Onze WiFi thuis werkt niet, dus probeer ik 24uur unlimited te kopen via de app. Ik heb dit nu twee keer gedaan, maar ik krijg maar 100mb in mijn account. Ik heb niet zo’n zin om voor de komende paar dagen in mijn tentamenweek 30 euro uit te geven aan extra data. Iemand met hetzelfde probleem?
Ik heb deze klacht recentelijk voorbij zien komen, namelijk hier:
Het lijkt er op dat dit probleem dus nog niet verholpen is.
Je zou kunnen wachten tot
Ik hoop dat dit probleem spoedig opgelost wordt...
Ik ben even de twitter van tele2 ingedoken en het lijkt er op dat dit veroorzaakt wordt door een bug in de app. Als je op unlimited 24 uur kopen klikt, komt de pop-up van het 100mb naar voren in plaats van de 24 uur unlimited.
Zie ook deze twitter conversatie: https://twitter.com/duplicax/status/1353785299000840205
Hier staat dat het via de website wel goed werkt, dus misschien kun je langs die weg toch op de juiste manier aan voldoende data komen voor je tentamen week. Veel succes gewenst :)
Ik hoop dat de bug in de app snel verholpen wordt.
Hoi
Welkom op de community! Ik ga je meteen helpen met jouw Unlimited bundel.
Allereerst mijn excuses voor de late reactie., dit topic is aan mijn aandacht ontglipt.
Als je meer vragen hebt dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!
Ik zag deze week een update van de Tele2 app in de App Store die specifiek dit probleem zou moeten oplossen. mogelijk bevatte de knop in de app een link naar de verkeerde bundel.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.