Skip to main content

Ik had voor een betaalachterstand een betaalregeling aangevraagd.

Deze heb ik uiteindelijk met een handmatige overboeking op 16 mei van 2 termijnbedragen afbetaald. Ook zie ik wanneer ik inlog op MijnTele2 geen openstaande facturen.

Deze handmatige overboeking heb ik gedaan op 16-05 na een chatgesprek met een medewerker van Tele2 omdat ik graag mijn abonnement wilde verlengen maar dit kan natuurlijk niet wanneer er nog facturen openstaan.

Nu krijg ik via zowel mail als SMS te horen dat ik nog een betalingstermijn open heb staan, maar dit klopt simpelweg niet omdat ik anders nooit mijn abonnement had kunnen verlengen, plus ik heb op 16 mei al een betaalbewijs gestuurd naar de chatmedewerkers.

 

In dit bericht wordt gesproken over afgesloten worden, dit wil ik natuurlijk voorkomen.

Kan iemand me hier mee helpen ?

Dan lijkt het erop dat die berichten niet synchroon lopen met je betalingen. 

Maar voor de zekerheid check je even mijntele2 en je openstaande facturen. Staat daar nog iets open? En anders raad ik aan om je account gegevens in te vullen zodat een medewerker je gegevens kan checken!


Reageer