beantwoord

Mobiel internet traag op vakantie adres

  • 14 March 2021
  • 4 reacties
  • 85 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties

Ik gebruik internet via een phone eigenlijk alleen op mijn vakantieadres.  Toen ik even wilde controleren hoe de verbinding was kwam ik plots uit op 0,5 Mb/s. Voorheen had ik een normale snelheid.
Wat zou de reden kunnen zijn, wat kan ik doen? Toestel al opnieuw opgestart. Als ik thuis via wifi meet kom ik op 50 Mb/s.

 

icon

Beste antwoord door eric 14 March 2021, 22:11

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Wat bedoel je dat je thuis wifi sneller is?

Je zou de speedtest die je op je vakantie adres uitvoert even op een andere plek uitvoeren. Wat ervaar je dan?

I

Wat bedoel je dat je thuis wifi sneller is?

Je zou de speedtest die je op je vakantie adres uitvoert even op een andere plek uitvoeren. Wat ervaar je dan?

Ik bedoelde dat ik wifi van thuis meenam als controle om aan te geven dat het toestel dat aankan. (is niet het nieuwste model)
 Ik zit nu dichtbij een mast. Op mijn vakantieadres zou het minder moeten zijn. (dat kan bijna niet)

Maar… zag net dat er storing is.

 

Reputatie 7
Badge +12

Ah. Tja, dat is toch een lokale issue. Zodra die mast gerepareerd is kun je weer normale verbinding verwachten daar. Op overige plekken werkt het dus wel goed. Er zijn bijna 5000 opstelpunten.

Ah. Tja, dat is toch een lokale issue. Zodra die mast gerepareerd is kun je weer normale verbinding verwachten daar. Op overige plekken werkt het dus wel goed. Er zijn bijna 5000 opstelpunten.

Loos alarm. (hopelijk) Waarom nou net bij mij ;-) Net als ik eens ga kijken hoe de snelheid is….