De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over Mail
Recent actief
Het lukt me niet om mijn zonnet-account in Windows Mail te installeren. Ook installatie in Outlook gaat niet. Aanmelden bij webmail mislukt ook. Kortom, ik kan nergens mijn zonnet-account benaderen.
Ik heb geen abonnement of producten meer bij Tele2 maar gebruik nog wel mailadressen er van. Kan geen mail meer versturen, wel ontvangen. Bij inloggen op webmail krijg ik de melding "account geblokkeerd". Bij navraag bij de klantenservice blijkt mijn mailadres ***@tele2.nl geheel onbekend, terwijl ik wel mails van Tele2 ontvang... Inloggen op MijnTele2 lukt niet.Zij kunnen mij niet verder helpen hoe ik in mijn webmail kom, mijn gegevens kan wijzigen of account kan sluiten. Iemand een idee?
Sinds vandaag kan ik geen mail meer versturen vanaf mijn Tele2-account, ondanks dat de uitgaande serverinstellingen correct zijn. Ik kan ook niet meer inloggen op Tele2 webmail, dan krijg ik de melding dat het account is geblokkeerd. Het geld voor het abonnement is op 28-12-2020 afgeschreven dus daar ligt het niet aan. Ik heb Klantenservice deze avond omstreeks 19:30 uur gebeld maar deze kan me alleen helpen om in te kunnen loggen op “MijnTele2” wat ik nooit doe.Weet iemand wat er aan de hand kan zijn?
Iemand bekend met dit probleem: Sinds ongeveer 14 dagen worden (Tele2) e-mails wel verzonden, maar komen nooit aan bij de geadresseerde. En zonder een foutboodschap.Het ontvangen van mails werkt wel. Dit speelt onder Outlook 2013.Account verwijdert en opnieuw opgevoerd als POP en later als IMAP. Probleem blijft identiek.Heel dit scenario nagespeeld onder Thunderbird. Exact hetzelfde gedrag.De laatste poging was een handmatige instelling onder Thunderbird, zoals beschreven in https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/internet/tele2-e-mail-instellen-op-laptop-of-pc/, onderaan bij Instellingen per e-mail programma, Thunderbird.Bij verzenden komen nu twee pop-ups:En na OK:De melding zegt ‘verzonden’, maar aankomen zal deze nooit.Voor alle duidelijkheid: de vrije ruimte op de mailserver voor dit account is 99%.Iemand een idee?@klantenservicemedewerker
Hoi, ik kreeg een mail van "support@zonnet.nl" dat Zonnet mailadressen per 1 januari vervallen, als je niet omschakelt naar een abonnement. Dit lijkt me phishing, toch?Dit is de hele mail: U heeft nog 3 dagen! Wilt u gebruik blijven maken van dit e-mailadres? Onderneem dan snel actie, want over 3 dagen komt uw Zonnet e-mailadres te vervallen! De opties waaruit u kunt kiezen staan hieronder beschreven. Heeft u hulp nodig bij het kiezen van een pakket? Gebruik dan onze Keuzehulp. Optie 1: E-mail behouden U kunt uw e-mailadres met een gerust hart blijven gebruiken dankzij onze verbeterde service, inclusief de voordelen die u nu al gewend bent. Kies deze optie
Ik probeer voor mij en mijn vrouw nog even in te loggen in onze oude Zonnet-mail account.Maar dat lijkt op 27-12-2020 al onmogelijk i.p.v. 1-1-2021. :( Ik had ook al eerder problemen dat sommige mensen mij niet konden mailen, terwijl anderen wel mij konden bereiken.Dit is echt slecht geregeld van Tele2!!!!!!!!!!!!! Wie helpt mij nu nog inloggen??
ik probeer nu al een week tevergeefs om mijn huidige email adres van zonnet te behouden.ik kan klikken , email adres invullen en wat nog meer; wat ik ook probeer; er gebeurt echter nop,nada, niets…; geen bevestiging van dat ik nieuw account krijg, de oude dus behoud enzovoorts. ik wil (moet) namelijk mijn huidige email adres behouden omdat er best wat accountsen andere dingen aan vast zitten en het bergen werk is om alles over en om te zetten.gaarne een reactie; het kan / mag ook per chat.
Als je zowel een @zonnet.nl als een @versatel.nl e-mailadres gebruikt, moet je hiervoor dan twee e-mailabonnementen afsluiten bij Zonnet? Of kun je beide e-mailadressen naar één account laten forwarden? Zo ja, hoe zou je dit kunnen aanvragen?(Deze vragen stel ik hier omdat ik geen reactie krijg via het contactformulier op zonnet.nl, en de nieuwe eigenaar van Zonnet, interNLnet, weigert telefonische support).
Bij het aanbod van Zonnet voor een E-mail Only abonnement kies je een nieuw .nl-domeinnaam. Is het (uiteraard tegen meerprijs) mogelijk om een .com-domeinnaam te kiezen?Is het mogelijk de registratie van een bestaand .com-domein over te dragen aan Zonnet, en dat domein te gebruiken in de e-mailomgeving van Zonnet E-mail Only?(Deze vragen stellen ik hier omdat ik geen reactie krijg via het contactformulier van Zonnet.nl, en de nieuwe eigenaar van Zonnet, InterNLnet B.V. te Duiven, weigert telefonisch support te verlenen).
Oude e-mail accounts die ik al jaren niet meer gebruik worden nu gebruikt om ID-fraude mee te plegen (aanmaningen via Klarna, waarin in de aanmaning mijn allang vergeten emailadressen vermeld staan)Zou u mijn oude versatel e-mail account willen verwijderen?Alvast bedankt!
Ik ben overgestapt naar kpn en krijg een brief, hoewel ik al 22 november alles terug heb gestuurd. Kan geen mail terugsturen, als ik bel staan er tig in de wacht. Hopelijk kan ik via deze weg duidelijk maken, datalles netjes van ONZE kant is afgehandeld!
Ik heb op mijn tele2 e-mailaccount een bericht gekregen dat het e-mailaccount wordt afgesloten omdat het niet meer in gebruik zou zijn. Terwijl het dagelijks wordt gebruikt. Hoe kan ik voorkomen dat het werkelijk wordt afgesloten?
Ik krijg een mail dat mijn mailadres afgesloten gaat worden wegens inactiviteit. Ik krijg hier mijn belangrijkste mail op binnen! Als ik de klantenservice bel krijg ik 51! wachtenden voor me en de chatrobot is helemaal een aanfluiting.
Sinds half jaar kan ik geen verstatel mail meer versturen vanuit Thunderbold of outlook.Nu komt er in Thunderbold ook geen versatel mail meer binnen. in outklook komt wel versatel mail binnen, maar ik kan niets meer versturen.Tele2 webmail is leeggemaakt, dus geen volle mailbox.Wie weet hier raad op, Dank alvast!
Ik heb een gratis versatel-emailadres. Deze wil ik behouden en dat moet ik aangeven voor 31/12/2020. Ik kreeg echter alleen al 2 weken lang "Op dit moment kan uw e-mailadres niet gecontroleerd worden, probeer het later nog eens.”. Ik heb al 3x een contactformulier ingevuld bij Zonnet (want dat is de enige mogelijkheid om ze te bereiken), maar hoor steeds maar niks. Wat kan ik nu nog doen????PS. Ik heb ook een zonnet-emailadres (maar die gebruik ik bijna niet), en daar krijg ik geen foutmelding.
Krijg mijn oude zonnet mail account niet geblokkeerd/verwijdert deze is al meer dan 10 jaar oud en krijg dagelijks rotzooi naar binnen.Tele 2 is tot op heden niet erg mee werkend, ca 6 maanden geleden hadden ze beloofd om het te verwijderen maar helaas.Klant nr heb ik uiteraard niet meer ( te lang geleden).
Beste, Ik kom maar niet van mijn oude zonnet mail af.Eerder al contact gehad (met Tele2) en ze beloofden toen dat ze het binnen 2 weken zouden deleten maar helaas.Elke dag een bak met spam binnen.Mijn account dateert van 10 jaar en ouder terug, dus ik heb geen klant nr.
Ik heb het probleem waarbij sommige mensen die mij proberen te e-mailen mij niet kunnen bereiken op mijn zonnet mail, maar anderen wel. Zo heb ik net voor het eerst contact gehad met een orthodontist, we hebben net telefonisch tig keer mijn mail gespeld en gecontroleerd, maar haar mails aan mij worden continu gebounced met ‘this user does not exist at zonnet.nl , or the mailbox is full’ De mailbox zit echter verre van vol; Ook heb ik van mijn huurdersvereniging te horen gekregen dat hun toegestuurde rekeningen ineens door mijn e-mail geweigerd/gebounced worden, deze kreeg ik echter al jaren hiervoor correct in de mail, maar opeens dit jaar niet meer. Bij mijn sportclub wordt het nog vreemder, hun algemene mails komen wel binnen op mijn e-mail, maar mijn sportreserveringsbevestigingen van de zelfde sportschool komen niet binnen. Voor de rest krijg ik gewoon van zowel oude als gloednieuwe contacten wel gewoon mail binnen (voor zover ik weet dan, de bovenstaande voorbeelden weet ik
Ik werk voor Student aan Huis en was net bij een klant met een Zonnet email adres. Meneer gebruikte windows live mail, dit veroorzaakte problemen dus ik wilde het email adres overzetten naar een andere applicatie. Ik heb windows 10 mail geprobeerd en mozilla thunderbird, maar beiden gaven aan dat het inloggen niet lukte. Alle juiste instellingen overgenomen:pop3.versatel.nl:110smtp.telefonica.net:25(meneer is geen klant meer bij tele2 dus vandaar de andere smtp server)als gebruikersnaam beide met @zonnet.nl erachter en zonder geprobeerd maar beide lukte niet. Iemand een idee hoe dit zou kunnen komen?
Mijn vader heeft een internet en vaste telefoon abonnement. Sinds vorige week woensdag kan hij niet meer bellen, niet gebeld worden en heeft geen internet meer. Geen kiestoon en als je hem belt komt er meteen een standaard voicemail bericht. Er is technisch niet gewijzigd in huis. De rekeningen zijn betaald. Ik heb de router al diverse keren ge-reboot (met en zonder aangesloten basis set van de telefoon). Contact gehad met de helpdesk maar die konden ook niets ontdekken. Ik kan eigenlijk alleen buiten kantooruren naar hem toe en dat is lastig i.v.m. contact met de helpdesk terwijl ik bij de router ben. Het is nog een vorig model router (nieuwe paar maanden geleden geprobeerd aan te sluiten maar die deed het niet. Helpdesk adviseerde gewoon de oude terug te aan te sluiten. Werkte gewoon tot vorige week.) Rood knipperend power lampje. Snel groen knipperende dsl lampje. geen lampjes bij tel 1 en 2. Gelet op zijn leeftijd en gezondheid is het erg vervelend dat het niet werkt.
ik heb vandaag een nieuwe telefoon gekocht en aangesloten maar het lampje tel 1 wil niet branden en kan ook niet bellen of gebeld worden. Alles al gereset, kabels opnieuw aangesloten, maar niets helpt.
Zou iemand van tele2 mijn mail willen synchroniseren? Ik heb al een paar dagen geen mail meer en ik heb dringend een paar oude mails nodig! mvg silvya
Mijn inbox van de webmail van tele2 staat op 75% maar de mail is weg!Er zaten belangrijke mails in die ik terug moet hebben, zouden jullie hier zsm op willen reageren?alvast bedankt!mvg silvya
Kan mijn webmail weer toegankelijk worden gemaakt. Krijg nu een melding dat er te vaak verkeerd is aangelogd . Bedankt.
Wat is het maximale aantal e-mailadressen dat in een verzendlijst gezet mag worden? Ik kom getallen tegen van 24, 30 en 50 wie weet het exacte aantal
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.