beantwoord

Simkaart activeren zonder netwerk noch oud sim

  • 12 March 2021
  • 2 reacties
  • 140 x bekeken

  • Durft te vragen
  • 0 reacties

Beste,

 

Reeds een week heb ik een nieuwe simkaart in huis wegens het verlies van mijn oude. Tot mijn grote spijt blijkt het een ware uitdaging deze kaart te activeren zonder hierbij op ironische wijze te worden doorverwezen naar het telefoonnummer van de klantenservice. 

 

Uw chatbot blijkt niet in staat tot een steekwoord als ‘terugbelverzoek’ te registreren. Uw service via de mail is moeilijk bereikbaar. Uw facturatie loopt wel op rolletjes. Gelieve met een oplossing te komen, alvast vriendelijk dank, Rob

icon

Beste antwoord door eric 12 March 2021, 18:42

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Jammer dat je jezelf in deze problemen hebt gebracht door je simkaart te verliezen. Probeer in de webchat eens 'medewerker spreken'. En anders toch met een andere telefoon de klantenservice bellen. Dat geeft het snelste resultaat.

Reputatie 7

Doe dat wel tijdens openingstijden uiteraard.