De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over je facturen.
Recent actief
Beste lezer,Ik ben momenteel bezig een huis te kopen, maar er staat nog één laatste factuur open bij Tele2 van €25,53. Hierdoor blijf ik BKR geregistreerd staan en kan ik geen huis kopen, er zit enorm veel spoed bij dat deze factuur wordt vrijgegeven zodat ik deze kan betalen. Kunt u mij daar bij helpen door de factuur vrij te geven bij mijn Tele2? Ik word al ruim een week van het kastje naar de muur gestuurd binnen Tele2 en verwacht nu dan ook met urgentie een gepaste oplossing! Met vriendelijke groet, Bas Derksen
Hallo, ik ben bezig met een hypotheek, echter heb ik in 2016 een abonnement afgesloten die in 2020 is betaald, wij kwamen er onlangs achter dat er een bkr codering a2 op zit met een bedrag van 500. maandag kreeg ik een factuur van 829 euro direct betaald, weer contact opgenomen hun konden het account niet vinden. Inmiddels het juiste nummer gevonden, alleen zitten wij ermee dat wij volgende week alles rond moeten hebben. wie kan ons hiermee helpen?
Ik had voor een betaalachterstand een betaalregeling aangevraagd.Deze heb ik uiteindelijk met een handmatige overboeking op 16 mei van 2 termijnbedragen afbetaald. Ook zie ik wanneer ik inlog op MijnTele2 geen openstaande facturen.Deze handmatige overboeking heb ik gedaan op 16-05 na een chatgesprek met een medewerker van Tele2 omdat ik graag mijn abonnement wilde verlengen maar dit kan natuurlijk niet wanneer er nog facturen openstaan.Nu krijg ik via zowel mail als SMS te horen dat ik nog een betalingstermijn open heb staan, maar dit klopt simpelweg niet omdat ik anders nooit mijn abonnement had kunnen verlengen, plus ik heb op 16 mei al een betaalbewijs gestuurd naar de chatmedewerkers. In dit bericht wordt gesproken over afgesloten worden, dit wil ik natuurlijk voorkomen.Kan iemand me hier mee helpen ?
Ik was een klant bij Tele2. Ik wilde naar een andere provider overstappen. In mijn Tele2 abonnement had ik nog ongeveer ander half maand. Ik heb de klantservice van Tele 2 aantal keren gebeld om ze te vragen wat het kost als ik mijn abonnement wil opzeggen. Zij raadden mij aan het abonnement af te kopen. Ik heb hit abonnement afgekocht. Daarna kreeg ik emails bij elke keer wordt gezegd dat ik openstaand bedrag heb en dit gaat afgeschreven worden. Ik belde toen Tele 2. de medewerkers zei dat ik 11 of 4 euro openstaand bedrag heb. De laatste heb ik email met openstaand bedrag van €94. Na het contact met Tele, ben ik verteld dat ik een boete moet betalen omdat ik het abonnement heb opgezegd. Ik zei dat jullie niet mij op de hoogte van de boete gehouden maar de medewerkster zei dat ik in de factuur kon terugzien. Ik zei dat ik in mijn tele 2 geen aangekoppeld abonnement heb en kan de facturen niet zien en vroeg haar de facturen als pdf naar mij te mailen maar ik kreeg steeds een link naar
Hallo, ik heb iPhone 14 Plus besteld, blauwe kleur, en de e-mail kwam om 6,41 euro te betalen. Maar toen ik ging betalen, was er een probleem met de betalingsverwerker en ik weet niet hoe ik 6,41 moet betalen, maar na het betalen dit bedrag, er komt een bericht om de afspraak te bevestigen. Ik heb de telefoon aangevraagd sinds de ochtend en tot nu toe voer ik de betalingslink in en nu sta ik voor een probleem. De betaalmethode was ideal
Ik heb vandaag een incasso gekregen van BOS INCASSO. Een bedrag van 59,80 en er staat bij dat ik al eerder ben benaderd om dit te betalen. Ik heb niks eerder binnen gekregen en ik heb op de tele2 app bij facturen en in mijn email gekeken en er staat niks! Kan iemand mij helpen???
Hallo,Ik wil graag mijn oude facturen inzien van 2018. Hierbij gaat het om de eerste drie maanden. Hoe kan ik die krijgen?
Ik ben sinds april overgestapt van Tele2 naar Vodafone, omdat dit voordeliger voor mij is omdat ik ook Ziggo klant ben. Altijd wel super tevreden geweest over Tele2 :DNu heb ik een mailtje ontvangen dat er een nieuwe factuur voor mij klaar staat. Ik begrijp dat dit dan mijn laatste factuur is. Mijn abonnement is gestopt op 30 maart 2023. Ik zou alleen graag de factuur (het bestand) in willen zien. Dit zit echter niet als bijlage bij de mail en ik kan helaas niet meer inloggen op de app of website, omdat ik geen actief abonnement heb.Hoe kan ik toch aan de factuur komen? Zodat ik in ieder geval alles kan in zien :)Mvg, Lukas
Beste, Ik kijk in mijn app en zie dat ik ineens extra kosten heb van 8.99. op de foto is te zien wat erbij staat, helemaal niks dus, heb geen idee waarvan het is en via de chat van de klantenservice moest ik een onderzoek formulier invullen maar daarin moet ik typen welke dienst of service de extra kosten vandaan komen. Nou geen flauw idee, heb ook al via payinfo gekeken en daar staat dat ik afgelopen 3 maanden niks met fmtsc heb aangeschaft. Dus waar komen dan deze extra kosten ineens vandaan?? Met vriendelijke groetChloë
Aangezien ik na 4 keer bellen en 1 keer chatten nog steeds mijn terugbetaling niet van jullie heb ontvangen, dan maar via de Community proberen. Hierbij een kort overzicht: Februari: Gebeld om abo stop te zetten. Jullie collega aan telefoon zegt met een maand opzegtermijn zal er in april nog abo kosten van mijn rekening worden gehaald.Mei: Gebeld om te vragen waarom in mei opeens nog abo kosten van mijn rekening wordt gehaald. Dame aan telefoon zegt dat de collega de opzegging niet goed heeft doorgevoerd. Ze heeft dan per direct het abo voor mij stopgezet en verteld dat ik mijn bedrag van mei zal terug ontvangen.Juli: Gebeld omdat ik niet alleen nog niks terug heb ontvangen maar jullie blijven nog abo kosten van mijn rekening halen. Deze dame aan telefoon zegt dat mei als start van mijn opzegtermijn werd gezien ipv februari. Daarna zegt ze dat ze het voor mij heeft gecorrigeerd en dat ik de kosten van mei t/m juli zal terug ontvangen. Heb nog een bevestiging mailtje van jullie gekregen
Ik ben door jullie bij het BKR geregistreed voor een oud abbonement die naar het incassobureau is gestuurd en die nu al helemaal betaald is langer dan een jaar geleden alleen staat er bij de BKR registratie nog geen ‘H’ op kan dit snel geregeld worden
Ik heb telefonisch mijn abonnement afgesloten en daarvan een bevestiging per e-mail ontvangen. Helaas heb ik echter gemerkt dat er nog maandenlang bedragen zijn afgeschreven, terwijl dit niet de bedoeling was. Graag zou ik hiervoor een oplossing willen en een restitutie ontvangen van de te veel betaalde bedragen. Het gaat om het abonnement dat gekoppeld is met het nummer dat eindigt met 06xxxx5079.
Hallo, ik probeerde vandaag mijn eind factuur te downloaden alleen kan ik geen abonnement meer kiezen omdat het abonnement al is geëindigd. Graag zou ik dit wel in willen zien omdat ik voor mijn gevoel teveel betaald heb en ik wil kunnen inzien of er nog geld terug komt.
Ik heb subway surfers nooit geinstalleerd en ik ben blijkbaar sinds februari 14 ingeschreven op een abbonoment voor "subway surfers" en die hebben achter de schermen wel 40 euro gescammed. Ik ben nooit akkoord gegaan op dit abbonoment en ik heb ook nooit een verificatie sms gehad om hiermee akkoord te gaan.Ik snap ook niet hoe tele2 hier niet bewust van is nu ik zie dat heel veel mensen hier ook last van hebben. Belachelijk dit. wtf?Heeft iemand anders dit ook meegemaakt?
Goedemorgen. Op 11 februari heb ik een nieuwe Samsung Galaxy A 33 besteld en hiervoor 270,41 betaald. Toen ik zag dat ik geen nummerbehoud had aangevinkt heb ik gebeld met de klantenservice. Hier werd mij geadviseerd dat ik de bestelling kon annuleren en dat ik het geld binnen 14 dagen teruggestort zou krijgen. Dat heb ik gedaan. Tot op heden heb ik dat niet gedaan. Contact met de klantenservice hierover leveren slechts loze beloftes op. Ik heb dat al 4 keer gedaan. Elke keer krijg ik weer te horen dat ik binnen veertien dagen vanaf die dag het geld op mijn rekening moet hebben. Echter, dit gebeurt niet. Kenmerk van de reactie van Tele2 service is 62574340. Wat kun je doen om mij hiermee te helpen?
Ik word helemaal gek van deze verschrikkelijke klantenservice. Bij de chat is geen medewerker beschikbaar. Telefonisch heb ik bijna 20 minuten in de wacht gestaan in totaal, maar driemaal word ik gewoon opgehangen!Wat is dit voor verschrikkelijke service?Daarnaast is mijn factuur foutief. Ik heb mijn toestel afbetaald én de normale abonnementskosten betaald, maar op één of andere manier komt mijn factuur uit op 2x het normale bedrag dat ik moet betalen?? Tele2, wat gaat hier fout? En bel mij alsjeblieft terug, want blijkbaar willen jullie geen klanten spreken als ze zelf bellen.
Beste Tele2,Twee telefoongesprekken en twee chats verder heb ik mijn 234 euro nog steeds niet terug. Dat is het bedrag dat ik bijbetaald heb om een Fairphone 4 te ontvangen. De telefoon beviel me niet en ik heb hem op 17 januari naar jullie teruggestuurd. Op 18 januari kreeg ik van PostNL bevestiging dat de telefoon door VCK Logistics ontvangen werd. Van dit bedrijf zelf heb ik nooit de bevestiging gehad dat zij de telefoon ontvangen hebben. Dit is meermaals door jullie bevestigd toen ik hierover belde, maar er is niks aan gedaan.We zijn inmiddels anderhalve maand verder en ik heb mijn geld nog steeds niet terug. Terwijl dit normaal 2 weken maximaal mag duren. 2 telefoongesprekken en 2 chats verder en jullie hebben me nog steeds niet geholpen. Ik heb in januari en februari ook de credietkosten voor de telefoon moeten betalen, terwijl ik hem helemaal niet in gebruik heb. Te bizar voor woorden.Er is me coulance beloofd, terugbetaling op korte termijn en meer. Maar ik heb nog niks ontvang
I bought an Iphone 14 promax which worth 460 euros on your website in 10th January and it was cancelled automatically in 14th January. Therefore I dialed your hotline and wanted for my refund. Your staffs promised me that my money would come back in 2 weeks. But nothing happened in January 26th. So I dialed again and ask for a explanation, but your staffs said that my money would come back till January 27th. But also there was nothing come back to my account in that day. During this period, I dialed the hotline again and again and eventually your staff established a case and provide me a number to wait for another 2 weeks. I feel very disappointed with your customer services because it can be seen as an action that against the contract rules. I am just a student who is now depend on my living fees. But now 460 euros has gone and half of my money disappeared. If your company failed to help protect my right and get my money back by March 14th, I will sue you in the court and make complai
I have already send what needed to be provided to your customer service (Payment proof).However, there is no response from any of your apartment. When I dialed again, your staff said to me that your finance department will contact me in 5 days. Can I simply interpret it as a kind of excuse or ignorance. I have already waited for my money for almost a month. How can you treat your customers like this ridiculous way?
Ik hed uitstel gevraagd voor mijn betaling maar ik ben toch afgesloten!!
Hello, maybe your can help me ., last year 10-2022 my contract finished by date and am canceled also , cause am dont use it because am dont live in Nederland anymore., and still am geting invoice for not existing contract., am called to custom service ,am ask you speak engels he say no and dropped the phone .,, tele2 sim card phone nr, was [hidden by moderator]Thnxs for help!!!
Hoi ik heb nu een nieuw abonnement met het oude nummer van mijn moeder (nummerbehoud) maar nu krijgt ik ook nogsteeds de rekeningen van mijn moeders oude abonnement terwijl dit nummer nu in mijn nieuwe abonnement zit dus weet niet zo goed hoe ik dit moet stoppen. Kunt u mij helpen?
Ik heb laatst mijn toestelkrediet afbetaald en mijn abonnement voor internet en bellen (€13,35) loopt op 13-04-2023 af. Ik vroeg af welke kosten ik heb als ik mijn abonnement opzeg en de telefoon voor mezelf hou.
Goedemiddag, Ik wil graag een jaarabonnement op f1tv. Deze wil ik betalen via de playstore en betalen via tele2 bij de eerstvolgende factuur. Dit lukt helaas niet. Blijkbaar is de limiet 50 euro voor een app. Kan dit verhoogd worden ? Gaat om 64,99 Met vr groet Daniël
Goedemorgen,er is door een tussenpersoon handmatig een betaling gedaan van 667,76 euro.Dit was voor afbetaling toestelkrediet.Ik.heb dit opgelost door zelf 663 euro via ideal te betalen,en dan had ik dat krediet tenminste afbetaald.Nu heb ik 3 weken geleden bericht gehad dat de betaling van 676 euro terug zou komen op mijn eigen bank.Na meerdere telefoontjes is het volgens tele 2 al uitbetaald maar dat is dus niet zo.Ik wil graag mijn geld zsm terug.Het is spaargeld dus ik heb dit voor noodgevallen.Wie kan me daarmee helpen?Met vriendelijke groet Dennis
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.