beantwoord

Toestelkrediet

  • 13 February 2023
  • 4 reacties
  • 256 x bekeken

Hallo, ik heb een vraag over mijn toestelkrediet.

Mijn telefoonabbonement loopt nog zeker tot November. (2 jaar contract) Alleen als ik mijn toestelkrediet hebt afbetaald, kan ik dan een nieuwe lening aanvragen bij een ander provider. Of hoe zit dat precies? Kan iemand mij daarbij helpen, ik zou wel wat meer informatie willen.

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Jacco 13 February 2023, 15:38

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Een nieuw abonnement? Dat kan zeker! Echter betekend het niet dat als jij je toestel krediet hebt afbetaald je abonnement dan ook stopt. Deze loopt door tot aan het einde van je contract.

 

Ja maar ik wil dus geen telefoon abbonement meer omdat ik tevreden nog steeds ben over deze die ik heb. Men vraag was meer bedoeld als ik de toestelkrediet hebt afbetaald wordt ik dan uitgeschreven bij het BKR registratie zodat ik een (nieuwe) lening kan aanvragen.

Reputatie 6
Badge +4

Ja, zodra je deze hebt afbetaald krijg je binnen enkele dagen hiervan een bevestiging en ben je uitgeschreven bij de BKR 😃

Reputatie 7
Badge +12

Als je eerder van de BKR registratie af wilt komen kun je ook het toestel in 1 keer aflossen. Zie daarvoor deze pagina. Dat kan na deze afbetaling wel wat langer duren omdat waarschijnlijk er nog 1 termijn op de opgemaakte c.q. te betalen normale factuur staat. Maar binnen een maand moet dat dan wel lukken.

Reageer