beantwoord

Klantvoordeel activeren adres onbekend

  • 4 April 2023
  • 2 reacties
  • 62 x bekeken

Hallo,

 

Ik heb gisteren mijn Tele2 mobiele sim-only abonnement verlengd en ik zag dat wanneer je een TV abonnement hebt bij T-Mobile, je klantvoordeel aan kunt zetten voor korting. Dit wilde ik proberen, maar hij geeft de volgende melding aan als ik dit wil doen bij zowel Tele2 als T-mobile:

Het opgegeven nummer staat niet geregistreerd op jouw adres.

Het adres staat bij zowel Tele2 als T-mobile op het zelfde en juiste adres bij mijn persoonlijke gegevens. Ik dacht wellicht duurt het een dag voor dit verwerkt is, maar vandaag doet hij het nog niet. Zie ik iets over het hoofd of? Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 12 April 2023, 10:21

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 2
Badge

Hi @robinvnuland 

Super tof dat jij je abonnement hebt verlengd! Ik wil dit graag voor je checken en kijken of alles goed staat in ons systeem.  Zou je mij via een privébericht je 06-nummer kunnen sturen met ook je naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Die heb ik nodig ter controle en dan kan ik controleren waar het mis gaat. 

Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +12

Hey @robinvnuland, we hadden geen gegevens meer van je ontvangen, maar ik zie dat klantvoordeel inmiddels geactiveerd is. Is alles nu helemaal in orde? Of kan ik nog iets voor je doen? Ik hoop van je te horen! 😊

Reageer