beantwoord

Verre landen bundel New York

  • 13 August 2022
  • 4 reacties
  • 79 x bekeken

Hi,

 

Ik heb een vraag n.a.v. verschillende topics die de afgelopen 3 maanden hebben gemeld dat de verre landen bundel niet werkt in New York. Weet iemand toevallig of dit probleem inmiddels verholpen is?

 

Ik hoor het graag!

Met vriendelijke groet,

Bonnie

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 15 August 2022, 10:45

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Een bundel is er alleen maar voor een lagere mb prijs. Ook zonder bundel zou internet moeten werken, maar er waren topics waarbij gebruikers op 4g geen internet hadden en hun telefoon op 3g moesten zetten. Voor WhatsApp en navigatie natuurlijk ook prima,  maar je moet het wel even weten dat je dat kunt selecteren. 

Dank voor je snelle reactie Eric. Echter lees ik op verschillende topics ook dat 3g vanaf 1 juli weg is uit NY. Ik heb een Iphone 11, dus als het goed is zou ik 3g moeten kunnen selecteren. Ik lees verder ook dat verschillende mensen totaal geen bereik/service hebben in USA, weet jij daar toevallig meer van?

 

Ik hoor het graag!

Groetjes Bonnie

Reputatie 7
Badge +12

Nee, ik ben niet recent in New York geweest. 

Reputatie 7
Badge +12

Hi Bonnie,

Allereerst tof om te horen dat je naar New York gaat of al in New York zit!

Dit probleem is nog niet verholpen, maar met onderstaande stappen zou je wel een goede verbinding moeten hebben:

Stap 1: 4G en VoLTE bellen uitschakelen in de toestelinstellingen. Via deze link zie je hoe je dit kunt doen.

Stap 2: 3G netwerk selecteren in toestelinstellingen. Bij een iPhone, selecteer 3G. Via deze pagina zie je hoe je dit kunt doen.

Stap 3: Verbind handmatig met het netwerk T-Mobile USA.

Laat je het ons weten of het hiermee lukt? Ik hoor het graag van je!

Lukt het niet, zet dan even je 06-nummer in je profiel, dan kijk ik of er blokkades op je account staan of dat er mogelijk iets anders aan de hand is.

Groetjes,

Marciano

Reageer