Goedemorgen,
Graag wil ik eerder overstappen naar jullie.
Goedemorgen,
Graag wil ik eerder overstappen naar jullie.
Hi,
dit is mogelijk alleen moet je dan je huidige mobiele abonnement afkopen bij je huidige provider.
Van Simyo: Ik heb ergens je vraag verkeerd begrepen. Je gaat over na tele2. Je zit in je opzegtermijn. Wat ze zouden kunnen doen is een nieuw verzoek indienen met een andere datum.
Normaal gesproken als je eerder bij een andere provider weg wil moet je aan je huidige provider een afkoopsom betalen. Je kan dit beter even bespreken met Simyo. En zodra je een datum hebt wanneer je kan overstappen vraag je een nieuw abonnement aan bij Tele2 met behoud van je telefoonnummer.
Ik heb een opzegtermijn van een maand, maandelijkse opzegbaar abonnement
Dan kan je gewoon zoals ik hierboven al aangaf een nieuwe abonnement aanschaffen bij Tele2 met nummer behoud
Reeds gebeurd….
En dat is afgewezen door Simyo? Het is trouwens handiger zijn als je dit soort informatie meteen erbij deelt zodat ik je als mede-klant makkelijker kan helpen.
Nee, ik wil eerder naar jullie dan 11-09
wat heb je nodig?
Ik ben net als jou een mede klant, maar dat had je een abonnement moeten nemen met nummerbehoud en deze direct laten ingaan. Het lijkt erop dat de tijd dat je moet wachten komt doordat Simyo je nummer vasthoudt tot die datum. Tele2 kan dan niks voor je betekenen tot de datum die wordt aangegeven.
Helder! Bedankt!
Nogmaals je spreekt met een klant niet met Tele2, je kan even bellen met de klantenservice en vragen of ze het verzoek nog eens willen indienen bij Simyo of dat ze je bestelling annuleren en jij een nieuwe aanvraag kan doen.
Akkoord!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.