beantwoord

Pixel Buds Pro promotie nog niet ontvangen

• 19 November 2022
  • 5 reacties
  • 78 x bekeken

• Snapt hoe het werkt
  • 12 reacties

Ik heb de Pixel Buds Pro successvol geclaimt en zou ze binnen 6 weken ontvangen staat er in de mail. Maar ik heb na 6 weken nog steeds niks gehoord over de levering. Ik heb de telefoon gekocht zodat ik bluetooth oortjes erbij kreeg. Omdat ik deze nog niet had. Ik verwacht deze ook gewoon nog te krijgen. Maar hoe lang gaat dit nog duren? 

icon

Beste antwoord door eric 19 November 2022, 08:57

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Je hebt die oortjes rechtstreeks bij Google besteld. Neem even contact met hen op.

Reputatie 6
Badge +7

Hi @Perka wat @eric zegt klopt helemaal. De actie loopt via Google, dus voor vragen over je deelname aan deze promotie, kun je contact opnemen via tele2@activationboxx.com. Uiteraard verwacht ik dat je ze krijgt, echter is het voor ons onmogelijk om te zeggen wanneer ze precies worden verstuurd. 😊

Hi @Marciano van Tele2 ik heb vanochtend contact op genomen met Google maar die vragen om een order ID die begint met GS. Zonder dit kunnen ze niks vertellen over de status van de order. Ik ga even een mailtje sturen naar tele2@activationboxx.com. Bedankt.

Reputatie 6
Badge +7

Hoi @Perka helemaal goed! Laat je het ons weten als je meer duidelijkheid hebt gekregen en/of als je de Buds hebt ontvangen? We horen het graag! 😊

Voor de mensen die nog aan het wachten zijn. Ik heb de Pixel Buds Pro zojuist ontvangen. Helaas krijg je pas een dag van te voren te horen dat je ze de dag daarna ontvangt. Het maakt het wachten wel minder pijnlijk alleen heeft het helaas wel erg lang geduurd (6 weken) voordat ik ze geleverd kreeg.

Reageer