beantwoord

Pukcode opvragen, kan niet bij sms

  • 13 April 2023
  • 3 reacties
  • 76 x bekeken

  • Durft te posten
  • 1 reactie

Goedendag,

 

We zijn de pukcode kwijt en weten dat dit opgevraagd kan worden in MijnTele2, maar daarvoor moeten we via een sms een code invullen. Niet handig, want daar kunnen we dus niet bij en de klantenservice is gesloten.. Iemand hier die nog kan helpen? 

icon

Beste antwoord door Kpi 14 April 2023, 10:47

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Kpi, allereerst van harte welkom op onze Community! Je wil natuurlijk zo snel mogelijk weer je toestel in, dus ik heb je pin- en pukcode direct naar je gemaild, naar het e-mailadres dat bij ons bekend is en die je hier op de Community gebruikt. Laat je het me weten als je ze hebt ontvangen en of je je toestel weer in kunt? Ik hoor het graag van je! 💪🏻

Hey @Kpi, allereerst van harte welkom op onze Community! Je wil natuurlijk zo snel mogelijk weer je toestel in, dus ik heb je pin- en pukcode direct naar je gemaild, naar het e-mailadres dat bij ons bekend is en die je hier op de Community gebruikt. Laat je het me weten als je ze hebt ontvangen en of je je toestel weer in kunt? Ik hoor het graag van je! 💪🏻

 

Dag Marciano, 

 

Het is gelukt! Ik weet niet of we via deze weg feedback kunnen doorgeven, maar een optie tot toegang met je account per e-mail zou wel heel erg fijn zijn. Dan kan je toch nog bij de MijnTele2 en hadden we zelf dit probleem kunnen oplossen. Tegenwoordig zijn we zo afhankelijk van de telefoon.. 

 

Groetjes Laura

Reputatie 7
Badge +12

Hi Laura, superfijn om te horen dat het is gelukt! Ik snap je helemaal, alles gaat inderdaad via onze telefoon. De Community is zeker een goede plek om feedback aan ons door te geven. Ik geef je feedback door aan de juiste afdeling. Bedankt hiervoor! Ik hoop natuurlijk dat je niet meer in zo’n situatie komt, maar mocht je volgende keer in de avond hulp nodig hebben, stuur ons dan een berichtje via Facebook of Twitter. Mijn collega’s staan dagelijks van 8:00 tot 23:59 uur voor je klaar en in het weekend tot 18:00 uur. Uiteraard ben je ook altijd van harte welkom om een nieuw topic te starten hier op de Community. We staan allemaal voor je klaar!

Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Anders wens ik je alvast een heel fijn weekend! 😊

Reageer