Onterechte afschrijvingen na stopzetting abonnement

  • 9 April 2023
  • 1 reactie
  • 52 x bekeken

Ik heb telefonisch mijn abonnement afgesloten en daarvan een bevestiging per e-mail ontvangen. Helaas heb ik echter gemerkt dat er nog maandenlang bedragen zijn afgeschreven, terwijl dit niet de bedoeling was. Graag zou ik hiervoor een oplossing willen en een restitutie ontvangen van de te veel betaalde bedragen.

 

Het gaat om het abonnement dat gekoppeld is met het nummer dat eindigt met 06xxxx5079.

 

Marciano van Tele2 11 maanden geleden

Hey @ghislop, van harte welkom op de Community! Niemand wil te veel betalen, dus ik kijk direct met je mee. Ik was er al helemaal ingedoken en snapte er al niets van. Nu zie ik dat het nummer in je profiel anders is dan die je hier in je topic hebt gezet. Zou je het 06-nummer dat eindigt op 5079 in je profiel willen zetten of via een privébericht naar me willen sturen? Dan duik ik er direct voor je in en dan komt het helemaal goed! 😄

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hey @ghislop, van harte welkom op de Community! Niemand wil te veel betalen, dus ik kijk direct met je mee. Ik was er al helemaal ingedoken en snapte er al niets van. Nu zie ik dat het nummer in je profiel anders is dan die je hier in je topic hebt gezet. Zou je het 06-nummer dat eindigt op 5079 in je profiel willen zetten of via een privébericht naar me willen sturen? Dan duik ik er direct voor je in en dan komt het helemaal goed! 😄

Reageer