beantwoord

Laatste factuur Tele2

  • 21 April 2023
  • 3 reacties
  • 89 x bekeken

Ik ben sinds april overgestapt van Tele2 naar Vodafone, omdat dit voordeliger voor mij is omdat ik ook Ziggo klant ben. Altijd wel super tevreden geweest over Tele2 :D

Nu heb ik een mailtje ontvangen dat er een nieuwe factuur voor mij klaar staat. Ik begrijp dat dit dan mijn laatste factuur is. Mijn abonnement is gestopt op 30 maart 2023. Ik zou alleen graag de factuur (het bestand) in willen zien. Dit zit echter niet als bijlage bij de mail en ik kan helaas niet meer inloggen op de app of website, omdat ik geen actief abonnement heb.

Hoe kan ik toch aan de factuur komen? Zodat ik in ieder geval alles kan in zien :)

Mvg, Lukas

icon

Beste antwoord door Lnouws 21 April 2023, 20:04

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey Lukas, allereerst heel tof om te horen dat je altijd super tevreden met ons bent geweest! Ik zie je niet graag gaan, maar als dat voordeliger voor je is dan snap ik je helemaal! Je wil natuurlijk gewoon nog je eindfactuur inzien en daar help ik je graag bij. De snelste manier om deze in te zien is via je MijnTele2-account. Nadat je abonnement stopt wordt je account automatisch uit je app verwijderd, maar je kunt via je webbrowser nog wel in je MijnTele2-account om je facturen in te zien. Dit kan tot 6 maanden na de stopzetting van je abonnement. Via deze link kom je direct bij je facturen, je moet waarschijnlijk wel even opnieuw inloggen. 

Ik heb je deze informatie ook per mail gestuurd. Ik zie alleen dat je hier op de Community een ander e-mailadres gebruikt. Heb je nog toegang tot het e-mailadres dat bij ons in het systeem stond? Dit is namelijk hetzelfde e-mailadres dat gekoppeld staat aan je MijnTele2-account. 

Laat je het me weten of het is gelukt om in te loggen? Ik hoor het graag van je. Mocht je nog andere vragen hebben, of lukt het niet? Laat het me dan weten. Ik sta voor je klaar en dan zoek ik een andere weg om je factuur bij je te krijgen. Voor nu wens ik je in ieder geval een héél fijn weekend! 😊

Hey Lukas, allereerst heel tof om te horen dat je altijd super tevreden met ons bent geweest! Ik zie je niet graag gaan, maar als dat voordeliger voor je is dan snap ik je helemaal! Je wil natuurlijk gewoon nog je eindfactuur inzien en daar help ik je graag bij. De snelste manier om deze in te zien is via je MijnTele2-account. Nadat je abonnement stopt wordt je account automatisch uit je app verwijderd, maar je kunt via je webbrowser nog wel in je MijnTele2-account om je facturen in te zien. Dit kan tot 6 maanden na de stopzetting van je abonnement. Via deze link kom je direct bij je facturen, je moet waarschijnlijk wel even opnieuw inloggen. 

 

@Marciano van Tele2

Hoi Marciano!

Dankjewel voor de snelle reactie! Het lukte niet om in te loggen via mijn telefoon, maar toen heb ik het even gewoon op de laptop geprobeerd. Toen lukte het gelukkig wel en nu kan ik netjes de facturen inzien. Super bedankt 😊

Ik heb nog wel toegang tot die andere mail dus heb jouw mailtje ook ontvangen 👍🏻

Dankjewel voor de hulp! Voor nu afscheid van Tele2, maar wie weet kom ik nog eens terug.

Fijn weekend! 😎

Reputatie 7
Badge +12

Hey Lukas, jij ook bedankt voor jouw snelle reactie! Heb je een leuk weekend gehad? Goed om te horen dat het is gelukt en dat je je facturen via de browser van je laptop kunt inzien. Uiteraard graag gedaan en dat zou heel tof zijn. De deur staat altijd open! 😁

Reageer