Welke moderator kan mij helpen?

  • 7 December 2022
  • 1 reactie
  • 46 x bekeken

k heb een vraag over een onterechte abonnement verlenging en ik heb hierover al een aantal malen met het 1200-nummer gebeld maar daar wordt ik niet verder geholpen of er wordt beloofd dat er iemand contact met mij zal opnemen wat vervolgens niet gebeurt. 

Daarom heb ik een topic gestart waarop o.a. is gereageerd door moderators Manouk en Marciano. Op verzoek van Marciano heb ik hem via een privé bericht een aantal persoonlijke gegevens verstrekt waarmee hij e.e.a. voor mij zou uitzoeken. Ik heb echter niets meer van hem gehoord en hij is nu een week op vakantie. Is er een moderator die mij kan helpen?

Zie voor nadere informatie mijn topic “ Abonnement niet verlengd” van 5 dagen geleden.

Johrick van Tele2 1 jaar geleden

Hoi @SvenVanS

Ik snap heel goed dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben! Ik zie inmiddels een privebericht van jou naar mij toe, ik zal er zo snel mogelijk op terug komen! Ik sluit dit topic dan ook voor nu. 

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @SvenVanS

Ik snap heel goed dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben! Ik zie inmiddels een privebericht van jou naar mij toe, ik zal er zo snel mogelijk op terug komen! Ik sluit dit topic dan ook voor nu.