beantwoord

Telefoon kwijt, nieuwe sim kan niet worden geactiveerd

  • 26 July 2022
  • 3 reacties
  • 54 x bekeken

Ik ben mijn telefoon (+simkaart) kwijtgeraakt op vakantie. Nu heb ik een nieuwe aangevraagd en binnengekregen, maar moet ik telefonisch de nieuwe activeren. Omdat ik alleen woon en de meeste mensen die ik ken op vakantie zijn heb ik dus geen mogelijkheid om de activatie af te ronden. Echter heb ik dit wel zo snel mogelijk nodig. 

Ik las op een inmiddels gesloten forum dat een medewerker dit ook zou kunnen doen, dus hoop ik dat via deze weg voor elkaar te krijgen. 

Hopelijk lukt dit.

icon

Beste antwoord door JoepL 26 July 2022, 17:48

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey Joep,

Allereerst van harte welkom op onze Community! Goed dat je je 06-nummer hebt ingevuld. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega en dat je nieuwe simkaart is geactiveerd. Klopt dat?

Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat het me dan weten. Ik sta voor je klaar. Anders wens ik je nog een hele fijne avond en ik hoop dat je - ondanks dat je je telefoon kwijt bent geraakt - toch een leuke vakantie hebt gehad! 😄

Groetjes,

Marciano

Bedankt voor je bericht Marciano.

Het is inderdaad opgelost!

Ik heb via de chatbot een livechat aan kunnen vragen en je collega heeft al mijn vragen beantwoord.

De vakantie was top haha

 

Bedankt en een fijne dag!

Reputatie 7
Badge +12

Hey Joep,

Graag gedaan! Superfijn om te horen dat mijn collega je nieuwe simkaart heeft kunnen activeren en al je vragen heeft beantwoord.

Goed om te horen dat je vakantie top was! Waar zat je? Ik zoek zelf nog een leuke last minute, dus alle tips zijn welkom! 😉

Groetjes,

Marciano

Reageer