beantwoord

Verkeerde email

  • 27 July 2022
  • 5 reacties
  • 47 x bekeken

Ik heb net een bestelling gesplaats , maar de verkeerde e-mail neergezet om de gegevens van mijn bestelling te kijken en een bezorgafstraak te maken , kan iemand mij helpen ? 

icon

Beste antwoord door Johrick van Tele2 28 July 2022, 09:40

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hi @JJJJJJANEILI

Welkom op de Tele2 Community! Ik kijk graag met je mee wat er aan de hand is. Heb je voor mij toevallig een ordernummer? Dan kan ik de huidige bestelling voor je annuleren, zodat je een nieuwe kunt plaatsen met de juiste gegevens. Ik zie het ordernummer graag tegemoet! 

Mijn ordernummer is 73957101 hoop dat uw mijngangen helpen 

Reputatie 5
Badge +6

Hi @JJJJJJANEILI

Thanks voor je ordernummer! Ik heb meteen met je meegekeken en zie dat je bestelling gewoon met de post zal worden bezorgd. Je hoeft je dus helemaal nergens zorgen om te maken! Ik kan de order nu ook niet meer annuleren, maar dat is ook niet nodig. Mocht het mailadres verkeerd in het systeem staan uiteindelijk, wil je dan een nieuw topic openen? Dan kan ik het voor je aanpassen!

Hopelijk is alles zo opgelost. Mocht er nog iets in de toekomst zijn, kun je altijd een nieuw topic aanmaken! Wij zijn ervoor je, altijd! 

Kan ik deze dan later wijzigen ? 
hoef ik dan geen bezorgafspraak maken ? 
mío wilde namelijk weten wanneer of ongeveer hoe lang het duurde voor dat het kwam 

Reputatie 5
Badge +6

Je kunt zeker je e-mail later wijzigen! No worries, @JJJJJJANEILI. Je hoeft geen bezorgafspraak te maken! Tussen 1-3 dagen na het bestellen van het abonnement zul je de simkaart thuis ontvangen. Mocht je nog meer vragen hebben, stel ze gerust! Of open een nieuw topic. Alvast een heel fijn weekend gewenst! 

Reageer