De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Geachte Tele2,Ik heb 2 weken geleden een schriftelijke aanvraag opgestuurd en zou daar binnen 5 werkdagen een reactie ontvangen helaas is dit 2 weken later nog niet het geval. Daardoor kan ik nog geen mobiele abonnement afsluiten wat voor een hoop frustratie zorgt. Ik heb er meerdere malen telefonisch contact over gehad en daar komen ze er ook niet uit. zou u het kunnen nagaan en hier aub op terug kunnen komen. alvast bedankt. Karima
Hallo heb vandaag mijn abonnement verlengd, maar heb geen mail ontvangen Van mijn nieuwe contract.En mijn huidige abonnement loopt af op 2-4-2021, maar als im inlog op tele 2 zie ik dat mijn nieuwe abonnement eindigt ergens in juli 2023 wat heel vreemd is en mijn toestelkrediet gaat ook pas in ergens in juli 2021.
Is er al iets bekend wanneer de Samsung A51 uitgeleverd word?
goedemiddag,Ik wil graag mijn mobiele abonnement opzeggen, omdat ik er geen gebruik meer van maak (was mijn 2de mobiele nummer). Ik ben op dit moment voor 4 maanden in Dubai en het kost mij 2,25 per minuut om te bellen naar Nederland.Daarom wil ik hem graag online opzeggen.
Beste, ik heb ongeveer een uur geleden een iPhone 12 besteld en betaald met abbonement bij Tele2 alleen heb ik geen bevestigsmail ontvangen. Ook niet in de spam. Wat kan ik doen?groeten,
kunt u mij daarover bellen? het is mijn verjaardag vandaag.
Op 24-01 heb ik een bestelling geplaats bij jullie maar uiteindelijk moest de bestelling geannuleerd worden omdat er iets fout was gegaan dit is nu al langer dan een maand geleden. Nadat de bestelling is geannuleerd werd mij vertelt dat het geld binnen 2 week terug werd gestort echter was dit niet het geval. Weer gebeld met klantenserivce zeiden ze dat er een fout was prima dacht ik maar echter weer naar 2 weken nog steeds niks ontvangen en telkens als ik de klantenservice bel blijven ze het zelfde zeggen dit kan toch niet langer zo naar langer dan een maand nog steeds geen geld terug. Wanneer krijg ik nou mijn geld terug ? anders ben ik genoodzaakt om verdere stappen te ondernemen!
Sinds de fusie met Telfort is de lengte van de persoonlijke welkomstboodschap voor de voicemail afgenomen. Daar is nog wel iets op te vinden, maar bijzonder irritant is dat het inspreken ook nog eens wordt onderbroken door een hinderlijke pieptoon, waarna je weer verder kunt praten. Herkent iemand dat? Is dit op te lossen?
Sinds het overzetten naar het nieuwe netwerk, word er geen toestelkrediet meer in rekening gebracht. De factuur van feb en de factuur van maart worden alleen abbonements kosten in rekening gebracht. Vanaf januari ben ik hier al mee bezig. Ik moet me aan me betaalverplichtingen voldoen maar een bedrijf hoort zich ook aan de facturerings verplichtingen te voldoen. Het word nu een opstapeling van kosten qua toestelkrediet, zo jammer dit. Ik begin nu echt te overwegen om voor een andere provider te kiezen zodra het abbonement is afgelopen.
Hallo,Ik zat even in de app te kijken van Tele2 en toen zag ik dat ik aan 8gb unlimited dag bundel heb en een bundelbooster van 2gb. Wordt het verhoogd of is dit een foutje?
Hi,Ik probeer contact te krijgen met een medewerker van jullie want ik wil graag een nieuw telefoonnummer, en eigenlijk wou ik dit nu gelijk. Dus heb overal al gekeken of ik dit makkelijk online kan aanvragen maar dit lukt dus niet, kan iemand mij hier bij helpen? Alvast bedankt.
Ik heb mijn toestelkrediet afgelopen woensdag via mytele2 afbetaald maar nog geen melding ontvangen. Ik ben bezig met een hypotheekaanvraag waarvoor het noodzakelijk is dat de bkr registratie afgemeld wordt. Met de klantenservice kom in niet verder. Wie kan mij helpen?
Goedemiddag,Graag zou ik mijn facturen van januari 2019 t/m december 2019 willen downloaden.Echter staan ze niet meer in de app. graag hoor ik van u
Hallo, Op 16 februari heb ik mijn bestelling bij Tele2 geannuleerd, maar de aanbetaling van meer dan 600 euro is nu na een maand nog steeds niet teruggestort. Hoe lang gaat het nog duren voordat ik mijn geld terugkrijg? Groet,Thomas
Beste,ik heb tot 2019 een contract gehad bij tele2, er werd toendertijd netjes betaald zoals het hoort, de laatste toestelkrediet heb ik een laatste herinnering voor ontvangen, met nog 10 dagen betaaltijd om een bkr te voorkomen, dit bedrag heb ik 9 dagen voor de uiterste betaal datum betaald, alsnog heeft tele2 mij onterecht een A2 melding gegeven, ik ben al maanden met tele2 bezig om dit of te herstellen of te verwijderen gezien deze melding zeker onterecht is, ik heb al zo vaak gebeld en ik kom maar niet verder hier mee of er word een case aangemaakt en nooit gereageerd, is er iemand hier die dit ook heeft gehad, of is er iemand op dit forum die hiermee kan helpen?Alvast bedankt!
Al 2 maanden geleden heb ik mijn Iphone bestelling bij Tele2 geannuleerd omdat ik toch koos voor een ander toestel. Ik heb al wel de aanbetaling gedaan van meer dan 500 euro Ik heb hierover gebeld en de eerste keer werd mij verteld dat ik binnen een week mn geld terug zou krijgen. Na een week niks gehoord te hebben heb ik weer gebeld en werd mij verteld dat er sprake was van een storing en ik nog 2 weken moest wachten. Na braaf 2 weken te hebben gewacht en weer niks te hebben gehoord nog een keer gebeld en er was weer een storing…. Ik werd weer opnieuw op in het systeem gezet en moest 2 weken wachten maar nu zou het echt gestort worden. Na deze periode weer gebeld en er werd me verteld dat het een spoedgeval zou worden en ik binnen 3 dagen mijn geld zeker terug zou krijgen. Nu zijn we weer 5 dagen verder en heb ik nog steeds mn geld niet. Door corona ben ik mijn baan in de horeca verloren en heb ik dit geld nu gewoon nodig. Dit vaak uitgelegd aan de klantenservice maar blijkbaar dring
Op 30 januari heb ik een bestelling geplaatst voor een iPhone 12 met abonnement, waarvan ik €600,- aanbetaling heb gedaan. Toen de mobiel echter een week later aan was gekomen, bleek er een storing te zijn bij Tele2, waardoor er geen kredietcheck uitgevoerd kon worden. De mobiel werd teruggestuurd en uiteindelijk kreeg ik op 10 februari een mail binnen waarin stond dat mijn bestelling was geannuleerd. Ik verwachtte dus mijn geld binnen twee weken teruggestort te krijgen, zoals op de site van Tele2 vermeld staat.Nu is het een maand verder en ik heb nog steeds mijn geld niet teruggestort gekregen. Mijn vraag is of ik ooit nog mijn geld terug ga zien. Vriendelijk bedankt.
Ik gebruik internet via een phone eigenlijk alleen op mijn vakantieadres. Toen ik even wilde controleren hoe de verbinding was kwam ik plots uit op 0,5 Mb/s. Voorheen had ik een normale snelheid.Wat zou de reden kunnen zijn, wat kan ik doen? Toestel al opnieuw opgestart. Als ik thuis via wifi meet kom ik op 50 Mb/s.
To whom this may concern,I purchased a sim card 5 days ago from Tele2 on a sim-only deal, the order number being 58579182. I have activated my ‘Mijn Tele2’ account and the sim. However, I can not access the internet or any other services through the phone. What’s more, in the phones sim-card settings it does not recognize the new sim card, for example, it has not registered the phone number.I have a Samsung S10E and I have never had trouble with it before. I have tried following the guide from this link [ https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/toestelhulp?pagina=device/google/pixel-xl/topic/internet/handmatig-instellen/1 ] yet the problem is still not solved - I have already added a new APN but the network does not work and there is no service. After following the link stated above, the service does seem to work for a maximum of 10 seconds until it completely stops working once again.It would be greatly appreciated if this problem could be looked into.
Beste, Reeds een week heb ik een nieuwe simkaart in huis wegens het verlies van mijn oude. Tot mijn grote spijt blijkt het een ware uitdaging deze kaart te activeren zonder hierbij op ironische wijze te worden doorverwezen naar het telefoonnummer van de klantenservice. Uw chatbot blijkt niet in staat tot een steekwoord als ‘terugbelverzoek’ te registreren. Uw service via de mail is moeilijk bereikbaar. Uw facturatie loopt wel op rolletjes. Gelieve met een oplossing te komen, alvast vriendelijk dank, Rob
Hii, ik heb vanmiddag een nieuw toestel uitgekozen bij jullie. Ik kreeg een mail van aanbetaling die ik binnen 2 uur moest betalen. Tijdens het betalen heb ik hem afgebroken omdat er wat tussen kwam. Nu kan ik de link niet meer gebruiken om te betalen maar ik wil hem wel graag betalen en verder gaan. Kan er eventueel een nieuw link gestuurd worden ?
Beste heer, mevrouw, Twee vraagjes; -Wanneer kan ik de restitutie verwachten van mijn aanbetaling die twee weken geleden is gedaan? -Destijds geïdentificeerd met een paspoort die inmiddels is verlopen, kan ik mij legitimeren met een nieuwe identiteitsbewijs (welke niet bekend is bij Tele2) bij het opnieuw verlengen wanneer de bezorger voor de deur staat?
Ik probeer in te loggen op mijn tele2 voor internet, tv en bellen. De reactie, die dan komt is sorry deze pagina bestaat niet.Bij storingen is niets te vinden, graag aktie. KOPIE GEGEVENS DIE OP SCHERM VERSCHIJNEN:HUH!?DEZE PAGINABESTAAT NIETWe kunnen de pagina die je zoektniet vinden, gebruik je wel de juiste hostname?
Ik heb op 24 februari de iPhone pro max goud 128 gb besteld. De levertijd was toen 3 weken. Nu keek ik van de week op de site van tele 2 en daar stond direct leverbaar. Is dit wel goed gegaan, ik heb namelijk nog steeds niks vernomen en mijn bestelling is nog niet verwerkt. Alvast bedankt
Geen idee hoe Ik de klanten service kan bereikenBen al 3 weken op zoek Rekeningen en nu dus openstaande rekeningen nooit ontvangen, en nu dus afgeslotenhoe Kan Ik tele 2 bereiken en mn rekeningen betalen bedankt !
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.