Voor de migratie is bij iedereen geprobeerd de simkaart vanaf afstand te updaten, maar soms is een nieuwe simkaart nodig. De klantenservice kan deze voor je activeren. Bel ze met een andere telefoon, probeer de chatbot op de website (vraag “ik wil een medewerker spreken”) of wacht tot na het weekend weer een Tele2 moderator op het forum actief is.
Hoi @VinnieT ,
Welkom op de Community. Ik ga je meteen helpen met jouw simkaart.
We zetten iedereen over naar ons nieuwe netwerk. Het nieuwe netwerk heeft allerlei voordelen zoals 4G roaming in de EU en je maakt gebruik van het best geteste netwerk van Nederland. We hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat het overzetten soepel verloopt. Ik kan er in ieder geval voor zorgen dat jouw simkaart zo snel mogelijk wordt geactiveerd.
Is het inmiddels gelukt met activeren van jouw simkaart? Zo niet, stuur dan jouw 06-nummer en het simkaartnummer door in een privébericht en dan zorg ik ervoor dat jouw simkaart meteen geactiveerd wordt!
Ik sta voor je klaar!