De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Goedemiddag, Ik kan over 2 weken mijn abbonement verlengen incl nieuw toestel. Ik weet dat dit al 4 maanden voor het aflopen van mijn contract is. Ik weet dat de mogelijkheid bestaat om via early renewal al voor deze 4 maanden te verlengen. Nu zit ik met het volgende. Mijn huidige toestel Xiaomi mi11 ultra is kapot. Normaal zou het geen probleem zijn om te wachten tot ik kan verlengen, maar wij gaan eind volgende week op vakantie en ik zou wel graag mooie foto's en video's willen maken van mijn kinderen die voor het eerst gaan skiën. Ik vind het echter een hoop geld om voor 1 week eerder 71 euro te betalen. Is er misschien een mogelijkheid dat we hier samen tot een oplossing kunnen komen zodat ik toch een mooi nieuw toestel kan meenemen en mooie eerste herinneringen kan vastleggen? Ik hoor graag van een van u. Met vriendelijke groet,Sander Nichelmann
Goeiedag tele2, Hierbij wil ik namens mees van mourik een klacht indienen wegens het razendsnel afdalen van mijn mobiele data terwijl mijn telefoon uit stond. Het ging als volgt, ik zat in een restaurant te eten wanneer ik ineens tijdens mijn toetje een melding binnen kreeg dat mijn verbruik op 80% was. Dit vond ik al raar aangezien de maand toen nog niet eens voor de helft voorbij was. 6 minuten nadat ik die melding kreeg stond er ineens een bericht met dat mijn bundel 100% op was. Ik schrok hiervan want ik kan helemaal niet zo veel mb opmaken in die tijd als ik mijn telefoon optimaal gebruik. Ik heb toen gekeken in de app en daar stond dat ik 9000mb heb verbruikt op die dag terwijl mijn gemiddelde rond de 400 per dag is. Ik heb alles nagekeken in mijn telefoon en zie dat er niks raars gebeurd is of gedownload heeft. Het aller raarste vind ik nog dat ik die berichten 6 minuten na elkaar binnen heb gekregen wat betekent dat ik meer dan 3000mb binnen die 6 minuten heb moeten opmaken wat
Heb een terugstorting te goed van Tele2, nadat ik een iPhone 14 pro retour had gestuurd.Keuring mail ontvangen dat hij binnen was en ook een casenummer erbij gekregen.Maar na ruim 14 werkdagen geen geld retour op mijn bankrekening , en dat terwijl ik al lang klant ben bij Tele2.Meerdere malen gebeld met klanten service en elke keer het verhaal dat het er aan komt of vandaag of anders morgen. Moet geduld hebben zegt men mij, maar ik vind het vreemd dat het zo lang moet duren of is er meer aan de hand bij Tele2!!!!
Ik heb een verlenging gedaan aangevraagd bij GSMWEB met een nieuw toestel.ik heb GSMWEB al 50+ mailtjes gestuurd en meerdere keren gebeld. Maar men weigerdt. mijn herroepings aanvraag te behandelen, en dus alles te annuleren. Nu kan ik natuurlijk een juridische weg in slaan maar,is er een manier om de verlenging te beeindigen en dit gewoon via Tele2 te doen. Ik las nl van verschillende klanten dat het blijkbaar mogelijk is voor de provider om via de achterdeur de verlening ongedaan te maken.
Mijn abbonoment dat ik op dit moment gebruik staat in de naam van een familie lid omdat ik te jong was om zelf een te kopen. Het abonnement dat ik op dit moment heb loopt af in mei.Ik heb een nieuw abbonoment aangevraagd in mijn naam. Mijn probleem is nu dat ik geen datum heb gekregen wanneer het abonnement ingaat?
HelloMy simcard (calls and internet) is not working in Italy.I use Tele2 for 4 months already, so blocking for first period is not applicaple in my case.Can you remove blockage from my account, because it's quite inconvenient
Hallo, ik heb een vraag over mijn toestelkrediet.Mijn telefoonabbonement loopt nog zeker tot November. (2 jaar contract) Alleen als ik mijn toestelkrediet hebt afbetaald, kan ik dan een nieuwe lening aanvragen bij een ander provider. Of hoe zit dat precies? Kan iemand mij daarbij helpen, ik zou wel wat meer informatie willen.Alvast bedankt.
Ik heb mijn abonnement ooit op mijn moeder haar naam aangemaakt omdat ik zelf nog te jong was om dit te doen. Ik zou nu het abonnement op mijn eigen naam willen zetten. Hoe kan ik dit doen?
Gisteren kreeg Ik plotseling een SMS’je van Tele2 dat mijn databundel van de maand februari al voor 80% gebruikt zou zijn , en ook gelijk daarna een SMS’je dat mijn databundel helemaal op was … ??? Heel raar … daar klopt helemaal niets van , want ik heb nauwelijks mijn data aangehad deze maand , c.q. de afgelopen 4 dagen … Ik heb gisteren meteen contact opgenomen met Tele2 en het meisje dat ik aan de telefoon kreeg kon niks raars vinden of wanneer mijn data dan gebruikt zou zijn … Ik had ook het gevoel dat ze het niet echt serieus nam … Zij bood ook een tegoed aan van 1 GB om het goed te maken , maar ook dat is niet goed gegaan , want dat tegoed is er nog steeds niet ! Ik kan nog steeds geen data gebruiken ! Wanneer kan ik dit data-tegoed verwachten ? Dit lijkt wel op een technisch probleem bij Tele2 … en ik zag dat er meer mensen last van hebben en hadden ...
Ik heb een overstap van T-Mobile naar Tele2 aangevraagd bij Belsimpel op 6-2-23. Nu staat er al een paar dagen "Je abonnementsaanvraag wordt verwerkt door Tele2" Hoelang heeft Tele2 daar normaal voor nodig ?
Ik wacht nu al meer dan een maand op mijn telefoon. Ik heb al 4 keer! Een onderzoek formulier toegestuurd, en ik krijg nog steeds geen reactie van jullie door dat het onderzoek nog steeds niet is gestart. Ik ben er nu wel klaar mee elke medewerker zegt wat anders over het onderzoek.
Telefoon besteld op 17-01 en verzonden op 18-01. Zou de volgende dag geleverd worden tussen 15:30 & 17:30. Rond 16:30 kreeg ik de melding bezorging is mislukt. Vervolgens is het pakket terug geweest naar het sorteercentrum. De volgende dag (20-01) om 11:01 kreeg ik weer de melding dat het pakket onderweg is. Deze status staat er tot op de dag van vandaag nogsteeds. Meerdere keren contact gehad met PostNL en die geven aan dat het toch wel is geleverd 20-01 om 11:49. Meerder keren naar het PostNL punt geweest waar het zou moeten liggen en die hebben het pakket niet. Ondertussen afgelopen maandag 23-01 een onderzoek laten starten. Tot op heden geen antwoord gehad van Tele2. Meerdere keren gebeld ook en die geven aan ‘mijn collegas zijn ermee bezig’. Ook nogmaals contact gehad met PostNL en die geven aan niks van een onderzoek te zien. Ik krijg totaal geen informatie. Ook gevraagd of ik al een ander toestel kan ontvangen en dat ‘kan’ niet totdat het onderzoek is afgerond. Ik kan en mag
Mijn contract is opgezegd op 11 Nov. per 11 Dec. Ik heb hiervan ook een bevestigings email gekregen, maar ik blijf bundel houden in mijn Tele 2 en ook is de laatste factuur voor de gehele maand December. Ik heb geprobeerd op de email te reageren, maar dit werkt niet, ik heb via de chatbot geprobeerd een medewerker te bereken maar dit lukt niet iedereen is altijd bezet.Ik bevindt me in het buitenland en wil niet hogere kosten maken door tele2 te bellen. Is er een andere mogelijkheid om tele2 te contacteren om dit op te lossen?
1 maand geleden verlengde ik mijn abonnement icm een iPhone 14 die ik met €330 aanbetaalde. Iphone 14 was op voorraad maar raakte zoek, tot op heden heb ik al zeker 10keer met de klantenservice gebeld echter word ik continu afgewimpeld, ondertussen is wel het nieuwe abonnement ingegaan. Ik loop met een defecte telefoon, verneem letterlijk niets en vraag me af wanneer ik nu mijn nieuwe telefoon eindelijk kan verwachten!!!ik ben zo teleurgesteld in deze gang van zaken.
Hopelijk kunnen jullie helpen want zo langzamer hand sta ik op het punt mijn abonnement op te zeggen.Mijn abonnement kan ik verlengen en ik wil graag mijn data bundel verhogen van 3GB naar 15GB. Via mijn Tele2 lukte dit niet en kreeg ik een technische foutmelding.Vervolgens contact opgenomen met de klanten service en uiteindelijk kon de medewerker mijn abonnement verlengen, echter bij het afronden van het proces kreeg ook hij dezelfde foutmelding. Dit kon hij niet verhelpen en hiervoor moest ik een formulier van de website downloaden en opsturen zodat de blokkade opgeheven zou worden om vervolgens de verlenging te realiseren.Alleen al het feit dat je een formulier moet downloaden (wat overigens niet te vinden is in het doolhof van de Tele2 website) en dit moet opsturen is niet echt anno 2022. Vervolgens probeer ik een e-mail adres te vinden waar ik mijn klacht naar toe kan sturen, maar ook dit is niet te vinden.Wellicht kan iemand mij helpen met een e-mail adres waar ik deze klacht naa
Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 14 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden iPhone 14 Pro Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?Je beste
Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden iPhone 14 Pro Max Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?
Ik heb laatst mijn toestelkrediet afbetaald en mijn abonnement voor internet en bellen (€13,35) loopt op 13-04-2023 af. Ik vroeg af welke kosten ik heb als ik mijn abonnement opzeg en de telefoon voor mezelf hou.
Goedendag,Ik heb dus mijn nummer laten wijzigen maar nu kan ik dus niet meer in mijn Tele 2 omgeving mijn gegevens zien, ik probeer mijn abonnement toe te voegen doormiddel van het nieuwe nummer in te voeren, maar dan geeft hij dus een foutmelding, ik heb ook al geprobeerd een nieuw account aan te maken maar dat hielp ook niet, wat kan ik hier aan doen?BIJ voorbaat dank voor de reactie.
Goede dag,Ik heb vorige week een abonnement besteld met telefoon.Deze zou eerst vrijdag binnen komen maar is dus veranderd naar vandaag.Nu kijk ik net en komt die alweer niet vandaag!! Maar morgen pas..Nu is mijn nummer dus al overgezet en ben ik helemaal niet meer bereikbaar meer.Gister wou ik het uitstellen nummer overzetten maar kreeg elke keer dat dit niet kan omdat dit al gedaan was... wat dus ook niet zo is.Ik erg me nu kapot dat ik helemaal niet meer bereikbaar ben!!!
Ik kan al jaren niet inloggen op de Tele2 TV app. Ik kan wel inloggen op de website. Ik heb wel eens geprobeerd wachtwoord te resetten, helpt niet. Ik heb de app verwijderd en weer geïnstalleerd, helpt niet.Ik heb 't maar links laten liggen, gehoopt dat ze dit probleem vanzelf eens zouden tackelen. Nu ben ik er klaar mee. Waarom maakt de app gebruik van andere gegevens dan de website zelf?Mag ik aub ook eens de app gebruiken?
Afgelopen april heb ik een link verstuurd voor vriendenvoordeel waarmee vervolgens een abonnement is afgesloten voor 2 jaar. De gebruiker van de link heeft inderdaad de vriendenvoordeel ontvangen maar ikzelf niet. Daarom stuurde ik 20 juni een mail hierover en kreeg te horen dat er inderdaad iets niet goed was gegaan en op 23 juni kreeg ik bericht dat ik binnen 2 weken een bevestiging zou ontvangen over mijn vriendenvoordeel. Op 13 juli stuurde ik wederom een email omdat ik nog steeds geen bevestiging had ontvangen en ik ook niets op mijn factuur had gezien. Geen antwoord ontvangen. 24 juli wederom gemaild, wederom geen reactie. 15 september weer gemaild en wederom geen reactie. Inmiddels is het 8 december en ik baal er van dat ik nu via deze weg probeer om nog iets van Tele2 over de klantenvoordeel te horen, want volgens hen moet ik maar gewoon naar het daarvoor bestemde email adres mailen waarop ik dus sinds 23 juni geen reactie meer heb gekregen.Ik zou graag dat dit opgelost wordt z
Hoi! Ik verhuis binnenkort naar Zweden (einddatum nog onbekend) en ik zou graag mijn Nederlands nummer & bundel bij Tele2 willen behouden. Echter las ik dat er na 4 maanden extra kosten in rekening gebracht kunnen worden als je je bundel voor meer dan 4 maanden in het buitenland gebruikt. Er werd geadviseerd wordt om dan een lokale simkaart te gaan gebruiken (= een Zweeds nummer). Mijn vraag nu is of het mogelijk is om naast mijn toekomstige Zweeds telefoonnummer ook mijn Nederlands nummer te behouden middels een Dual-simkaart? Of is dat niet mogelijk en zal je telkens moet switchen van Zweeds naar een NL simkaart? Ik weet even niet wat de beste oplossing kan zijn hiervoor… Ook qua internet bundel? Ik zou wel een prepaid internet bundel willen aanschaffen maar ik las dat ik die alleen in NL kan gebruiken... Alvast bedankt voor de support. Groetjes,
Hoi,Ik heb vandaag mijn abonnement verlengt en terwijl ik dat deed werd er duidelijk op de site aangeprezen dat ik zelf het bezorg moment kon kiezen (wat ik prettig vind want ik werk onregelmatige diensten.)Door een onvoorziene netwerk hiccup heb ik het via de herinnering via de mail betaald. Aannemende dat ik na betaling een dag kon kiezen, maar dat was niet zo...En nu zie ik in de mail dat het via PostNL gaat en ik helemaal niet kan beslissen wanneer mijn bezorging komt. Of een idee heb wanneer ik het nu kan verwachten.Gezien het om best veel geld gaat, vind ik het best belachelijk.
Beste lezers,Binnenkort ga ik voor een stedentrip naar Polen. Ik heb een abonnement met 10 gig data. Hoe is de kwaliteit van mobiel internet in Polen? Is dat ook 4g of slechter? Of kun je beter lokaal een simkaart kopen met tijdelijke databundel? Ik lees graag! Gr.Remco
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.