beantwoord

nummerbehoud afgewezen

  • 4 February 2021
  • 2 reacties
  • 296 x bekeken

Goedendag,

Ik heb net wen nieuw abbonoment afgesloten bij tele2, ik heb ook aangegeven dat ik gebruik wilde make van nummerbehoud. Dit kan helaas nog niet omdat het abbonoment bij mijn vorige provider nog niet is afgesloten volledig. Gelukkig kan ik later nog nummerbehoud aanvragen wat top is!

 

Alleen... Ik zit nu met het problem dat ik mijn simkaart van tele2 niet kan gebruiken, him lijkt nog niet geactiveerd. Nu heb ik bij die simkaart natuurlijk ook een nummer gekregen en daarmee heb ik hem gebrobeert te activeren maar dan krijg ik de melding dat huh nog niet in het systeem staat.

Kan iemand mij vertellen wat ik nu moet doen om mij nieuwe abbonoment te kunnen gebruiken?

Ik hoor het graag!

Mvg,

 

Timo

 

 

 

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 5 February 2021, 21:32

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Bel even de klantenservice. Die kunnen gelijk sims activeren.Er even vanuit gaande dat er wel een abonnement aan gekoppeld is die actief is geworden.

Reputatie 6
Badge +2

Hey @Timovblitt,
Welkom op de Community en bij de Tele2 familie! Ik ga je meteen helpen met activeren jouw nieuwe abonnement.


Als je een nieuw abonnement hebt afgesloten bij ons met nummerbehoud dan gaat die in op het moment dat jouw contract afloopt bij jouw huidige provider! Nu snap ik dat je alvast gebruik wilt maken van jouw nieuwe abonnement bij ons. Ik ga mijn best doen om deze alvast voor jou te activeren. Ik heb daarvoor jouw gegevens nodig! Kan je mij een privébericht sturen met jouw e-mailadres, het nieuwe nummer en het simkaart nummer wat erbij hoort? Dan kan ik het systeem induiken om dit voor jou te regelen!

Ik hoor graag van je!