Ik heb 22 mn rekening betaald via de website ,en er is een paar dagen geleden weer geld van m’n rekening afgehaald dat heb ik inmiddels terug laten storten wil graag weten wat de oorzaak is dat er weer geld vanaf is gegaan aangezien ik het betaald heb en niet zomaar afgesloten wil worden
Bladzijde 1 / 1
Hi,
Indien dit gaat om je thuis diensten dan kan het zijn dat jouw betaling en de automatische incasso elkander hebben gekruisd.
Tele2 thuis schrijft altijd af op de 25ste van de maand als dit op een werkdag is.
Als jij een handmatige betaling doet dan heeft die maximaal 5 werkdagen nodig om verwerkt te worden door de systemen van Tele2.
Greetzz
Des
Heb toch weer een mailtje gehad dat ik moet betalen maar dat klopt niet kan er asjeblieft naar gekeken worden wil niet zomaar afgesloten worden
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.