De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Hoi!Sinds het netwerk is overgezet moet ik een nieuwe voicemail instellen. Nu kom ik elke keer niet verder dan het inspreken van de boodschap. Een pincode invoeren lukt, maar vervolgens probeer ik tot drie keer toe een welkomstboodschap in te spreken waarna het voicemailmenu wordt afgesloten.Ik heb verschillende pincodes geprobeerd dus daar zou het echt niet aan kunnen liggen.Groetjes,Sanne
Hallo,Ik heb i.v.m overstap naar een andere rekening een factuur niet kunnen betalen, nou wou ik deze handmatig overmaken maar kan dus mijn klantnummer niet vinden en staat deze ook niet bovenaan mijn factuur?( die heb k nodig i.v.m ik met deze bank geen ideal betaling kan doen) waar kan ik deze vinden? MvgDélano M
Ik heb 2 abonnementen lopen bij tele 2, voorheen kon ik in de app gemakkelijk switchen tussen beide alleen nu zie ik het nergens staan.. wie kan me dit vertellen?
Beste mensen, Mijn telefoon laadt niet op. Ik heb deze telefoon amper 2 maanden. Nu heb ik hem naar Samsung reparatie gestuurd en die zeggen dat ik opgegeven heb dat de display stuk is en tweede probleem is dat de telefoon niet oplaadt. Dit valt dus buiten de garantie en zal ik 140 euro moeten betalen. Alleen ik wil dat de telefoon gerepareerd wordt en het scherm/display is een tweede probleem.(dat is ook nadien gekomen). Ik weet nu niet wat ik moet doen omdat contact met samsung heel lastig is.
Sinds eergisteren heb ik geen service meer op mijn mobiel.Als ik handmatig een netwerk wil selecteren, zie ik er geen Tele2 tussen staan.Erg vreemd, aangezien Amsterdam goed gedekt is en ik al wel eerder het VoLTE icoon had van de recente update.Zou graag de klantendienst bellen, maar dat gaat lastig zonder telefoon- of internetbereik en ik heb door verhuizing ook geen andere telefoon waar ik even de simkaart in kan proberen.
Goedendag,Ik heb al een aantal jaar 2 telefoonnummers van tele2 met allebei dezelfde e-mailadres (account).De nieuwe app heb ik geinstalleerd en er is nu nog maar 1 telefoonnummer te zien.Wat kan ik doen om beide telefoonnummers te zien?
Sinds het nieuwe gebeuren met T-Mobile kan ik maar 1 keer NOG 1GB sturen naar 1280. Wat rete vervelend is, moet ik echt eerst van mijn connectie worden gegooid voordat ik weet NOG 1GB kan sturen? Waarom kan ik niet meer GB aanvragen als ik nog bijvoorbeeld 20% over heb. Dan heb ik nog ten minste een continue connectie. Wat het ergste is, is dat soms als ik extra data heb aangevraagd, niet word herkent door de tele2 netwerk. Dan krijg ik een notificatie. "Sign in to network" als ik daar op klik ga ik naar https://www.tele2.nl/my/extradata met de tekst. Hierdoor moet ik mijn telefoon opnieuw opstarten. Ik ben toch niet gek. Ik ga niet na iedere 1GB mijn telefoon opnieuw opstarten. Systeem hiervoor werkte perfect. Maar tuurlijk moet T-Mobile een monopoly hebben op het gebied van mobile netwerk. Schandalig hoe mensen zo gierig kunnen zijn.Echt teleurstellend is deze service.
Gisteren dan mijn nieuwe simkaart ontvangen. Eigenlijk alles ok, niets beter maar vooral niet slechter! Wifi bellen gaat nog steeds via de app. En de zogenaamde blokkade op roaming bellen blijft ook bestaan maar bellen gaat wel. Maar nadat de nieuwe simkaart in gebruik is genomen krijg ik drie keer een sms uit het VK, landnummer 00447xxxxxxxxxx, met een getal van zes cijfers. Verschillende nummers. Zou ik ze hier neerzetten?Misschien iets van Google, Facebook of Huawei?
Ik heb (had) drie nummers in mijn account en nu alleen nog maar die van mijn zoon.Het zou toch heel vreemd zijn dat ik mailadressen moet gaan aanmaken om extra accounts te kunnen zien.Hoe kan ik de gegevens wel zien zonder dat ik daar extra actie voor moet onder nemen.Zo maakt u het niet makkelijker maar ook niet leuker.
Hallo,Na het overzetten van het abonnement op mijn eigen naam in plaats van mijn vaders naam. Heb ik mijn mailadres moeten wijzigen om het Mijntele2 account te activeren ( werd mij verteld door een medewerker van klantenservice). inmiddels mijn mailadres 2x laten wijzigen door klantenservice, zelfs volledig nieuw mailadres aangemaakt. Echter kan ik Mijntele2 nogsteeds niet activeren en krijg ik telkens te zien “email adres is niet bekend bij ons” klantenservice snapte het ook niet, intern doorgezet (3x). Krijg dan een sms met dat het is opgelost en een activatiemail. Maar nog steeds geeft die aan “email adres is niet bekend bij ons”. puntje bij paaltje ben ik dus al een maand bezig om mijn account te activeren.. ben al lang klant bij Tele2, zou t graag wel zo willen houden. Kan iemand mij alsjeblieft helpen? groetjes,anouk
De tijd en datum in de nieuwe app zijn niet goed. Ik ben succesvol overgezet naar de tmobile netwerk en de app werkt wel, maar met de verkeerde gegevens.
Op mijn mobiel krijg ik de mededeling dat ik me moet aanmelden bij tele2 als ik mijn mail app Outlook voor android start. Mail komt niet meer binnen. Als ik me vervolgens aanmeld dan krijg ik het bericht “Je e-mailcertificaat is on geldig. Wil je toch aanmelden.” Toch aanmelden lukt niet. Mail op mijn PC werkt wel dat certificaat is geldig tot volgend jaar. Wie heeft er een oplossing?Gr Kees
Ik zie net dat er hier al eerder dingen over zijn gezegd en dat meer mensen last hebben van ditzelfde probleem. Ik heb alleen nog nergens iets over een oplossing gelezen. Iemand tips?? Goedemiddag,Ik heb een abonnement met unlimited data. Hiermee krijg ik 5GB en daarna kan ik onbeperkt opwaarderen per 1GB. Tot een paar weken geleden was het mogelijk om meerdere sms’jes te sturen en dus meerdere extra bundels tegelijkertijd te activeren. Inmiddels lijkt dit niet meer mogelijk, maar dit is erg onhandig (met name voor online tentamens waarbij ik niet de kans heb om tussendoor extra bundelboosters te activeren, maar daarmee het risico loop om 100% van mijn bundel te verbruiken en zonder internet kom te zitten).Is hier een oplossing voor? Het is ook niet mogelijk om extra bundels te activeren via de app wanneer de laatst geactiveerde 1GB nog gebruikt wordt (zelfs niet wanneer wordt aangegeven dat 80% van deze laatste GB ook verbruikt is).
Enkele dagen geleden heb ik de helpdesk gebeld omdat ik foutmeldingen krijg wanneer ik mijn nummer door probeer te schakelen. Ik ben doorgestuurd naar drie verschillende afdelingen voordat ik naar de technische dienst werd doorgeschakeld, maar omdat het bijna sluitingstijd was, zou er een notitie gemaakt worden en zou ik worden teruggebeld, maar dit is niet meer gebeurd.Ik probeer niet álle inkomende oproepen door te schakelen, maar slechts wanneer er geen gehoor is op het primaire nummer. De virtuele assistent vertelt mij dat dit geen probleem is, en geeft mij de volgende codes:Bij geen gehoor: **61*telefoonnummer# (uitzetten: ##61#)Bij geen bereik: **62*telefoonnummer# (uitzetten: ##62#)Bij in gesprek: **67*telefoonnummer# (uitzetten: ##67#)Altijd, bij elk inkomend gesprek: **21*telefoonnummer# (uitzetten: ##21#) De codes zijn ook hier te vinden (ook al werkt de pagina op de een of andere manier niet goed meer):https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/telefoon-doorschakelen/Maar wa
Ik kan de bel en data specificatie binnen en buiten mijn bundel zien maar hoe kan ik die downloaden (dus het bellen per tel.nummer en data verbruik per dag) ?
Gisteren ging het nieuwe netwerk van Tele2 in. Sindsdien kan ik geen verbinding meer maken met een netwerk met mijn telefoon. Ik heb eventuele blokkades al gecheckt, alsook het uit- en aanzetten van mijn telefoon. Ik kan zowel niet bellen als niet sms'en. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? (het gaat om een Nokia 4.2)
Goedenmiddag, Aangezien ik in een gebied woon waar je binnen geen bereik hebt was ik op zoek gegaan naar een provider die wifi bellen aanbied. Eerst is mijn vrouw een aantal maanden geleden overgestapt naar tele2 en wifi bellen werkt naar behoren. Nu ben ik eind Juli overgestapt en bij mij werkt het niet. Na diverse telefoontje naar de helpdesk blijkt het waarschijnlijk te liggen aan het nieuwe netwerk, daarop werkt wifi bellen dus niet. Nu een maand later nog steeds geen oplossing, totaal geen reactie meer van tele2 wordt niet terug gebeld en ook niet op de hoogte gehouden hoe nu verder, ben nu dus niet bereikbaar en ook kan ik zelf niet bellen. Als ik ons beide sim kaartjes in 1 telefoon doe kan ik met de sim van mijn vrouw wel wifi bellen en met mijn sim kaart niet. Raymond
Beste, Ik beschik over 2 Tele2 unlimited abonnementen voor de mobiele telefonie. Echter heb ik op 1 van de telefoonnummers geen toegang tot mijn tele2. Zowel over de app als online via de website. Graag zou ik hier toegang op willen hebben, zodat ik met de nieuwe Tele2 app beide accounts kan toevoegen om zo per telefoon toch beide abonnementen te kunnen beheren. MVG,
Ik kan de functie persoonlijke hotspot niet meer vinden op mijn iPhone 11 pro max en dus ook niet meer inschakelen. Voor het nieuwe 4G netwerk heb ik hier geen last van gehad.
Ik ben nu dus over naar het T-Mobile netwerk. Ik heb in het buitenland zelfs 4G.Maar ik kan niet bellen. Uitgaande oproepen tijdens roaming zijn geblokkeerd door een wachtwoord. Ik heb er nooit een wachtwoord voor ingesteld. Volgens Huawei moet ik bij de provider zijn. In het forum van T-mobile vind ik er wel iets over. Daar moest een technicus van T-mobile contact opnemen met Huawei met het betreffende telefoonnummer en imei nummer.? AUB help, ik wil graag vanuit het buitenland kunnen bellen!
Beste tele 2,Sinds de overzetting op het nieuwe netwerk krijg ik het niet voor elkaar om een extra GB aan te vragen zodra mijn internet bijna op is (unlimited).Ik ben er de hele tijd op tijd bij, maar zelfs als ik nog internet heb dan doet ie het eigenlijk nooit. En als het internet op is dan is het al helemaal niet mogelijk, dit is natuurlijk heel onhandig.Toen het nog mogelijk was met de sms ging het altijd heel goed!In deze tijd van corona heb ik het internet echt heel hard nodig en kan ik niet onzeker zijn of t wel gaat werken. Het wifi in het pand waar ik woon is namelijk heel onbetrouwbaar en ik moet mijn colleges kunnen volgen.Ik zou graag willen weten of dit op deze manier zo blijft want als dat zo is moet ik ASAP overstappen naar een andere provider.
Ik krijg de laatste tijd regelmatig in mijn scherm de melding “stilgehouden oproep”. Het gekke is dat “niet storen” NIET is ingeschakeld. De telefoon ligt vaak gewoon naast mij en gaat echt niet over, en ineens een gemiste oproep (en voicemail bericht). Mensen die ik ken/mijn contacten komen wel vaak gewoon door, het gaat mis met mensen die ik niet ken en dus ook niet in mijn contacten staan. Iemand enig idee waar het aan kan liggen?
Ik ben al een tijdje klant bij TELE2 nooit echt problemen gehad en eigenlijk best tevreden. Het enige min punt was dat de app niet werkte, het inloggen werkte niet en de "nieuwe” app functioneerde ook niet echt. Ik dacht geen probleem je krijgt toch SMS'jes als je dreigt over je bundel te gaan van zowel bellen als data. Nu krijg ik een week geleden een factuur van meer dan het dubbele van mijn normale prijs. Nu heb ik geen duur abonnement dus was het maar €32,-, nu bleek dat ik ruim een uur over mijn bel limiet ben gegaan (waar ik het ook niet mee eens ben want ik heb wel gebeld maar niet zoveel), maar ik heb helemaal geen waarschuwing gehad. Ik heb dus niet kunnen controleren op mijn app en ook geen SMS ontvangen. Nu komt het mooie, ik heb de tele 2 gebeld om verhaal te halen en duidelijk vermeld aan het begin dat ik niet op mijn app kon en geen waarschuwingen krijg, verteld de beste man mij na een half uur u weet wel dat u al vanaf het begin van dit gesprek over uw bundel aan het be
Jullie site ligt er uit net nu de iphone 12 gereleased is? hoe zit het nu met de pre-order?
hey hoi, ik heb al zn 2 jaar een oneplus 6 met tele2 sim only maar ik zie nog steeds geen voLTE in mijnstatus balk word dat nog beschrikbaar voor de oneplus 6?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.