De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Op 1 dag 54€ extra internet kosten in de UK zonder dat er enige waarschuwing is. Ik heb onbeperkt internet en voor een jaar geen enkel probleem (ik ga al een jaar veel naar de UK). Dit is niet acceptabel. Mevrouw aan de telefoon zei dat het ergens op de website staat, maar dit is mij nooit verteld of er is geen waarschuwing gegeven.als ik dit wist had ik uiteraard geen extra gebruik gemaakt van het internet! ik ben momenteel in de UK en nu staat er; wilt u extra internet dan zijn er extra kosten, maar op 7 november stond dit niet aangegeven. Ik ben al jarenlang member bij jullie en verwacht dat dit wordt kwijtgescholden. mevrouw aan de telefoon zei dat ik hier bij Community dit moest aanvragen, bij deze. dankuwel voor uw hulp.
Ik wilde via de Tele2 app mijn mobiele abonnement verlengen met een iPhone 14 Pro. Dat ging goed tot de laatste stap: betalen. Toen ik op Credit Card klikte kreeg ik de melding dat mijn winkelwagen leeg was en er dus niets te betalen was. Nu zit ik ergens in "het midden van het proces" want niets werkt meer, zowel online niet als bij de Tele2 app:als ik inlog staat er dat ik nog een factuur moet betalen, maar alle facturen zijn al betaald en die van de nieuwe iPhone zit er niet tussen ik mag niet meer verlengen bij een nieuwe bestelling krijg ik de melding dat mijn gegevens niet geladen kunnen wordenEn nu?
Goedendag,ik heb een mobiel abonnement en heb perongeluk handmatig een factuur bedrag overgemaakt naar een ander rekeningnummer van tele 2. Die van (vast) en ik heb geen eens vast.Ik heb contact opgenomen met XXXX en heb ze bewijs laten zien dat ik het heb over gemaakt naar vast en gevraagd of ze het bedrag naar het goede rekening nummer van mobiel kunnen storten of verrekenen. Dat is nu ongeveer 3 weken geleden en ik heb geen gehoor gehad en er is ook niets terug gestort of verrekend. Graag wil ik dit opgelost hebben want ik zit nu met een openstaande factuur die eigenlijk al betaald is en ik ben niet van plan dubbel te betalen. Enige wat ze hoeven te doen is het terug storten naarJuiste rekeningnummer of verrekenen. Als iemand hierbij kan helpen zou heel fijn zijn! Moderator edit: dit e-mailadres wordt niet langer gebruikt en is daarom verwijderd.Gebruik altijd het contactformulier wanneer je een vraag hebt die anderzijds niet beantwoord kan worden: Odido Service is er voor je | Odi
Beste Tele2, Ik heb sinds vanochtend geen bereik meer op mijn telefoon. Ik heb al proberen te zoeken naar een oplossing/storing, maar kan niks vinden. Ook werkt m'n wifi ineens helemaal niet meer op mijn telefoon. Ik zoek naar netwerk en als ik dan netwerk gevonden heb klapt ie er gelijk uit(of hoe zeg je dat). Ik kan nu dus helemaal niks meer en dat is best lastig.😛Hopelijk kunnen jullie mij vertellen of er iets aan de hand is in de regio en of waarom ik nu geen bereik/internet heb. Ik woon in Luyksgestel en gebruik een Sony Xperia 1.Super bedankt voor het beantwoorden!Met vriendelijke groetjes, Carmen
Partner heeft een nieuwe gsm. Als ze inlogt in de app, krijgt ze de melding dat ze haar mailadres moet gebruiken als gebruikersnaam, maar dat is precies wat ze doet.Iemand een oplossing?
Ik heb op 18-11 een nieuwe Sim only unlimited internet voor €26 per maand looptijd 1 jaar aangevraagd zonder toestel. Deze zou vanaf 1-1-2023 ingang als mijn andere Sim only stopt. Incl nummerbehoud. Nu wil ik graag deze aanvraag annuleren voordat hij 1-1-2023 ingaat omdat ik via mijn nieuwe werkgever al een toestel met Sim only krijg. Hoe regel ik dit en kan dit nog?
Hallo. Ik verleng mijn abonnement met een telefoon. Je hebt het via PostNl naar mijn huis in Amsterdam gestuurd, maar ik zit nu (alleen voor 3 of 4 weken) in Rotterdam. Mijn moeder stuurde de telefoon naar mij via PostNl, maar de telefoon bereikte mij niet. Ik heb het IMEI-nummer van de telefoon. Heb je een kans om de locatie te detecteren met het IMEI-nummer? Of moet ik naar de politie gaan? Ik vermoed dat een PostNl-medewerker mijn pakket is kwijtgeraakt.
k heb een vraag over een onterechte abonnement verlenging en ik heb hierover al een aantal malen met het 1200-nummer gebeld maar daar wordt ik niet verder geholpen of er wordt beloofd dat er iemand contact met mij zal opnemen wat vervolgens niet gebeurt. Daarom heb ik een topic gestart waarop o.a. is gereageerd door moderators Manouk en Marciano. Op verzoek van Marciano heb ik hem via een privé bericht een aantal persoonlijke gegevens verstrekt waarmee hij e.e.a. voor mij zou uitzoeken. Ik heb echter niets meer van hem gehoord en hij is nu een week op vakantie. Is er een moderator die mij kan helpen?Zie voor nadere informatie mijn topic “ Abonnement niet verlengd” van 5 dagen geleden.
Nog steeds heb ik mijn 83 euro niet terug gestort gekregen wat ik een maand geleden heb overgemaakt per ongeluk naar een ander rekeningnummer van tele 2,mijn factuur moet betaald worden en dat kan niet zolang ze mijn geld niet teruggestort hebben,de communicatie van tele 2 is super slecht.Ze zeggen van alles maar ze doen helemaal niets,ik heb overal contact al gehad en werkelijk niemand die de moeite doet om dit op te lossen ze pikken gewoon je geld en laten je zitten, k hoor ook niets van betalingsbewijs tele 2 via email.Al meerdere keren gemaildDe klantenservice chat kan me ook niet helpen.Dit is ongelofelijk ,ik weet wel dat tele 2 een klant minder heeft ,zodra me contract beëindigd is ga ik weg. Heel erg bedankt
Ik heb 22 mn rekening betaald via de website ,en er is een paar dagen geleden weer geld van m’n rekening afgehaald dat heb ik inmiddels terug laten storten wil graag weten wat de oorzaak is dat er weer geld vanaf is gegaan aangezien ik het betaald heb en niet zomaar afgesloten wil worden
We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten niet kan bellen met hun mobiele telefoon. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte. UPDATE: we ontvangen het signaal dat aan-/uitzetten van de vliegtuigmodus helpt het probleem te verhelpen. 13:15 Het probleem is opgelost! Als het goed is kan iedereen weer mobiel bellen.
Ik wil wel melden dat ik enorm teleurgesteld ben in Tele2. Ik ben sinds ongeveer 7-8 jaar klant bij Tele2, sinds de Samsung Galaxy S7 uitkwam heb ij bij Tele2 gezeten en meer dan tevreden ook. Als het over mobiele providers ging was ik wel degene die een ieder Tele2 aanraadde. Totdat het volgende gebeurde dit jaar:Sinds 2015, bij het verlengen van elke abbonement, wist ik niet beter dat je bij het selecteren van Unlimited Data ook automatisch Unlimited bellen/sms neemt. Blijkt achteraf dat dit veranderd is dit jaar.. gevolgen zijn 2 enorme rekeningen. Ipv de gebruikelijke 37 euro per maand betaalde ik in september 2022 89,16. Ik had dit niet door omdat het automatisch werd afgeschreven en belde dus vrolijk verder. In oktober 2022 moest ik 307,91 betalen.Ik nam contact op met de klantenservice over hoe dit kan en de dame vertelde mij dat er een aanpassing aan de website is sinds dit jaar waardoor Unlimited bellen/sms gescheiden is van Unlimited data. Helaas was er geen compassie voor mi
Heb zojuist iphone 14 128gb black besteld. Kreeg mail tele2 om eenmalig bedrag over te maken. Dit bedrag heb ik overgemaakt. Nu krijg ik 33 minuten later wederom een mail met ander bestelnr voor dezelfde Iphone 14 black met het verzoek het eenmalig bedrag nogmaals over te maken. Daarnaast zegt bestelling 1 "wachten op voorraad" terwijl de site zegt "op voorraad"....wat gaat hier mis?
Hoi! ik heb 23 oktober de iPhone 14 pro Max besteld. Toen stond de levertijd op 4/6 weken 76855299. Er werd mij aangegeven dat ik tussen 17 november en 1 december iets van PostNL zou horen maar nog altijd niks gehoord. ik verwacht niet dat het in het weekend wordt geleverd. wanneer kan ik de telefoon verwachten? Is er meer duidelijkheid? Omdat het nu de 6de week is begin ik me zorgen te maken. groetjes
Had dus een nieuwe telefoon + abbonement gekocht en alles kwam aan alleen was mijn simkaart kwijtgeraakt voordat het nummer overgezet werd. Nu heb ik een nieuwe alleen kan ik hem niet activeren omdat de pagina op slot zit. Als iemand mij snel kan helpen zou t super leuk zijn.
Biedt Tele2 mogelijkheden om een sim swap te voorkomen? Is het bijvoorbeeld mogelijk af te dwingen dat een nieuwe simkaart alleen maar aangevraagd kan worden wanneer ik ingelogd ben? Dat zou dan voorkomen dat iemand via de klantenservice telefonisch een nieuwe simkaart kan aanvragen, of op een andere manier via social engineering Tele2 laat meewerken.
Hi,I bought a sim only subscription through web channel on Friday night and still I have not received the sim card. Yesterday night (sunday) Tele2 had initiated the number porting and accepted by my previous connection provider. Today morning my mobile access has been cut by them. Now I do not have any mobile/mobile-internet access 😬 Why did Tele2 initiate the number porting without providing/checking whether the sim card has reached me or not (it is a simple workflow check)?Tele2 chat system says that it would allow me to chat with a live person, then gives me a phone number to call the customer support. I can not call them, because my mobile has been cut off. I do not know when they will send me the sim card.
Hai, het lukt me niet mijn nieuwe abonnement met simkaart te activeren. Ik heb zojuist de simkaart ontvangen met de brief ga naar tele2.nl/sim. Zodra ik daar naartoe ga, krijg ik geen toegang tot de pagina. Mijn oude simkaart werkt overigens niet meer, dus kan niks ontvangen. Kan iemand mij helpen hiermee?
Wat is op dit moment de levertijd van de iPhone SE 2022? Ik heb er een besteld samen met een abonnement, maar geen bericht gekregen wanneer ik de bestelling kan verwachten. Erg vervelend dat hier niet duidelijk over gecommuniceerd wordt.
77199806 weetje wnr mijn iPhone ontvang
Zodra je zonder GB komt te zitten en internet het niet meer doet werkt de app om een BundelBooster te activeren ook niet meer. Normaliter zou hij wel moeten werken als je door je GB heen bent maar sinds kort niet.Kan iemand van de crew deze bug oplossen? Ik heb Tele2 Unlimited en Android telefoon.
Ik heb op maandag 21 november bij gsmweb.nl een telefoon besteld met abonnement bij tele2. Had al een simonly abonnement bij tele2. Telefoon was op voorraad en zou dus de volgende dag bezorgd worden.Dinsdag 22 november s'morgens rond 10:00 uur sms gehad van tele2 met 'je blijft bij ons, wat leuk' en was mijn abonnement ook in de tele2 app omgezet naar nieuw abonnement.Dinsdag 22 november mail verstuurd naar gsmweb.nl met de vraag waar de telefoon blijft, geen reactie.Woensdag 23 nog geen telefoon en heb ik middels de klantenservice van gsmweb.nl een toegestuurd herroepingsformulier naar info@gsmweb.nl gestuurd.Het is nu maandag 28 november en hoor ik van beide kanten niks.Heb het verhaal bij de acm neergelegd en overweeg nu indien mogelijk om aangifte te doen wegens oplichting.Iemand ervaring/advies met dit verhaal?
Vanwege Blackfriday heb ik een Iphone 14 besteld en daarmee mijn abonnement verlengd. Tijdens de betaling ging er iets mis maar kreeg ik wel een mail dat de bestelling gelukt is. Nu kreeg ik een mail dat mijn openstaande bedrag klaar staat om te betalen. Maar als ik dat probeer staat er de betaling is in behandeling of onderbroken. Nu 7 uur later nog steeds niet kunnen betalen. oh en bellen gaat even niet want ik zit in Maleisië wat nu??!
I pre-order Google Pixel 7 Pro 256GB. It was supposed to arrive at least one week ago, and I can claim my gift of Google Buds Pro. Now the Deadline is with in 2 days for claiming the gift, but the phone will take at least some weeks to arrive. The customer service asks me to cancel my order because they cannot be sure I can have my gift the Google Buds pro. Why ca n't Tele2 extend the deadline?Canceling my order doesn't seem to be a fair solution to me.
Ik heb dinsdag 25 oktober een telefoon met abonnement gekocht bij Tele2. Het zou woensdag bezorgd worden door PostNL, maar 's avonds veranderde het bericht in "Fout bij bezorging zending. Nadere informatie volgt" maar ik heb geen verdere informatie ontvangen. Ik heb vrijdag PostNL gebeld en ze zeiden dat ze niets kunnen doen tenzij de afzender (Tele2) een onderzoek start. Daarna heb ik Tele2 gebeld en ze zeiden dat ze geen onderzoek kunnen starten tenzij PostNL de bezorgstatus wijzigt. Dus beide bedrijven wijzen naar elkaar en ik weet niet wat ik moet doen om mijn telefoon te ontvangen, waar ik al veel geld voor heb betaald. Heeft iemand een soortgelijke situatie meegemaakt? Wat kan ik doen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.