beantwoord

Oude factuur inzien

  • 31 March 2023
  • 5 reacties
  • 194 x bekeken

Hallo,

Ik wil graag mijn oude facturen inzien van 2018. Hierbij gaat het om de eerste drie maanden. Hoe kan ik die krijgen?

icon

Beste antwoord door eric 1 April 2023, 10:13

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Bahara.sdt  welkom bij de community. 

Facturen worden ongeveer twee jaar ter beschikking gesteld in de mijn Tele2 omgeving zodat jij ze kan downloaden en verder zelf moet bewaren.  

 

Hoi @eric 

dankjewel voor je antwoord. Er is dus geen ander mogelijkheid om ze op te vragen?

Reputatie 7
Badge +12

Hey Bahara, ik heb de vraag bij mijn collega’s uitstaan. Het is nog niet zeker of we ze voor je terug kunnen halen, maar zodra ik een antwoord heb laat ik het je direct weten! 

Reputatie 7
Badge +12

Hi Bahara, ik heb zojuist antwoord gekregen en de bewaartermijn voor de facturen staat inderdaad op twee jaar, wij kunnen deze niet meer naar je sturen. Ik had je graag anders nieuws gebracht. 

Heb je nog vragen of kan ik je ergens anders mee helpen? Laat het me dan weten, ik sta voor je klaar. Anders wens ik je nog een hele fijne dag! 

Hi Bahara, ik heb zojuist antwoord gekregen en de bewaartermijn voor de facturen staat inderdaad op twee jaar, wij kunnen deze niet meer naar je sturen. Ik had je graag anders nieuws gebracht. 

Heb je nog vragen of kan ik je ergens anders mee helpen? Laat het me dan weten, ik sta voor je klaar. Anders wens ik je nog een hele fijne dag! 

Dankjewel, het is al opgelost 😊

Reageer