beantwoord

blokkade

  • 1 August 2022
  • 2 reacties
  • 58 x bekeken

Mijn 4G gaat niet meer aan, heb me telefoon al opgeschoond , kan niet bellen en smsen, en geen internet, en wanneer ik klantenservice probeer te bellen, zegt het dat ik geblokkeerd ben, terwijl als ik naar mijn Tele2 ga staat er dat er geen blokkade is, dus wat moet ik doen

icon

Beste antwoord door eric 1 August 2022, 14:43

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Het snelst gaat het als je met een andere telefoon de klantenservice belt.

Anders kun je even afwachten totdat een moderator dit topic bezoekt.

Reputatie 3
Badge +1

Hi @shesleytav!

Ik snap héél goed dat jij graag jouw mobiele abonnement weer wilt gaan gebruiken - ik ga je hierbij helpen!

Ik ben direct met je mee gaan kijken en ik zie terug dat je op een link hebt geklikt. Doordat je op deze link hebt geklikt, heeft jouw toestel zonder je het door hebt honderden sms-berichten uitgestuurd. Wij hebben direct actie ondernomen, zodat jij jouw toestel helemaal naar de fabrieksinstellingen kan zetten, zodat het virus op jouw toestel verwijderd wordt. 

De kosten die hieraan vastzitten, zullen wij dan ook nu op ons nemen en zal jij geen afrekening van krijgen. Voordat ik de blokkade ga verwijderen voor je, want dit kan jijzelf niet doen - alleen wij kunnen dit - moet ik er zeker van zijn dat je jouw toestel hebt gereset. Heb je dit niet? Dan zullen er weer honderden sms'jes uitgestuurd worden en dan zullen de kosten niet gedekt worden. 

Laat je mij even weten of je dit hebt gedaan? Als dit wel het geval is, regel ik dat de blokkade direct wordt verwijderd!

Groetjes,
Manouk

Reageer