beantwoord

Pixel Buds Pro promotie nog niet ontvangen

  • 19 November 2022
  • 11 reacties
  • 377 x bekeken

Ik heb de Pixel Buds Pro successvol geclaimt en zou ze binnen 6 weken ontvangen staat er in de mail. Maar ik heb na 6 weken nog steeds niks gehoord over de levering. Ik heb de telefoon gekocht zodat ik bluetooth oortjes erbij kreeg. Omdat ik deze nog niet had. Ik verwacht deze ook gewoon nog te krijgen. Maar hoe lang gaat dit nog duren? 

icon

Beste antwoord door eric 19 November 2022, 08:57

Bekijk origineel bericht

11 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Je hebt die oortjes rechtstreeks bij Google besteld. Neem even contact met hen op.

Reputatie 7
Badge +12

Hi @Perka wat @eric zegt klopt helemaal. De actie loopt via Google, dus voor vragen over je deelname aan deze promotie, kun je contact opnemen via tele2@activationboxx.com. Uiteraard verwacht ik dat je ze krijgt, echter is het voor ons onmogelijk om te zeggen wanneer ze precies worden verstuurd. 😊

Hi @Marciano van Tele2 ik heb vanochtend contact op genomen met Google maar die vragen om een order ID die begint met GS. Zonder dit kunnen ze niks vertellen over de status van de order. Ik ga even een mailtje sturen naar tele2@activationboxx.com. Bedankt.

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Perka helemaal goed! Laat je het ons weten als je meer duidelijkheid hebt gekregen en/of als je de Buds hebt ontvangen? We horen het graag! 😊

Voor de mensen die nog aan het wachten zijn. Ik heb de Pixel Buds Pro zojuist ontvangen. Helaas krijg je pas een dag van te voren te horen dat je ze de dag daarna ontvangt. Het maakt het wachten wel minder pijnlijk alleen heeft het helaas wel erg lang geduurd (6 weken) voordat ik ze geleverd kreeg.

Bij mij zijn de 6 weken al voorbij en heb net ook maar een mailtje gestuurd dus hoop dat ik ze snel binnen krijg.

Ze wachten op een nieuwe voorraad en heb ze dus nog steeds niet binnen :(

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Rumco Johnson

Jeetje, dat duurt wel erg lang. Ik ben in ieder geval blij om te horen dat er inmiddels schot in de zaak zit en dat ze er aan komen zodra er weer voorraad is! 

Groetjes,
Johrick

Ik wacht al sinds 20-10. Google doet niks en de promotie afdeling reageert ook niet op mijn mails....

Ik wacht al sinds 20-10. Google doet niks en de promotie afdeling reageert ook niet op mijn mails....

Helaas is de communicatie vanuit tele2 m.b.t. google producten echt benedenmaats. Ze verschuilen zich achter het feit dat ze afhankelijk zijn van een externe partij en daardoor geen indicatie kunnen geven van de levering. Ik ken geen enkel bedrijf die dit niet kan navragen. Ze bieden producten aan die ze niet eens op voorraad hebben en beduvelen hiermee de klanten. Ook ik wacht al sinds oktober op mijn pixel buds en pas na 6 weken kreeg ik bericht dat deze toch niet geleverd konden worden. Ook reageerde de promotie afdeling niet op mijn mail en de klantenservice weet hier niks van af. Ook staan ze niet open voor oplossingen of tegemoetkomingen. Al met al is het een belabberde manier van zaken doen. Voor mij hierna nooit meer terug naar tele2.

Reputatie 7
Badge +12

Hi @Kareltje91, ik ben hier zelf ook niet blij mee en ik snap je volkomen. Echter is het wel zo dat de actie niet via ons loopt, maar via de fabrikant. Wij horen hetzelfde als jij, dat ze wachten op voorraad. Dat gezegd hebbende, heb ik mijn collega gemaild, die (hoop ik) een contactpersoon heeft bij activationbox en dat we op die manier meer informatie krijgen over de voorraad en levertijden. Zodra ik een antwoord heb, hoor je het van me!

Reageer