beantwoord

Simkaart ontvangen?

  • 17 August 2022
  • 3 reacties
  • 83 x bekeken

Beste forumleden,

Drie dagen geleden heb ik een abonnement afgesloten bij Tele2, met nummerbehoud trouwens. Het is mijn eerste echte abonnement en waarschijnlijk daarom vond ik het redelijk vlot gaan: meteen je contract in de mail en een dag later al sms'jes over succesvol nummerbehoud en omzetting etc. 

Het enige waar ik nu nog meezit is het feit dat ik de simkaart van Tele2 nog niet heb ontvangen. Het meest vervelende is dat ik tweestapsverificatie voor Mijn Tele2 aan heb staan en nu dus niet kan inloggen, omdat SMS-codes niet aankomen. Dus de vraag is eigenlijk simpel: wanneer kan ik mijn nieuwe simkaart verwachten zodat ik gebruik kan maken van mijn abonnement en ook weer kan inloggen op Mijn Tele2?

icon

Beste antwoord door Jacco 17 August 2022, 13:20

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Wat is de datum waarop nummerbehoud wordt uitgevoerd? Tot dan blijft je oude simkaart geldig.

Reputatie 6
Badge +4

Het kan tot 5 werkdagen duren voordat jij je simkaart ontvangt in je brievenbus. 

Reputatie 7
Badge +12

Hey Angelos,

Allereerst van harte welkom in onze Tele2-familie! Wat @WhTurner en @Jacco zeggen klopt helemaal!

Goed dat je je 06-nummer in je profiel hebt gezet, ik heb toch gelijk eens gekeken en ik zie dat je abonnement op de 15e is gestart en volgens het systeem is je simkaart op de 14e met de post afgeleverd. Zou je dit nog eens willen controleren? Als je hem niet hebt ontvangen, zorgen we ervoor dat je z.s.m. een nieuwe simkaart opgestuurd krijgt. Ik zie daarnaast nog helemaal geen MijnTele2-account. Via deze pagina kun je een account aanmaken en gratis een nieuwe simkaart bestellen. Je hebt deze dan binnen 3 werkdagen in huis.

Lukt dat niet? Dan bestel ik hem met alle plezier voor je. Echter moet ik dan een strenge ID-check uitvoeren. Deze bestaat uit 4 vragen over je abonnement. Mocht je dit liever hebben, stuur me dan even een privebericht met alvast de volgende gegevens: postcode + huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je IBAN.

Ik hoor het graag van je!

Groetjes,

Marciano

Reageer