Ik wil wel melden dat ik enorm teleurgesteld ben in Tele2. Ik ben sinds ongeveer 7-8 jaar klant bij Tele2, sinds de Samsung Galaxy S7 uitkwam heb ij bij Tele2 gezeten en meer dan tevreden ook. Als het over mobiele providers ging was ik wel degene die een ieder Tele2 aanraadde. Totdat het volgende gebeurde dit jaar:
Sinds 2015, bij het verlengen van elke abbonement, wist ik niet beter dat je bij het selecteren van Unlimited Data ook automatisch Unlimited bellen/sms neemt. Blijkt achteraf dat dit veranderd is dit jaar.. gevolgen zijn 2 enorme rekeningen. Ipv de gebruikelijke 37 euro per maand betaalde ik in september 2022 89,16. Ik had dit niet door omdat het automatisch werd afgeschreven en belde dus vrolijk verder. In oktober 2022 moest ik 307,91 betalen.
Ik nam contact op met de klantenservice over hoe dit kan en de dame vertelde mij dat er een aanpassing aan de website is sinds dit jaar waardoor Unlimited bellen/sms gescheiden is van Unlimited data. Helaas was er geen compassie voor mijn kant en werd er me verteld dat ik hier zelf op had moeten letten en er dus niks zal gebeuren. Begrijp me niet verkeerd, ik had scherper mogen en kunnen zijn. Maar 323,07 euro in 2 maanden boven op mijn vaste kosten voor het bellen, kan toch eigenlijk niet.. in vergelijking als ik zou het aanklikken van unlimited bellen over 2 jaar mij 48 euro gekost hebben, dus nu heb ik door dat ene foutje 275,07 euro bovenop mijn kosten.
Ik vind het best wel heel erg dat dit gebeurd is en ook de manier hoe de dame aan de lijn bleef aangeven dat ik maar beter had moeten kijken. (Niet exact de woorden, wel de toon van haar woorden) het is een zware periode voor ons allen met de gas-, stroom- en alle prijzen die zowat omhoog zijn gegaan. Ik had gehoopt dat er er enige coulance zou zijn maar ben van een koude kermis thuis gekomen, een illusie armer. Dit wilde ik wel even kenbaar maken