beantwoord

Nieuwe simkaart Ben/Tele2

  • 18 August 2022
  • 7 reacties
  • 136 x bekeken

Dag iedereen,

Dringende vraag!! Ik heb vandaag een nieuwe iPhone gekocht bij de mediamarkt. Ik heb duidelijk gezegd tegen die medewerker dat ik een abonnement heb bij Tele2, maar ik kreeg een Ben simcard. Ik heb contact opgenomen met Ben klantenservice en die medewerker zei dat ik de verkeerde simcard heb. 
Nu moet ik terug naar de mediamarkt voor een Tele2 simcard.
Maar mijn vraag is, stel als ik een nieuwe simcard van Tele2 heb gekregen, dan moet ik die simcard koppelen aan mijn oude nummer. Maar hoe doe ik dit?
Ik heb net in mijn Tele2 account geprobeerd mijn abonnement toe te voegen, maar dat gaat niet aangezien ze ter verificatie een sms sturen naar het oude 06 nummer dat nog niet in gebruik is.
Hoe los ik dit op? Ik zie nergens een emailadres van Tele2 staan, en ik kan nergens heen bellen.
Help aub!! :( 

icon

Beste antwoord door eric 18 August 2022, 21:52

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Hi,
 

als jij je Ben telefoonnummer wil meenemen naar Tele2 moet je volgens mij een simonly nemen bij Tele2 met nummerbehoud. Dit kan niet op een los simkaartje gezet worden.

Reputatie 7
Badge +12

Je moet onmiddellijk terug naar de mediamarkt.  Die hebben best wel chaos veroorzaakt. Als je al klant bent bij Tele2 moeten ze je huidige abonnement verlengen. Geen nieuw abonnement met een nieuwe sim afsluiten. 

Hi,
 

als jij je Ben telefoonnummer wil meenemen naar Tele2 moet je volgens mij een simonly nemen bij Tele2 met nummerbehoud. Dit kan niet op een los simkaartje gezet worden.

Ik heb een Tele2 abonnement en telefoonnummer. Ik wil dit ook behouden, maar ik heb mijn oude simkaart van Tele2 weg gedaan in verband met waterschade. Ik wil een nieuwe simkaart van Tele2 hebben en mijn oude nummer eraan koppelen. Hoe doe ik dit?

Je moet onmiddellijk terug naar de mediamarkt.  Die hebben best wel chaos veroorzaakt. Als je al klant bent bij Tele2 moeten ze je huidige abonnement verlengen. Geen nieuw abonnement met een nieuwe sim afsluiten. 

Ik ga ook morgen terug naar de mediamarkt. Ik wil een nieuwe simkaart hebben van Tele2 en mijn oude telefoonnummer (van Tele2) ook koppelen aan mijn nieuwe simkaart. Is dit mogelijk den je?

Reputatie 7
Badge +12

Het ligt eraan wat voor fout mediamarkt heeft gemaakt. Als je er niet uitkomt zou je de bestelling moeten annuleren,  toestel teruggeven en (ergens anders) opnieuw beginnen .

Het ligt eraan wat voor fout mediamarkt heeft gemaakt. Als je er niet uitkomt zou je de bestelling moeten annuleren,  toestel teruggeven en (ergens anders) opnieuw beginnen .

Ik snap je niet..
Ik heb een abonnement bij Tele2. Ik heb mijn oude simkaart van Tele2 weg gedaan omdat het beschadigd was. Het enige wat ik nu nodig heb, is een nieuwe simkaart van Tele2. Maar ik wil geruststelling hebben of ik mijn abonnement en oude telefoonnummer wel kan koppelen aan mijn nieuwe simkaart. 

Reputatie 7
Badge +12

Hey Marya,

Ik zie dat je twee dezelfde topics hebt gestart. Laten we voor het overzicht in 1 topic verder gaan. Ik heb zojuist in je andere topic gereageerd, dus laten we ons gesprek daar voortzetten. 😊

@eric heeft wel een goed punt! Controleer goed of je nu niet een nieuw Ben-abonnement bent gestart.

Groetjes,

Marciano