beantwoord

Restitutie aanbetaling en identiteitsbewijs.

  • 10 March 2021
  • 2 reacties
  • 77 x bekeken

Beste heer, mevrouw, 

 

Twee vraagjes;

 

-Wanneer kan ik de restitutie verwachten van mijn aanbetaling die twee weken geleden is gedaan? 

-Destijds geïdentificeerd met een paspoort die inmiddels is verlopen, kan ik mij legitimeren met een nieuwe identiteitsbewijs (welke niet bekend is bij Tele2) bij het opnieuw verlengen wanneer de bezorger voor de deur staat?  

 

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 12 March 2021, 10:39

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

De legitimatie moet exact kloppen met wat je hebt opgegeven bij de bestelling. Indien je dit wilt aanpassen kun je via de klantenservice je order annuleren en een nieuwe invoeren.

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @Tourie,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw bestelling.

Supernice dat je jouw abonnement hebt verlengd! Soms komt het voor dat een bestelling niet helemaal goed gaat, gelukkig kan je dan annuleren. We doen er alles aan om binnen 14 dagen jouw annulering terug te betalen. Als je de 14 dagen voorbij zijn vanaf het annuleren en je hebt jouw aanbetaling nog niet ontvangen geef dan een seintje. Het is een geautomatiseerd proces maar af en toe heeft een uitbetaling vertraging en dit kan ik dan voor je uitzoeken! Geef me dan een seintje. Ik zie dat je al een nieuwe bestelling hebt geplaatst met jouw nieuwe legititmatie, bedankt Eric voor de uitleg. Veel plezier alvast met jouw nieuwe toestel! 

Laat je ons weten of het allemaal in orde is? De Community staat voor je klaar!

Reageer