De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Dag iedereen,Dringende vraag!! Ik heb vandaag een nieuwe iPhone gekocht bij de mediamarkt. Ik heb duidelijk gezegd tegen die medewerker dat ik een abonnement heb bij Tele2, maar ik kreeg een Ben simcard. Ik heb contact opgenomen met Ben klantenservice en die medewerker zei dat ik de verkeerde simcard heb. Nu moet ik terug naar de mediamarkt voor een Tele2 simcard.Maar mijn vraag is, stel als ik een nieuwe simcard van Tele2 heb gekregen, dan moet ik die simcard koppelen aan mijn oude nummer. Maar hoe doe ik dit?Ik heb net in mijn Tele2 account geprobeerd mijn abonnement toe te voegen, maar dat gaat niet aangezien ze ter verificatie een sms sturen naar het oude 06 nummer dat nog niet in gebruik is.Hoe los ik dit op? Ik zie nergens een emailadres van Tele2 staan, en ik kan nergens heen bellen.Help aub!! :(
Dringende vraag!Dag iedereen,Ik heb vandaag een nieuwe iPhone gekocht bij de mediamarkt. Ik heb mijn oude simkaart weg gedaan in verband met waterschade. Ik heb een abonnement bij jullie.Hoe en waar krijg ik een nieuwe simkaart van Tele2? Kan ik dat in de winkel kopen (zo ja waar) of moet ik het online bestellen?Ik wil mijn oude nummer behouden. Kan ik mijn nieuwe simkaart koppelen aan mijn oude nummer? Mijn oude simkaart is trouwens niet meer actief.Alvast bedankt!
Ik heb een 10gb, 200 bel minuten abonnement voor €14. Op mijn tele2 app bij bellen en sms, stond dat ik 200 bel minuten had geselecteerd. Daaronder stond unlimited voor €0,00 euro. Dus klik ik daar op. Daarna staat er zoiets van wil je je bundel weizigen voor €0,00? Vervolgens is mijn bundel ineens €25. Wat is er misgegaan en hoe kan ik dit terugdraaien? Want mijn bundel is opeens helemaal anders en staat er dit(kijk plaatje).
Beste forumleden,Drie dagen geleden heb ik een abonnement afgesloten bij Tele2, met nummerbehoud trouwens. Het is mijn eerste echte abonnement en waarschijnlijk daarom vond ik het redelijk vlot gaan: meteen je contract in de mail en een dag later al sms'jes over succesvol nummerbehoud en omzetting etc. Het enige waar ik nu nog meezit is het feit dat ik de simkaart van Tele2 nog niet heb ontvangen. Het meest vervelende is dat ik tweestapsverificatie voor Mijn Tele2 aan heb staan en nu dus niet kan inloggen, omdat SMS-codes niet aankomen. Dus de vraag is eigenlijk simpel: wanneer kan ik mijn nieuwe simkaart verwachten zodat ik gebruik kan maken van mijn abonnement en ook weer kan inloggen op Mijn Tele2?
Goedemorgen, Graag wil ik eerder overstappen naar jullie.
Is het mogelijk om binnen de contractperiode (van een 1 of 2 jaar abonnement) van een sim-only abonnement de data bundel te verlagen? Dus stel ik vraag hem nu aan met Unlimited data kan ik deze dan verlagen na een paar maanden?Als ik op het knopje ‘Meer over databundels’ klik binnen de sim only aanvraag pagina lijkt het van wel:Je kunt je internetbundel maandelijks naar boven of naar beneden bijstellen.Maar als ik even verderop het volgende lees over maandelijkse opzegbare abonnementen lijkt het weer van niet:Het fijne aan maandelijks opzegbare Sim Only is dat je niet alleen elke maand een hogere bundel kunt nemen, maar ook een lagere.Ik vraag dit omdat ik best een 24 maanden contract wil nemen maar nog niet zeker ben over het dataverbruik.
Hallo. Ik wilde graag weten of mijn simkaart nog is geblokkeerd. Ik kan niet in mijn tele2 helaas en heb ik ook nog nooit gekund. Kunnen jullie dat alsjeblieft even in zien?Het betreffende nummer is: [verborgen door moderator] vrgr klaske miedema
Hi allen, ik heb gisteren een nieuwe telefoon + abonnement besteld nu is er door een paar dingen een nieuw nummer aangevraagd maar ik wil echt toch liever mijn oude nummer behouden is er nog een manier om dat te wijzigen?
Hi,Ik heb onlangs een nieuw telefoon met abonnement besteld. Wordt mijn huidige sim only abonnement stopgezet?
Hi, Ik heb een vraag n.a.v. verschillende topics die de afgelopen 3 maanden hebben gemeld dat de verre landen bundel niet werkt in New York. Weet iemand toevallig of dit probleem inmiddels verholpen is? Ik hoor het graag!Met vriendelijke groet,Bonnie
Hallo, Ik kan momenteel niet de twee staps verficiatie uitvoeren omdat ik mijn sim-code vergeten ben en dus niet in mijn telefoon kan. Om mijn sim of pukcode te bekijken moet ik helaas in mijntele2 waar ik dus niet in kan.. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Ik heb momenteel namelijk het kaartje met mijn puk en simcode erop niet.
Good day, I want to know why my request to change to different provider rejected.
Beste,, Hij geeft aan dat me simkaart niet geregistreerd staat terwijl ik al lang over ben nab het nieuwe netwerk. Graag wil ik dit zo snel mogelijk oplossen vanwege me werk. Mvg
Ik zit hier toch met een probleem ( of niet), ik heb al een aantal jaren een mobiel internet van 20 GB op mijn mobiel, sinds kort gaan we geregeld naar frankrijk voor een maand of 2,3. dit jaar kreeg ik een bericht dat mijn verbruik in buitenland onevenredig was met verbruik in nl. en of ik een maand mijn gedrag wilde aanpassen, nou moesten we toch voor overlijden tussentijds naar nl dus geen probleem, nu kreeg ik gisteren weer zo'n bericht terwijl ik alweer maand in nl ben. klantenservice gaf aan dat mijn verbruik in frankrijk anders is dan in nl, nogal logisch, want in nl gebruik ik haast geen GB want ik heb supersnelle wifi. Ik begrijp het niet meer geloof ik: ik betaal al jaren 20 GB die ik niet afneem, ik neem in frankrijk 2 maanden 12GB af en dan wordt je bedreigd met extra kosten??? En de kers op de taart is dan ook nog eens dat ik in frankrijk een berichtje kreeg of ik extra data wilde bijkopen? wat ik dan zo stom nog gedaan heb(de maximum van 15 euro die ik geeneens gebruikt
Goedemorgen,Stel ik sluit een maandabonnement af en wil na een poosje dit wijzigen in een contract voor 1 of 2 jaar, kan dit? Heb ik dan te maken met andere voorwaarden of zijn er andere dingen waar ik rekening mee moet houden? Momenteel zit ik bij KPN maar heb verder thuis alles van T-Mobile. Voordat ik een contract voor langere tijd afsluit wil ik eerst ervaren hoe Tele2 is.
Binnenkort ga ik voor 14 dagen naar Duitsland en wil ik de route die ik ga maken volgens via mijn telefoon. Verder wil ik regelmatig contact (bellen, whatsapp) met familie in Nederland hebben en films kunnen kijken. Mijn abonnement van 11 euro is daar niet toereikend voor. Wat is/zijn hiervoor de meest betaalbare oplossing(en)?Ik las net dat Duitsland waardeloos is met tele2. Is dat nog steeds zo? Groetjes van een complete nitwit.. 🤔🙈
kan een Belgische inwoner een abonnement aanschaffen bij tele2 die zich in Nederland bevindt.
Ik heb nu al meerdere keren op de community gekeken maar ben iedere keer teleurgesteld door de service van Tele 2. Ik krijg nog steeds mijn abonnement niet gekoppeld in de app van Tele 2 waardoor ik dus ook niet in kan zien hoe veel mb ik al heb gebruikt. Zou iemand van de community dit voor me in willen/kunnen stellen???
Mijn 4G gaat niet meer aan, heb me telefoon al opgeschoond , kan niet bellen en smsen, en geen internet, en wanneer ik klantenservice probeer te bellen, zegt het dat ik geblokkeerd ben, terwijl als ik naar mijn Tele2 ga staat er dat er geen blokkade is, dus wat moet ik doen
Hallo, ik heb sinds kort een abonnement bij tele2 aangezien de klantenservice van t-mobile onmogelijk slecht is. Nou is mijn punt een beetje dat ik 20gb internet heb en hier ongeveer 25-28 dagen mee toe kan(zonder dat ik op mijn mb’s let). Nou heb ik voor de laatste paar dagen 5gb bij gekocht en dit is na anderhalf dag op??? En als ik dan in de tele2 app kijk staat er dat er ongeveer 3gb is gebruikt maar er is nog 100mb over? Kan iemand mij zeggen of het normaal is dat je bij gekochte mb’s veeel sneller gaan dan normale mb’s. Ook heb ik op internet veel mensen gelezen met het zelfde gevoel/idee/probleem.nu verwacht ik een reactie waarin vermeld word dat ze wettelijk niet mogen kijken waar je mb’s heen gaan, maar daar kunnen ze natuurlijk makkelijk achter verschuilen. Zo zouden ze ons eigenlijk heel makkelijk kunnen oplichten. daarnaast verder super tevreden met tele2!! mvg.
Laat ik beginnen met dat ik al 15 jaar (jaja, sinds mijn 16e) naar volle tevredenheid een mobiel abonnement bij Tele2 heb. Mijn zoontje liet onlangs mijn telefoon van bijna 2 jaar oud vallen waardoor deze niet meer werkte. Aangezien mijn abo bijna af zou lopen gecheckt of ik al eerder een toestel kon krijgen, en voila; mogelijk via Early Renewal, fantastisch! Echter kreeg ik tijdens het afsluiten te horen dat ik wel €71 hiervoor moet betalen. Dit omdat ik 2 weken eerder was dan dat ik normaliter via mijn abonnement een nieuw toestel uit kon zoeken. Omdat ik het toestel het liefst zsm in huis wilde hebben heb ik hier akkoord op gegeven, maar eigenlijk is het van de zotte. Daarom wil ik hierbij vragen of Tele2 vanuit coulance deze kosten wil crediteren. Alvast bedankt voor het reageren. Hartelijke groet,Anja
Ik heb net een bestelling gesplaats , maar de verkeerde e-mail neergezet om de gegevens van mijn bestelling te kijken en een bezorgafstraak te maken , kan iemand mij helpen ?
Ik ga binnenkort twee weken op vakantie binnen Nederland. Ik heb een unlimited abonnement. Ik gebruik normaliter ongeveer 4/5 GB data per dag. Is het, gezien de FUP, erg als ik tijdens de vakantie ineens veel meer data gebruik en misschien wel iedere dag meerdere boosters activeer?
Ik heb een contractovername aangevraagd. Hoelang duurt dit ongeveer? Ik wil namelijk verlengen en dat kon niet door de gegevens van het contract.
Ik ben mijn telefoon (+simkaart) kwijtgeraakt op vakantie. Nu heb ik een nieuwe aangevraagd en binnengekregen, maar moet ik telefonisch de nieuwe activeren. Omdat ik alleen woon en de meeste mensen die ik ken op vakantie zijn heb ik dus geen mogelijkheid om de activatie af te ronden. Echter heb ik dit wel zo snel mogelijk nodig. Ik las op een inmiddels gesloten forum dat een medewerker dit ook zou kunnen doen, dus hoop ik dat via deze weg voor elkaar te krijgen. Hopelijk lukt dit.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.