Beste,,
Hij geeft aan dat me simkaart niet geregistreerd staat terwijl ik al lang over ben nab het nieuwe netwerk.
Graag wil ik dit zo snel mogelijk oplossen vanwege me werk.
Mvg
Beste,,
Hij geeft aan dat me simkaart niet geregistreerd staat terwijl ik al lang over ben nab het nieuwe netwerk.
Graag wil ik dit zo snel mogelijk oplossen vanwege me werk.
Mvg
Hi,
wat vervelend! Heb je al geprobeerd om je toestel opnieuw aan en uit te zetten?
wil je anders ook nog eens via MijnTele2 proberen de simkaart te activeren?
Beste jacco,
Helaas kom ik daar ook niet meer in.
Ik weet geen raad meer helaas
Mvg
Heel vervelend! Heb je je simkaart er al eens in en uit gehaald? Toestel even een paar minuten in vliegtuig modus gezet? Anders toch via MijnTele2 een nieuwe simkaart gratis bestellen
Ook gedaan lukt helaas niet niet
Heb maar 1telefoon en kan de klantenservice nu niet bellen
Even je netwerk instelling resetten? Kunnen andere je wel bellen?
Anders is het enige wat ik je dan kan aanraden een nieuwe simkaart te bestellen via MijnTele2.
Helaas kan niemand mij bellen
Dan het volgende doen.
inloggen via MijnTele2 en daar een nieuwe simkaart aanvragen. Blijkbaar is er een defect met je simkaart. Dit kan helaas gebeuren.
Hi
Super tof om te zien dat
Beste ,
Ik kom mijn tele 2 niet meer in en kan me nummer ook niet koppelen er aan.
Hoe zal dit opgelost kunnen worden..??
Mvg lindsi
Hi
Goed dat je dit aangeeft! Ik heb meteen met je meegekeken en zie dat er op dit moment een aanzienlijk bedrag openstaat in ons systeem. Het klopt dan ook dat je het telefoonnummer niet meer kunt registreren in de MijnTele2, omdat je bent afgesloten. Je zult hier ook nog een brief over krijgen.
Ik raad je aan om het bedrag dat op dit moment open staat handmatig naar ons over te maken, dit gaat om een bedrag van: 303.43. Je mag dit bedrag overmaken naar: NL84 COBA 0733 9595 20 t.n.v. Tele2. Vergeet niet je klantnummer in de omschrijving te zetten. Jouw klantnummer is: 1.20670380.
Hopelijk weet je zo voldoende en weet je nu wat er aan de hand is! Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het mij dan weten? Dan ga ik mijn best voor je doen!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.