BundelBooster activeren lukt niet zonder internet

  • 10 April 2023
  • 1 reactie
  • 60 x bekeken

  • Snapt hoe het werkt
  • 13 reacties

Normaal is het zo dat wanneer je zonder internet komt te zitten, je via de app een nieuwe bundelbooster kunt activeren. Nu is het mij gisteravond overkomen dat ik de app probeer te openen maar er geen verbinding is (logisch) maar dat ik hiermee geen nieuwe bundelbooster  kan activeren en moet wachten tot 00 uur.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hey @thans, allereerst fijn om te horen dat het normaal gesproken goed gaat met het activeren van je bundelbooster. Ik leg je graag uit waarom het nu niet mogelijk was. Dit probleem was bij ons bekend en onze IT-afdeling werkte al hard aan een oplossing. Tussen gisteren en vandaag is er een update uitgerold en deze zou dit probleem opgelost hebben. Merk je ook dat je je bundelbooster weer via de app kunt activeren?

Ik hoop natuurlijk dat het niet meer voorkomt, maar mocht je in de toekomst nog eens merken dat MijnTele2 niet bereikbaar is als je data op is, activeer dan een nieuwe bundel via SMS. je kunt maximaal zes keer een SMS sturen naar 1280 met de tekst: MEER DATA.

Ik hoop je hiermee meer duidelijkheid te hebben gegeven en dat het vanaf vandaag ook weer vlekkeloos voor jou werkt. Laat je het me weten? Ik hoor het graag van je. Heb je nog andere vragen? Stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar! 💪🏻

Reageer