Skip to main content

Goedemiddag,

Graag zou ik mijn facturen van januari 2019 t/m december 2019 willen downloaden.

Echter staan ze niet meer in de app.  

graag hoor ik van u

Dat klopt, via de klantenservice kan je een ticket laten aanmaken om ze alsnog te laten toesturen.


Hey Parastou,

Ik ga je meteen helpen met jouw facturen!

Je kan jouw facturen terugvinden in MijnTele2 tot 12 maanden terug. Omdat dit om oudere facturen gaat zal een verzoek ingediend moeten worden bij onze administratie afdeling. Ik wil dit direct voor je in orde maken maar vanwege technisch onderhoud is het tijdelijk niet mogelijk om facturen op te sturen. Dit onderhoud staat gepland tot aan eind maart. Ik hoop je daarna direct te kunnen helpen met je facturen van januari 2019 – december 2019! Zou je me rond 31 maart nog eens een bericht willen sturen of hieronder reageren?

Als ik je nog ergens anders mee kan helpen hoor ik het graag van je. Ik ben er voor je!