Skip to main content
Antwoord

Simkaart activeren

  • November 29, 2022
  • 2 reacties
  • 102 x bekeken

Hai, het lukt me niet mijn nieuwe abonnement met simkaart te activeren. Ik heb zojuist de simkaart ontvangen met de brief ga naar tele2.nl/sim. Zodra ik daar naartoe ga, krijg ik geen toegang tot de pagina. Mijn oude simkaart werkt overigens niet meer, dus kan niks ontvangen. Kan iemand mij helpen hiermee?

Beste antwoord door eric

Vanwege veiligheidsredenen dien je dan de klantenservice te bellen. Dat kan niet op een klanten voor klant forum.

2 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • Antwoord
  • November 29, 2022

Vanwege veiligheidsredenen dien je dan de klantenservice te bellen. Dat kan niet op een klanten voor klant forum.


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hi Esmee, is het inmiddels gelukt? We horen het graag van je! 😊