De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Ik ontvang mijn SMS-bevestiging niet, dat komt omdat mijn simkaart nog niet is geactiveerd, kan ik hier hulp bij krijgen?
Volgens de verkoper kunnen Tele2 klanten onderling data schenken. Nu kan ik dit niet vinden op de App, en klantenservice kan me ook niet helpen. Daar hadden ze nog nooit van gehoord. Heeft er iemand wel ervaring mee thnx
Goedendag, er komt iemand voor 3 maanden naar Nederland en wil voor haar een korte abonnement afsluiten.Kan ik gewoon na 3 maanden mij abonnement opzeggen?En bij de abonnement zit een telefoontnummer bij waar ze op bereikbaar is?Kan de simkaart in elke telefoon, de telefoon is gekocht in de Filipijnen? Alvast bedankt,
Beste, Ik kijk in mijn app en zie dat ik ineens extra kosten heb van 8.99. op de foto is te zien wat erbij staat, helemaal niks dus, heb geen idee waarvan het is en via de chat van de klantenservice moest ik een onderzoek formulier invullen maar daarin moet ik typen welke dienst of service de extra kosten vandaan komen. Nou geen flauw idee, heb ook al via payinfo gekeken en daar staat dat ik afgelopen 3 maanden niks met fmtsc heb aangeschaft. Dus waar komen dan deze extra kosten ineens vandaan?? Met vriendelijke groetChloë
Beste klantenservice, Mijn moeder heeft maandag betaald voor een koerier zodat hij de volgende dag ( 18 april ) zou de koerier langs komen (8:00-21:00) ik had ook de heletijd thuis gebleven sinds mijn moeder werk had maar jammer genoeg is de koerier niet langs gekomen, mijn moeder had ook niks gekregen(geen email of telephoon dat hij langs kwam of waarom die niet langs kwam) Ik wilde graag dit vragen omdat we geen tijd hadden om te kunnen bellen(mijn moeder werkt vroeg en komt laat thuis+ mijn telephoon is kapot dus ik kon niet bellen) Ik hoop dat ik zo snel mogelijk een antwoord te krijgen zodat we alles samen kunnen regelen. - Ali Al-Alaaq
Laatst gebeld door klantenservice tele2 over een persoonlijk aanbod verlengen abbonement,bleek gewoon de klantvoordeel te zijn die ik toch al heb.ging ik niet gelijk in mee .krijg ik het antwoord dan niet,en werdt het gesprek beëindigd voor ik wat kon zeggen . Kom echt over van niet kopen jouw niet nodig
Aangezien ik na 4 keer bellen en 1 keer chatten nog steeds mijn terugbetaling niet van jullie heb ontvangen, dan maar via de Community proberen. Hierbij een kort overzicht: Februari: Gebeld om abo stop te zetten. Jullie collega aan telefoon zegt met een maand opzegtermijn zal er in april nog abo kosten van mijn rekening worden gehaald.Mei: Gebeld om te vragen waarom in mei opeens nog abo kosten van mijn rekening wordt gehaald. Dame aan telefoon zegt dat de collega de opzegging niet goed heeft doorgevoerd. Ze heeft dan per direct het abo voor mij stopgezet en verteld dat ik mijn bedrag van mei zal terug ontvangen.Juli: Gebeld omdat ik niet alleen nog niks terug heb ontvangen maar jullie blijven nog abo kosten van mijn rekening halen. Deze dame aan telefoon zegt dat mei als start van mijn opzegtermijn werd gezien ipv februari. Daarna zegt ze dat ze het voor mij heeft gecorrigeerd en dat ik de kosten van mei t/m juli zal terug ontvangen. Heb nog een bevestiging mailtje van jullie gekregen
I’ve already left the Netherlands since February 1st but don't know how to cancel the subscription. So now it still sends me the bills but I didn’t use the sim card. How can I cancel online? Otherwise, I can't receive the code from the sim because the sim is inactivated in my country.
Goede middag, 16 maart heb ik een iPhone 14 besteld via de site van Tele2 de volgende dag zou dit toestel bezorgd worden via tele 2 echter is dit toestel nooit aangekomen. Een uur nadat ik de bestellong had geplaatst had ik tevens gebeld, want ik wilde de looptijd van 2 jaar wijzigen naar maandelijks opzeggen. Er werd mij verteld dat dit mogelijk is maar eerst het toestel moest afwachten. Het toestel zou 17 maart bezorgd moeten worden maar is niet geleverd, niemand had aangebeld. Volgens de track and trace van post NL is het toestel bezorgd bij mij thuis en ondertekend met een valse handtekening van mijn initialen en handtekening. Ik ben naar het dichtstbijzijnde post NL punt geweest, deze gaven aan het ook niet te hebben. Post NL gebeld, deze zeiden dat het wel bezorgd is maar dat is dus niet zo. Verder konden ze geen informatie geven, omdat dit vis Tele2 moest gaan. Tele 2 had ik direct 17 maart ook gebeld dat ik geen toestel had ontvangen zij gaven aan even te wachten. Twee dagen e
Beste Klantenservice, Wegen het meermaals verkeerd invoeren van mijn sim-code moet ik mijn PUK-code hebben, deze kan ik echter niet meer terugvinden vanwege het verliezen van de kaart met daarop de code. Ik heb jullie telefonisch proberen te bereiken maar dit is niet mogelijk vanwege het niet kunnen gebruiken van mijn telefoon (vanwege het niet kunnen ontgrendelen van de simkaart) en via de app inloggen gaat ook niet omdat ik hiervoor een verificatie moet krijgen welke via sms wordt verstuurd. Bij deze daarom mijn vraag of jullie me via mail kunnen helpen zodat ik mijn abonnement weer kan gebruiken. Met Vriendelijke Groet,Jesse Stam
ik heb een IPcamera in het atelier, die kan ik via mijn mobiel zien en besturen ongeacht waar ik ben (dus via 4G, private Wifi of eventueel zelfs publieke wifi ), werkt prima. Sinds kort kan ik echter alleen nog de camera zien als ik met mijn mobiel via Wifi verbonden ben, via 4G krijg ik geen verbinding meer. Er is geen wijziging geweest in instellingen van mobieltjes, camera, router thuis, router atelier of zo, (mobiele data staat ook nog gewoon aan op mijn mobiel). Omdat verbinden via Wifi nog wel gewoon prima werkt, lijkt het iets met Tele2 4G netwerk te zijn. Heeft iemand een tip of idee? Simon
Wij hebben heel goed nieuws! Wellicht had je het zelf al gezien in MijnTele2. We hebben namelijk de Unlimited dagbundel verhoogd naar 10GB per dag. Nu kun je nog meer kattenfilmpjes kijken zonder een GB-aanvuller te hoeven gebruiken. Dat is nog eens goed nieuws, toch? Sinds 23-02-2022 hebben namelijk alle klanten met een Unlimited abonnement een dagbundel van 10GB om de dag mee te starten. Dit gebeurt allemaal automatisch. Jij hoeft hier niets voor te doen. Hoe zit het met de GB-aanvullers? De GB-aanvullers blijven 2GB. Hierin verandert niets, maar het is fijn dat jij de dag vanaf nu met 10GB start, right? Ik heb geen Unlimited abonnement, maar zou het heel graag willen!Nice, met een Unlimited abonnement kan je oneindig naar die kattenfilmpjes kijken. Mocht je nu een kleinere bundel hebben, kan je deze snel en eenvoudig via MijnTele2 aanpassen. Je abonnement is maandelijks aanpasbaar. Mocht je dus na een maand toch je oude abonnement willen hebben, kan je dit terug aanpassen. Mocht
Ik ben door jullie bij het BKR geregistreed voor een oud abbonement die naar het incassobureau is gestuurd en die nu al helemaal betaald is langer dan een jaar geleden alleen staat er bij de BKR registratie nog geen ‘H’ op kan dit snel geregeld worden
Hey kunt u mij helpen met de bijna deze antwoord want kan me pukcode ook niet vinden van het verliezen van de kaart etc kunt u me verder helpen aub kan niet in me mobiel daarom zou snel antwoord willen krijgen zodat ik thuisbezorgd dienst kan gebruiken???
Hallo zou iemand mij kunnen helpen?Ik ben mijn pukcode kwijt, ik heb geen pasje van de simkaart meer en geen account op mijntele2
Mijn huidige internet kabel provider heeft nogal vaak storing en is soms erg langzaam. Op dit moment heb ik een mobiele abonnement bij tele2 voor 15 euro per maand. Maar de unlimited data is slechts 25 euro per maand. Is het legaal mogelijk om de unlimited data voornamelijk te gebruiken als hotspot voor mijn eigen laptop? Ik ben de enige die het zal gebruiken, dus er zal geen misbruik van worden gemaakt i.v.m delen met anderen. Maar ik weet niet of dit tegen de regels van Tele2 is? 10 gb per dag is ruim genoeg. Dus ik zal er zonder probleem onder blijven.
Hallo allen,Het lukt mij niet om op een 5G netwerk te verbinden, bij instellingen zie ik alleen dat ik optie 2G, 3G of 4G. Ik heb een redmi 11 Xiomi. Ik kreeg vanuit de klantenservice de tip om dit te doen: Internet | Handmatig instellen | Redmi Note 11 | Tele2Dit doorgelopen, alles ingevuld de APN is aangepast opnieuw opgestart etc. Er staat wel als je een oudere klant ben(ik kom uit feb 2020) dan moet je MNC op 02 zetten, maar deze setting save ie niet en gaat meteen weer terug op 16. (waarschijnlijk dit ik dan toch op de nieuwe). Bij APN type heb ik defeault,supl staan. Ik ga zo even proberen om mij iemand anders mijn simkaart erin te doen en kijken of het aan de device ligt.Iemand die weet waaraan het zou kunnen liggen?Groeten,NIek
Beste Tele2 Waarom zien we dit soort trucs overal en kunnen jullie het aub. laten? Ads, chatbot buttons, cookieberichten, al dat soort spul wat doelbewust geplaatst wordt over functies en knoppen wanneer mensen bewust met hun privacy aan de slag willen.Opt-out bemoeilijken met een default opted-in en zo. Daarmee kom je, waarschijnlijk onbedoeld, over als een louche toko.
Goedendag, We zijn de pukcode kwijt en weten dat dit opgevraagd kan worden in MijnTele2, maar daarvoor moeten we via een sms een code invullen. Niet handig, want daar kunnen we dus niet bij en de klantenservice is gesloten.. Iemand hier die nog kan helpen?
Ik heb een tijd terug gebeld over het overneme van mijn abbonoment van mijn moeders tele2 account omdat ik het zelf wou beginnen met het betalen en het nummer wou houden. Ik heb daarnaast mijn nummer losgekoppeld van haar account. Helaas staat er nog steeds dat het nummer gekoppeld is met een ander Tele2 account en weet sinds dien niet wat ik kan doen om het toe te voegen aan mijn eigen account.
Mijn abonnement loopt bijna af (augustus). Over 2 weken mag ik al verlengen. Mijn abonnement staat nu op de naam van mijn moeder omdat ik 2 jaar geleden nog geen 18 was. Ik wil graag een abonnement op mijn naam en het liefst op de naam van mijn bedrijf, zakelijk dus. Is het mogelijk om het toestelkrediet van mijn abonnement nu af te betalen, verder het abonnement te stoppen. En een nieuwe afsluiten op mijn eigen naam?
Hallo, Ik heb gisteren mijn Tele2 mobiele sim-only abonnement verlengd en ik zag dat wanneer je een TV abonnement hebt bij T-Mobile, je klantvoordeel aan kunt zetten voor korting. Dit wilde ik proberen, maar hij geeft de volgende melding aan als ik dit wil doen bij zowel Tele2 als T-mobile:Het opgegeven nummer staat niet geregistreerd op jouw adres.Het adres staat bij zowel Tele2 als T-mobile op het zelfde en juiste adres bij mijn persoonlijke gegevens. Ik dacht wellicht duurt het een dag voor dit verwerkt is, maar vandaag doet hij het nog niet. Zie ik iets over het hoofd of? Alvast bedankt!
Beste, Heb afgelopen weekend een bestelling geplaatst en ik zou graag de actuele bestelstatus willen weten, aangezien ik deze nergens kan terugvinden. Betreft bestelling 125144609
Ik heb telefonisch mijn abonnement afgesloten en daarvan een bevestiging per e-mail ontvangen. Helaas heb ik echter gemerkt dat er nog maandenlang bedragen zijn afgeschreven, terwijl dit niet de bedoeling was. Graag zou ik hiervoor een oplossing willen en een restitutie ontvangen van de te veel betaalde bedragen. Het gaat om het abonnement dat gekoppeld is met het nummer dat eindigt met 06xxxx5079.
Normaal is het zo dat wanneer je zonder internet komt te zitten, je via de app een nieuwe bundelbooster kunt activeren. Nu is het mij gisteravond overkomen dat ik de app probeer te openen maar er geen verbinding is (logisch) maar dat ik hiermee geen nieuwe bundelbooster kan activeren en moet wachten tot 00 uur.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.