Skip to main content
beantwoord

Simkaart activeren zonder netwerk noch oud sim

  • 12 maart 2021
  • 2 reacties
  • 140 x bekeken

  • Durft te vragen

Beste,

 

Reeds een week heb ik een nieuwe simkaart in huis wegens het verlies van mijn oude. Tot mijn grote spijt blijkt het een ware uitdaging deze kaart te activeren zonder hierbij op ironische wijze te worden doorverwezen naar het telefoonnummer van de klantenservice. 

 

Uw chatbot blijkt niet in staat tot een steekwoord als ‘terugbelverzoek’ te registreren. Uw service via de mail is moeilijk bereikbaar. Uw facturatie loopt wel op rolletjes. Gelieve met een oplossing te komen, alvast vriendelijk dank, Rob

Beste antwoord door eric

Jammer dat je jezelf in deze problemen hebt gebracht door je simkaart te verliezen. Probeer in de webchat eens 'medewerker spreken'. En anders toch met een andere telefoon de klantenservice bellen. Dat geeft het snelste resultaat.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • Antwoord
  • 12 maart 2021

Jammer dat je jezelf in deze problemen hebt gebracht door je simkaart te verliezen. Probeer in de webchat eens 'medewerker spreken'. En anders toch met een andere telefoon de klantenservice bellen. Dat geeft het snelste resultaat.


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 13 maart 2021

Doe dat wel tijdens openingstijden uiteraard.