beantwoord

Eenmalige betaling werkt niet

  • 29 April 2023
  • 1 reactie
  • 87 x bekeken

Hallo, ik heb iPhone 14 Plus besteld, blauwe kleur, en de e-mail kwam om 6,41 euro te betalen. Maar toen ik ging betalen, was er een probleem met de betalingsverwerker en ik weet niet hoe ik 6,41 moet betalen, maar na het betalen dit bedrag, er komt een bericht om de afspraak te bevestigen. Ik heb de telefoon aangevraagd sinds de ochtend en tot nu toe voer ik de betalingslink in en nu sta ik voor een probleem. De betaalmethode was ideal

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 1 May 2023, 11:04

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Riyat, allereerst van harte welkom op de Community en supertof om te zien dat je voor de iPhone 14 Plus bent gegaan! Niet fijn om te horen dat de betaling niet helemaal lekker liep, maar ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat mijn collega je al super heeft geholpen met het annuleren van de oude bestelling en het plaatsen van een nieuwe bestelling. Ik verwacht dat je je toestel binnenkort van AMP ontvangt. Laat je het me weten als je hem hebt ontvangen? Kan ik op dit moment nog iets voor je doen? Laat het me maar weten, ik sta voor je klaar! 😄

Reageer