beantwoord

Simkaart niet geregistreerd

  • 8 August 2022
  • 10 reacties
  • 245 x bekeken

Beste,,

 

Hij geeft aan dat me simkaart niet geregistreerd  staat terwijl ik al lang over ben nab het nieuwe netwerk. 

 

Graag  wil ik dit zo snel mogelijk oplossen vanwege me werk. 

 

 

Mvg 

icon

Beste antwoord door Johrick van Tele2 11 August 2022, 08:33

Bekijk origineel bericht

10 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Hi, 

 

wat vervelend! Heb je al geprobeerd om je toestel opnieuw aan en uit te zetten? 
 

wil je anders ook nog eens via MijnTele2 proberen de simkaart te activeren? 
 

https://www.tele2.nl/login?redirectUrl=https%253A%252F%252Fwww.tele2.nl%252Fmy%252Ftoestel-en-sim%252Fsimkaart-activeren

Beste jacco, 

Helaas kom ik daar ook niet meer in. 

 

Ik weet geen raad meer helaas 

 

Mvg

Reputatie 6
Badge +4

Heel vervelend! Heb je je simkaart er al eens in en uit gehaald? Toestel even een paar minuten in vliegtuig modus gezet? Anders toch via MijnTele2 een nieuwe simkaart gratis bestellen

Ook gedaan lukt helaas niet niet

Heb maar 1telefoon en kan de klantenservice nu niet bellen 

Reputatie 6
Badge +4

Even je netwerk instelling resetten? Kunnen andere je wel bellen? 
 

Anders is het enige wat ik je dan kan aanraden een nieuwe simkaart te bestellen via MijnTele2. 

Helaas kan niemand mij bellen 

 

Reputatie 6
Badge +4

Dan het volgende doen.

inloggen via MijnTele2 en daar een nieuwe simkaart aanvragen. Blijkbaar is er een defect met je simkaart. Dit kan helaas gebeuren. 

Reputatie 3
Badge +1

Hi @Helppmijnnummerdoethetniet!

Super tof om te zien dat @Jacco je al zoveel opties heeft uitgelegd om te kijken waar het aan kan liggen!  Ik zou graag van je willen weten, gaat het om het telefoonnummer wat je in je profiel hebt staan? Want als dit het geval is, zie ik dat je op dit moment inderdaad bent afgesloten. Er staan meerdere facturen open die nog betaald moeten worden. Je kan het openstaande bedrag hiervan inzien in jouw eigen MijnTele2 omgeving en hier krijg je ook de mogelijkheid om de betaling te verrichten. 

Beste , 

 

 

Ik kom mijn tele 2 niet meer in en kan me nummer ook niet koppelen er aan. 

 

Hoe zal dit opgelost kunnen worden..??

 

Mvg lindsi 

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Helppmijnnummerdoethetniet

Goed dat je dit aangeeft! Ik heb meteen met je meegekeken en zie dat er op dit moment een aanzienlijk bedrag openstaat in ons systeem. Het klopt dan ook dat je het telefoonnummer niet meer kunt registreren in de MijnTele2, omdat je bent afgesloten. Je zult hier ook nog een brief over krijgen.

Ik raad je aan om het bedrag dat op dit moment open staat handmatig naar ons over te maken, dit gaat om een bedrag van: 303.43. Je mag dit bedrag overmaken naar: NL84 COBA 0733 9595 20 t.n.v. Tele2. Vergeet niet je klantnummer in de omschrijving te zetten. Jouw klantnummer is: 1.20670380.

Hopelijk weet je zo voldoende en weet je nu wat er aan de hand is! Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het mij dan weten? Dan ga ik mijn best voor je doen! 

Reageer