Ik was een klant bij Tele2. Ik wilde naar een andere provider overstappen. In mijn Tele2 abonnement had ik nog ongeveer ander half maand. Ik heb de klantservice van Tele 2 aantal keren gebeld om ze te vragen wat het kost als ik mijn abonnement wil opzeggen. Zij raadden mij aan het abonnement af te kopen. Ik heb hit abonnement afgekocht. Daarna kreeg ik emails bij elke keer wordt gezegd dat ik openstaand bedrag heb en dit gaat afgeschreven worden. Ik belde toen Tele 2. de medewerkers zei dat ik 11 of 4 euro openstaand bedrag heb. De laatste heb ik email met openstaand bedrag van €94. Na het contact met Tele, ben ik verteld dat ik een boete moet betalen omdat ik het abonnement heb opgezegd. Ik zei dat jullie niet mij op de hoogte van de boete gehouden maar de medewerkster zei dat ik in de factuur kon terugzien. Ik zei dat ik in mijn tele 2 geen aangekoppeld abonnement heb en kan de facturen niet zien en vroeg haar de facturen als pdf naar mij te mailen maar ik kreeg steeds een link naar mijn tele 2 (die is niet aan abonnement gekoppeld.) Dat gebeurde meerde keren maar ik ontving ik de facturen niet en werd ik niet verteld waarom ik een boete moet betalen terwijl de klantenservice niets over de boete hebben verteld. Ik vin het echt vervelend en de klantenservice is helemaal niet medewerking.
Beste antwoord door Marciano van Tele2
Bekijk origineel bericht