beantwoord

Abonnement in de MijnTele2 omgeving

  • 2 August 2022
  • 2 reacties
  • 52 x bekeken

Ik heb nu al meerdere keren op de community gekeken maar ben iedere keer teleurgesteld door de service van Tele 2. Ik krijg nog steeds mijn abonnement niet gekoppeld in de app van Tele 2 waardoor ik dus ook niet in kan zien hoe veel mb ik al heb gebruikt. 
 

Zou iemand van de community dit voor me in willen/kunnen stellen???

icon

Beste antwoord door jorisverhoeven 2 August 2022, 13:47

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hi @jorisverhoeven!

Ik snap héél goed dat je graag jouw MijnTele2 omgeving in wilt komen - het is wel zo fijn dat je inzicht in jouw abonnement hebt!

Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie terug dat je een verouderd MijnTele2 omgeving had. Met dit account is het inderdaad niet meer mogelijk om alles in te kunnen zien. Maar geen zorgen, ik heb geregeld dat je een nieuw account kan aanmaken met jouw e-mailadres, dit kan je gemakkelijk doen via onze website

Lukt het niet direct met jouw e-mailadres omdat ons systeem het nog aan het verwerken is? Dan kan je dit trucje gebruiken, namelijk +1 toevoegen. Voorbeeld hiervan is xxxxx+1@tele2.nl. Je blijft dan gewoon onze e-mails ontvangen, dus maak je hierover geen zorgen!

Laat je even weten of het gelukt is?

Hi @jorisverhoeven!

Ik snap héél goed dat je graag jouw MijnTele2 omgeving in wilt komen - het is wel zo fijn dat je inzicht in jouw abonnement hebt!

Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie terug dat je een verouderd MijnTele2 omgeving had. Met dit account is het inderdaad niet meer mogelijk om alles in te kunnen zien. Maar geen zorgen, ik heb geregeld dat je een nieuw account kan aanmaken met jouw e-mailadres, dit kan je gemakkelijk doen via onze website

Lukt het niet direct met jouw e-mailadres omdat ons systeem het nog aan het verwerken is? Dan kan je dit trucje gebruiken, namelijk +1 toevoegen. Voorbeeld hiervan is xxxxx+1@tele2.nl. Je blijft dan gewoon onze e-mails ontvangen, dus maak je hierover geen zorgen!

Laat je even weten of het gelukt is?

 

Eindelijk gelukt…

thanks 

Reageer