ah nu zie ik het ook. Paar pagina's scrollen haha. Ik dacht dat je via het dropdownmenu je land moest aanklikken. Maar als je dat doet en je land aanklikt wordt je doorgelinkt naar de kleurcode, maar niet hoe je die dan activeert.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.