Laatste factuur openstellen

  • 1 July 2023
  • 1 reactie
  • 50 x bekeken

Beste lezer,

Ik ben momenteel bezig een huis te kopen, maar er staat nog één laatste factuur open bij Tele2 van €25,53. Hierdoor blijf ik BKR geregistreerd staan en kan ik geen huis kopen, er zit enorm veel spoed bij dat deze factuur wordt vrijgegeven zodat ik deze kan betalen. Kunt u mij daar bij helpen door de factuur vrij te geven bij mijn Tele2?

 

Ik word al ruim een week van het kastje naar de muur gestuurd binnen Tele2 en verwacht nu dan ook met urgentie een gepaste oplossing!

 

Met vriendelijke groet,

 

Bas Derksen

 

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Bas19881 

Zo werkt het helaas niet, er zijn BKR regels waar kredietverstrekkers zich aan moeten houden wanneer aanpassingen gedaan mogen worden. Jammer dat je hypotheek adviseur niet aan het begin van dit traject de BKR registratie heeft geverifieerd,  dan had je genoeg tijd gehad om de toestellening af te betalen. Nu duurt het ca. 6 weken na de laatste incasso voordat de toestellening als voldaan wordt geregistreerd.  Namelijk 31 dagen vanwege dat de automatische incasso kan worden gestorneerd en dan 2 weken procestijd. 

Je zou wellicht dit verhaal via je adviseur bij de bank kunnen neerleggen, of de hypotheek som iets verlagen, blijkbaar past de toestellening er niet bij.

Reageer