Aankoopbewijs nodig voor promotie s22

  • 28 January 2023
  • 3 reacties
  • 82 x bekeken

Goedenacht,

Ik heb aankoopbewijs nodig voor promotie cashback voor s22 

Ik heb denk ik t verkeerde opgestuurd, ik kan alleen zelf niet die aankoopbewijs vinden, alleen m'n contract etc etc. 

 

Alvast bedankt! 

 

Met vriendelijke groet Patrick van den broek 

 

Marciano van Tele2 1 jaar geleden

Hey Patrick, tof om te horen dat je voor de Samsung S22 hebt gekozen! Je wil natuurlijk gebruik maken van de cashback-actie en daar help ik je graag bij. Ik zie dat je toestel op de 20e is bezorgd, dus ik zou verwachten dat je de hardware factuur nu ongeveer wel binnen zou moeten krijgen. Deze wordt altijd een paar dagen daarna gemaild. Deze heb je nodig voor de actie. Heb je deze niet in je mail ontvangen? Stuur me dan een privébericht met je 

  • IMEI-nummer
  • Type toestel
  • E-mailadres
  • Ordernummer

Dan vraag ik hem direct voor je op. Voor meer info over je hardware factuur, lees dan even dit topic. 😄

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey Patrick, tof om te horen dat je voor de Samsung S22 hebt gekozen! Je wil natuurlijk gebruik maken van de cashback-actie en daar help ik je graag bij. Ik zie dat je toestel op de 20e is bezorgd, dus ik zou verwachten dat je de hardware factuur nu ongeveer wel binnen zou moeten krijgen. Deze wordt altijd een paar dagen daarna gemaild. Deze heb je nodig voor de actie. Heb je deze niet in je mail ontvangen? Stuur me dan een privébericht met je 

  • IMEI-nummer
  • Type toestel
  • E-mailadres
  • Ordernummer

Dan vraag ik hem direct voor je op. Voor meer info over je hardware factuur, lees dan even dit topic. 😄

Imei [verborgen door moderator]

Bestelnummer [verborgen door moderator]

Samsung galaxy s22 zwart 128 gb

[e-mailadres verborgen door moderator]

 

Danku 

Reputatie 7
Badge +12

Hey Patrick, thanks voor de snelle reactie. Ik heb je e-mailadres even verborgen, deze stond namelijk openbaar. Ik heb je zojuist een SMS gestuurd met een verificatiecode. Wil je deze hier naar me sturen? Daarna stuur ik de hardware factuur naar je op! 💪🏻

Reageer