Beste,,
Hij geeft aan dat me simkaart niet geregistreerd staat terwijl ik al lang over ben nab het nieuwe netwerk.
Graag wil ik dit zo snel mogelijk oplossen vanwege me werk.
Mvg
Beste,,
Hij geeft aan dat me simkaart niet geregistreerd staat terwijl ik al lang over ben nab het nieuwe netwerk.
Graag wil ik dit zo snel mogelijk oplossen vanwege me werk.
Mvg
Beste antwoord door Johrick van Tele2
Hi
Goed dat je dit aangeeft! Ik heb meteen met je meegekeken en zie dat er op dit moment een aanzienlijk bedrag openstaat in ons systeem. Het klopt dan ook dat je het telefoonnummer niet meer kunt registreren in de MijnTele2, omdat je bent afgesloten. Je zult hier ook nog een brief over krijgen.
Ik raad je aan om het bedrag dat op dit moment open staat handmatig naar ons over te maken, dit gaat om een bedrag van: 303.43. Je mag dit bedrag overmaken naar: NL84 COBA 0733 9595 20 t.n.v. Tele2. Vergeet niet je klantnummer in de omschrijving te zetten. Jouw klantnummer is: 1.20670380.
Hopelijk weet je zo voldoende en weet je nu wat er aan de hand is! Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het mij dan weten? Dan ga ik mijn best voor je doen!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.