Slechte communicatie Tele2

  • 5 December 2022
  • 4 reacties
  • 65 x bekeken

  • Is lekker bezig
  • 5 reacties

Nog steeds heb ik mijn 83 euro niet terug gestort gekregen wat ik een maand geleden heb overgemaakt  per ongeluk naar een ander rekeningnummer van tele 2,mijn factuur moet betaald worden  en dat kan niet zolang ze mijn geld niet teruggestort hebben,de communicatie van tele 2 is super slecht.

Ze zeggen van alles maar ze doen helemaal niets,ik heb overal contact al gehad en werkelijk niemand die de moeite doet om dit op te lossen ze pikken gewoon je geld en laten je zitten,  k hoor ook niets van betalingsbewijs tele 2 via email.

Al meerdere keren gemaild

De klantenservice chat kan me ook niet helpen.

Dit is ongelofelijk ,ik weet wel dat tele 2 een klant minder heeft ,zodra me contract beëindigd is ga ik weg. Heel erg bedankt

Marciano van Tele2 1 jaar geleden

Hi @Rcr, ik heb zojuist gereageerd in je originele topic. Laten we in dat topic verder praten. Dan behouden we het overzicht. 😊

 

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Tja. Dat zijn door u gemaakte fouten die gewoon tijd kosten om te verwerken. Dat zijn allemaal handmatige processen. Spontaan geld stortingen op een rekening is niet handig en kost de ontvanger dus ook weer mankracht,  dus geld, om het terug te sturen. Maar het komt heus wel.

Tsja iedereen maakt weleens fouten en die zijn er om gefixd te worden ,daarvoor zijn jullie er toch.?

Tijd kost om te verwerken?laat me niet lachen,we zijn inmiddels al weer een maand verder en niemand die er wat aan doet :)

Ja het is ook zoveel werk he en kost ook zoveel mankracht om een geld boeking terug te storten lololol

Enja als het geld helemaal niet wordt teruggestort dien ik zeker weten een klacht in

Reputatie 7
Badge +12

Wacht even een moderator af. Dan komt het vast goed.

 

Reputatie 7
Badge +12

Hi @Rcr, ik heb zojuist gereageerd in je originele topic. Laten we in dat topic verder praten. Dan behouden we het overzicht. 😊

 

Reageer