Skip to main content
beantwoord

status bestelling Samsung A51


Is er al iets bekend wanneer de Samsung A51 uitgeleverd word?

Beste antwoord door Cas van Tele2

Hoi @RobertR,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw bestelling.

Tof dat je een nieuw toestel hebt besteld! Ik heb meteen jouw bestelling erbij gepakt en ik zie dat de status ‘wachten op voorraad’ is. Nu heb ik meteen geschakeld met de ordermanagement afdeling en zij geven aan dat dit toestel niet meer geleverd wordt. Mijn excuses voor het ongemak! Als het goed is bellen mijn collega’s jou om dit te regelen. Mocht je niet willen wachten dan raad ik je aan om contact op te nemen met onze klantenservice via een van onze kanalen op de pagina: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel. Hopelijk kan je een ander mooi toestel vinden dat bij je past!

Mocht je hier vragen over hebben dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 18 maart 2021
RobertR schreef:

Is er al iets bekend wanneer de Samsung A51 uitgeleverd word?

Die zie ik niet in de shop, wel de A52.


  • Auteur
  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • 19 maart 2021
pipodeclown schreef:
RobertR schreef:

Is er al iets bekend wanneer de Samsung A51 uitgeleverd word?

Die zie ik niet in de shop, wel de A52.

klopt, maar ik had hem afgelopen dinsdagmorgen besteld. toen stond de A51 er nog wel bij.

 


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • 19 maart 2021

Als die nu is weggehaald zal dat niet helpen voor de levertijd. Bel eens de klantenservice. Misschien kunnen ze je order omzetten in de A52?


Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • 870 reacties
  • Antwoord
  • 19 maart 2021

Hoi @RobertR,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw bestelling.

Tof dat je een nieuw toestel hebt besteld! Ik heb meteen jouw bestelling erbij gepakt en ik zie dat de status ‘wachten op voorraad’ is. Nu heb ik meteen geschakeld met de ordermanagement afdeling en zij geven aan dat dit toestel niet meer geleverd wordt. Mijn excuses voor het ongemak! Als het goed is bellen mijn collega’s jou om dit te regelen. Mocht je niet willen wachten dan raad ik je aan om contact op te nemen met onze klantenservice via een van onze kanalen op de pagina: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel. Hopelijk kan je een ander mooi toestel vinden dat bij je past!

Mocht je hier vragen over hebben dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!