De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Hallo, ik heb sinds kort een nieuwe telefoon. Hierbij heb ik mijn 06 nummer en dus annonement overgezet. Echter kan ik niet meer inloggen op de mijn tele2 app (wel inloggen maar mijn 06 nummer kan ik niet meer toevoegen want staat al geactiveerd op ander account). Ik had hiervoor het account op mijn vaders naam staan. Echter kon ik met mijn e-mail inloggen en na de aanpassing om het op mijn naam en adres te zetten kon ik ook inloggen. Doordat ik in mijn tele2 app niet kon inloggen was het ook niet mogelijk hoeveel data ik over had waardoor ik twee bundels van 2gb moest aanschaffen.
Hallo allemaal! Ik ga per maart 2023 op een reis gedurende 5-6 maanden. Tijdens deze reis zal ik geen gebruik maken van mijn mobiele abonnement van Tele 2.Is het mogelijk deze te pauzeren? te stoppen (zonder verlies van alle voordelen die ik de afgelopen jaren heb opgebouwd als klant). Ik zou na de reis namelijk graag klant blijven van Tele 2.Alvast bedankt! Alex
Hi, I cannot use my internet in Belgium, my roaming is active on the setting on my phone but still doesn’t work.
Zijn er meer mensen hier waar op een S21+ roaming tussen palen bij Tele2/T-Mobile niet lekker lijkt te werken? Ik heb soms minuten geen netwerk waar soms alleen de vliegtuigmodus werkt als remedie. Niet alleen op dezelfde plek maar ook onderweg met Android Auto waarbij YouTube Music er mee op houdt en er geen route meer te plannen is, hier ook alleen dezelfde remedie. Ik vermoed dat het te maken heeft met het wisselen van paal en dat daar iets mis gaat. Laatste update geïnstalleerd. Toestel herstart etc. Ik heb een vriend die hetzelfde heeft op een S22+ dus het lijkt niet alleen bij mij te gebeuren.
Ik heb de Pixel Buds Pro successvol geclaimt en zou ze binnen 6 weken ontvangen staat er in de mail. Maar ik heb na 6 weken nog steeds niks gehoord over de levering. Ik heb de telefoon gekocht zodat ik bluetooth oortjes erbij kreeg. Omdat ik deze nog niet had. Ik verwacht deze ook gewoon nog te krijgen. Maar hoe lang gaat dit nog duren?
Goedenacht,Ik heb aankoopbewijs nodig voor promotie cashback voor s22 Ik heb denk ik t verkeerde opgestuurd, ik kan alleen zelf niet die aankoopbewijs vinden, alleen m'n contract etc etc. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet Patrick van den broek
Ik heb een tijd terug gebeld over het overneme van mijn abbonoment van mijn moeders tele2 account omdat ik het zelf wou beginnen met het betalen en het nummer wou houden. Ik heb daarnaast mijn nummer losgekoppeld van haar account. Helaas staat er nog steeds dat het nummer gekoppeld is met een ander Tele2 account en weet sinds dien niet wat ik kan doen om het toe te voegen aan mijn eigen account.
Ik wil aanspraak doen op de Samsung promotie van de S22 Ultra maar moet dan een aankoopbewijs uploaden. Welke moderator kan mij hiermee verder helpen.
hallo, ik heb een onbeperkte kaart nodig omdat ik een livestream doe door heel Nederland waar ik zo'n kaart kan vinden bedankt voor je hulp
Goedemiddag, Ik wil graag een jaarabonnement op f1tv. Deze wil ik betalen via de playstore en betalen via tele2 bij de eerstvolgende factuur. Dit lukt helaas niet. Blijkbaar is de limiet 50 euro voor een app. Kan dit verhoogd worden ? Gaat om 64,99 Met vr groet Daniël
Hi, Ik heb een galaxy s21 ultra en ik woon in Centrum Leiden. Ik heb een 5G abbonement maar hij wilt niet verbinden met 5G. Alleen als ik het toestel opnieuw opstart verbind die met 5G voor 3 seconden en daarna gaat hij terug naar 4g+. Wat doe ik verkeerd? Mvg, EJ
Hi all,i received my new sim card 2 days ago. However, I really want to change to another phone number because the one I have now recall me to some bad memories in the past. Would it be possible to change a new phone number? I already activated this new number and load subscription in.
Beste,Vandaag heb ik officieel mijn eerste Tele2 abonnement afgesloten als nieuwe klant.Ik heb de iPhone 14 Plus vandaag mogen ontvangen, met een nieuwe simkaart. De simkaart heb ik geplaatst in mijn telefoon, maar ik heb geen idee hoe ik ‘m moet activeren. De telefoon gaat niet over wanneer ik de klantenservice bel, omdat mijn nummer dus niet actief is. Ik ontvang geen sms’jes en kan ‘m dus ook niet koppelen aan MijnTele2-account. Ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart, de simkaart er meerdere malen uitgehaald om na te kijken of het juist is geplaatst en mezelf een sms proberen te sturen vanaf een andere telefoon. Dit heeft allemaal niet geholpen. Het komt erop neer dat mijn simkaart inactief is en ik het niet zelf kan activeren. Wat moet ik doen?
Goedenavond, Vandaag heb ik een verlening van mijn abonnement gedaan. Dit was nodig omdat mijn telefoon er gisteren mee op is gehouden. Dus dat betekend, geen toegang tot mijn normale mail. Maar omdat mijn gegevens al bekend waren bij Tele2 heb ik er niet aan gedacht om mijn e-mailadres te wijzigen naar het tijdelijke. Ik heb nu dus geen track and trace code ontvangen, wel heb ik de aanbetaling kunnen doen. Is er iemand met de gouden tip? (ik heb dus op het moment geen werkende mobiel) Inmiddels ben ik hopeloos…
Zoals in de topic titel, wanneer mijn unlimited bundel leeg is kan ik via de app geen verbinding maken om een bundelbooster aan te vragen. Dus dan moet ik via wi-fi verbinding maken wat natuurlijk geen oplossing is. Voorheen werkte dit wel gewoon maar het is nu al een paar weken zo. Op vliegtuig modus af en aan te zetten helpt niet. Een bundelbooster sms versturen werkt wel gewoon. Maar daar zit dan weer een dagelijks limiet aan, waar ik af en toe overheen ga en dan zit ik weer zonder internet onderweg.Overigens kan ik al sinds de t-mobile netwerk swap en app swap niet meer een bundelbooster aanvragen wanneer de oude bundel 80% leeg is. Deze moet 100% leeg zijn voordat ik een nieuwe mag aanvragen, ook al staat er overal dat ik het eerder mag aanvragen. Ook vrij vervelend.
Hallo allemaal ongeveer 5 weken geleden had ik de Iphone 14 pro max besteld. Nu krijg ik ineens om 01:24 uur een mail met mijn bestelling is geannuleerd. Verder staat er geen reden bij waarom het geannuleerd is, alleen een lijst met de mogelijke oorzaak. Gezien het wij nu in de feestdagen zitten is het ook niet mogelijk om te bellen. Dit vind ik enorm vervelend, vooral omdat ik 4-6 weken moest wachten op een telefoon die nu niet komt. Mocht het zo zijn dat ik het wel opnieuw mijn bestelling kan laten plaatsen, moet ik dan weer 4-6 weken wachten? En hoe zit het met het geld dat ik al vooraf had betaald?
Ik heb altijd een abonnement bij Tele2 op mijn vaders naam, nu heb ik sinds kort mijn eigen abonnement op mijn eigen naam met hetzelfde nummer als eerst (met nummerbehoud). Als ik nu een nieuw Mijntele2 account probeer te maken, staat er dat ik mijn nummer eerst moet ontkoppelen van een ander account (waarschijnlijk toch die van mijn vader), maar het lukt mij niet om het daar te ontkoppelen. Hierdoor kan ik niet met mijn nummer een nieuw Mijntele2 account maken, maar nu op mijn eigen naam. Kan iemand mij hier bij helpen?
Beste Tele2,Graag zou ik een telefoon willen bestellen bij mijn SimOnly. Is er ook een mogelijkheid dat ik dit via Jump Renewal kan doen? En hoe werkt dit precies? Mijn huidige SimOnly loopt tot Mei 2024. Ik wil liever geen twee jarig contract die vanaf dan pas weer in gaat. Met vriendelijke groet, Jordi
Ik ben mijn pukcode kwijt en heb mijn telefoonnummer nog niet aan mijn account gekoppeld. Als ik het goed heb gelezen kan ik die via deze weg terug krijgen. ps. Ik heb hierdoor ook geen mogelijkheid om de klantenservice te bellen.
Hey, ik studeer in Zweden, maar heb voordat ik vertrok Tele2 als nieuwe provider aangenomen. Vandaag kwam ik er helaas achter dat je voor nummerbehoud in Nederland moet zijn. Nu vroeg ik mij af, moet ik voor een activatie/bevestiging van een nieuw nummer ook in Nederland moet zijn?
...
Goedemorgen,er is door een tussenpersoon handmatig een betaling gedaan van 667,76 euro.Dit was voor afbetaling toestelkrediet.Ik.heb dit opgelost door zelf 663 euro via ideal te betalen,en dan had ik dat krediet tenminste afbetaald.Nu heb ik 3 weken geleden bericht gehad dat de betaling van 676 euro terug zou komen op mijn eigen bank.Na meerdere telefoontjes is het volgens tele 2 al uitbetaald maar dat is dus niet zo.Ik wil graag mijn geld zsm terug.Het is spaargeld dus ik heb dit voor noodgevallen.Wie kan me daarmee helpen?Met vriendelijke groet Dennis
Goede middag,Laatst is mijn telefoonabonnement overgegaan van mijn moeders account naar mijn eigen account. Mijn telefoonnummer heb ik ontkoppeld van mijn moeders account, en probeer ik nu te koppelen aan mijn eigen account. Alleen krijg ik dan de melding dat m’n nummer gekoppeld staat aan een ander account (waarschijnlijk dat van m’n moeder). Kan iemand mij daar bij helpen?Bij het aanmaken van dit forum account zag ik de optie om mijn klantnummer in te vullen op mijn profiel zodat de mods sneller kunnen helpen, alleen kan ik dat nergens vinden. Kan iemand mij vertellen waar ik mijn klantnummer kan vinden?
Ik ben mijn PUKcode kwijt en heb mijn telefoonnummer nog niet aan mijn account gekoppeld.Hoe krijg ik deze terug?
Omstreeks april 2022 werd ineens mijn creditcard geblokkeerd. Uit navraag bleek dat dit was wegens een negatieve BKR-registratie. Aangezien ik nergens op achterliep heb ik ingelogd bij het BKR en kwam er zo achter dat het om een toestelkrediet van Tele-2/T-Mobile ging. Ik heb daar zelf geen abonnement maar mijn ex wel. Omdat ik daar geen duidelijk antwoord van kreeg, Tele-2 gebeld. Bleek dat mijn ex de facturen januari t/m maart niet had betaald, totaal zo'n 770 euro. Situatie uitgelegd, maar ik werd simpelweg aansprakelijk gehouden omdat het op mijn naam zou lopen. Advies was om op bericht van BOS Incasso te wachten. De openstaande vordering + resterende abo gelden en aflossingen t/m december zou daaraan worden overgedragen. Splitsen van het krediet en het abonnementsgeld was volgens hen niet mogelijk.In eerste instantie dacht ik nog als brug tussen m'n ex en BOS te gaan handelen, maar dit leek me niet verstandig. De relatie was hierdoor al aardig bekoeld en qua geldzaken schort er du
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.