beantwoord

Sim-Only abonnement data verlagen binnen contractperiode

  • 16 August 2022
  • 2 reacties
  • 82 x bekeken

Is het mogelijk om binnen de contractperiode (van een 1 of 2 jaar abonnement) van een sim-only abonnement de data bundel te verlagen? Dus stel ik vraag hem nu aan met Unlimited data kan ik deze dan verlagen na een paar maanden?

Als ik op het knopje ‘Meer over databundels’ klik binnen de sim only aanvraag pagina lijkt het van wel:
Je kunt je internetbundel maandelijks naar boven of naar beneden bijstellen.

Maar als ik even verderop het volgende lees over maandelijkse opzegbare abonnementen lijkt het weer van niet:
Het fijne aan maandelijks opzegbare Sim Only is dat je niet alleen elke maand een hogere bundel kunt nemen, maar ook een lagere.

Ik vraag dit omdat ik best een 24 maanden contract wil nemen maar nog niet zeker ben over het dataverbruik.

icon

Beste antwoord door carbear 17 August 2022, 08:33

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Als je unlimited neemt bij het begin van je abonnement kun je niet meer een lagere bundel nemen.

Wel kan je als je bijvoorbeeld 10 GB neemt een hogere bundel nemen, bijvoorbeeld 20gb of unlimited.  EN daarna weer omlaag naar 10GB. Dus als je het niet helemaal zeker weet kun je beter 10GB nemen en dan kan je zelf bijstellen.

Dit staat op de site:
https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/abonnement/wijzigen
Ben je na het afsluiten van je abonnement van de 7GB bundel overgestapt naar 20GB en blijkt dit toch teveel te zijn? Dan kun je wél weer terug naar 7GB. Zet bij het afsluiten van je abonnement dus gerust laag in, want daar kun je altijd op terugvallen!

Reputatie 1

Ik heb medio juli jl binnen mijn contract mijn bundel van 20 gb naar 10 gb verlaagd. Binnen een maand kon zelfs weer een wijziging doorvoeren. 

Als je twijfelt zou ik laag instappen (5 of 10 gb)  voor 1 of 2 jaar en dan een maandje unlimited proberen. Je kunt altijd weer terug. 

 

Reageer